10.Bölüm

407 26 6
                                    

Alarmımın çalmasıyla uyandım.Aslında bugünde raporluyum ama,okula gitmek istiyorum çünkü ev çok sıkıcı.

İç ses:Yav he he,Cellatı merak ettiğim için gidiyom demiyoda,ev çok sıkıcı diyo.

Ben:İç sess!

İç sesle tartışmam bittikten sonra.Her sabahki aynı rutin hazırlandım.Üstüme crop altımada şort giydim.

Babam okula gitmiycem sandığı için uyanmamıştı.İlk önce onu uyandırdım.Kahvaltı etmeye vakit kalmadığı için direk çıktık.Annemede okulda bişeyler atıştıracağımı söyledim.

15 dakika sonra okuldaydım.Koşarak sınıfa çıktım.Kapıyı çalıp içeri girdim.

Ben:Hocam geç kaldığım için özür dilerim.

Öğretmen:Bidaha olmasın Cemrecim.Geçebilirsin yerine.

Öğretmeni başımla onayladım ve yerime yani Cellatın yanına oturdum.

Ben:Günaydın

Cellat:Sanada

Allahım ne odun bu çocuk ya.Off..

Zil çalınca Buse,Samet ve Cellatla beraber kantine indik.

Buse:Ee gençler yarın haftasonu napıyoruz?

Samet:Bilmem,acaba değişiklik yapıp lunaparka filanmı gitsek he.

Cellat:Abi lunapark ne ya.

Ben:Of Cellat sende varya..

Cellat:Varya ne?

Ben:Yani ne biliyim anın tadını çıkar,eğlenmene bak diyorum ama sen ısrarla soğuk davranmaya devam ediyorsun.

Cellat bişey söylemeyince Buse konuşmaya başladı.

Buse:Tamam o zaman,gidiyo muyuz?

Cellat birden ayağa kalktı.

Cellat:Siz keyfinize bakın ben gelmiyorum.

Bunu dedikten sonra arkasına bakmadan gitti.O sırada zil çaldı.Benimde aşırı sinirlerim bozuldu ve masadan kalktım.

Ben:Siz sınıfa geçin ben geliyorum.

Buse:Cemoşum iyisin demi.

Ben:Evet,evet bişeyim yok.

Busenin ikna olduğuna emin olduktan sonra direk lavaboya gidip ağlamaya başladım.O sırada lavaboya bi kız girdi.Bu kızı daha önce hiç görmedim acaba kim?

Kız:Hey iyi misin,bişey mi oldu?

Ben:İyiyim sıkıntı yok.

Kız:O zaman neden ağlıyorsun.

Ben:Hep pamuk prenses gibi büyütüldüğüm için sinirlenince ağlama tutuyo beni.

Kız:Hım anladım.Peki daha iyi misin?

Göz yaşlarımı sildim birazda yüzüme su çarptıktan sonra,azda olsa kendime gelmiştim.

Ben:Hı hı,bu arada sen kimsin daha önce okulda hiç görmedim seni de.

Kız:Ben Berfin,şimdi diyceksin okulun bitmasine son bi hafta kala bu kız niye geldi.

Ben:Tamda onu sorucaktım.

Beraber gülüştükten sonra konuşmaya devam etti.

Berfin:Aslında İstanbul'da yaşıyodum.Ama hayatıma İzmir'li bi sevgili alınca uzak mesafe ilişkisi biraz zor olduğu için buraya onun yanına taşınmaya karar verdim.Ailemde okula gitmemde ısrarcı olunca en yakın okula kaydoldum ve işte burdayım.

Ben:Hım,peki eniştenin ismi ne?

Berfin:Berk (Beryacıyım tabikide ama ileri bölümlerde olucak bu,yani şimdilik Berk)

Ben:Oo tanıştırırsın bizide o zaman

Berfin:Tabi tanıştırırım.

Ben:Bu arada hangi sınıftasın.

Berfin:Bilmiyorum ki.

Ben:Gel öğrenelim.

Berfinle beraber Berfinin sınıfını öğrendik.Oda bizim sınıftaymış.Berfinide alıp bizim sınıfa çıktık tabi ders başlayalı baya bi olduğu için Berfini bahane etmeyi düşünüyodum.Oda bunu onayladı zaten.Sınıfın kapısını çaldım ve Berfinle beraber sınıfa girdik.

Ben:Hocam geç kaldığımız için özür dileriz.Arkadaşımız okula yeni geldi de ona okulu tanıttım.

Öğretmen:Hım adın ne bakalım.

Berfin:Ben Berfin Öztürk.

Öğretmen:Hoşgeldin okulumuza diyelim sana o zaman.

Berfin:Hocam ben nereye oturucam.

Öğretmen:Yağız arkadaşının yanına geç.

Berfin etrafa bakıp gözüyle Yağızı ararken,Yağız Berfine hitafen elini kaldırdı Berfinde onun yanına oturdu.Ee bende tabi o suratsız Cellatın yanına oturdum yine of ya...

************************************
Bu bölümde böyleydi canlarım,vote ve yorumlarınızı bekliyorum.💖

Öptüm sizi kocamann 🖤🌼🥔💚

Cemcel'in Sambus'u✨💖Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin