Cemreye hiçbişey demedim diyemezdim de.Yavaşça ayağı kalktım ve odadan çıktım.İyi biri miyim ben...
Cemreden:
Sabah uyandığımda ilk iş olarak telefona baktım.Saat 13:00 olmuştu.Ne yani bu saate kadar uyumuş muydum?Yataktan kalktım ve Cellatın odasının kapısını çaldım.Ses gelmedi.Sanırım oda hala uyuyo diye düşündüm ve dikkatli bi şekilde kapıyı aralayıp içeri baktım.Cellat yoktu.Odasından çıkıp aşşa indim.
Ben(Yüksek Sesle):Cellat.
Ses gelmedi bende evi dolanmaya başladım.Hiç bi yerde yoktu.En son mutfağa girdim ordada kimse yoktu ama benim için buzdolabına not bırakmıştı.Bi an sanki evliymişiz gibi hissettim 🤭.
Not:Acil bi işim olduğu için çıktım.Senide uyandırmak istemedim.Umarım notumu görürsün.Cellat ;)
İç ses:Yaa yicem bu çocuğu şimdi.
Allahım ya deli benim bu iç sesim🤦🏻♀️.
Herneyse işte bende eşyalarımı topladım aslında gidicektim ama bende ona not bırakmak istedim.Bu not işi baya hoşuma gitti he.
Notla biraz kavga etmiş olabilirim ama yazdım.Sonrada buzdolabına asıp evden çıktım.Otobüse binip eve gittim.
Eve girdiğimde annem beni baştan aşağı süzdü sonrada konuşmaya başladı.
Annem:Ee naptınız bakalım Buseyle.
Nasıl yani Buse anneme onlarda kaldığımı mı söylemiş.Canım benim ya yine paçamı kurtardı.Bende diyom annem niye beni aramadı şimdiye kadar.
Ben:Klasik şeyler işte anne.Filim,dedikodu filan.
Aslında anneme çok sıklıkla yalan söylemem ama buna mecbur gibiyim sanırım çünkü gerçeği söylesem beni keser.
Annem:Hım iyi bakalım.
Ben:Tamam o zaman ben odamdayım annecim öptüm seni.
Odama çıktım,duşumu aldım sonrada Buseye yazdım.Yazmazsam çatlarımm.
Ben:Buse kanka napıyon?
Buse:İyi kanka Sametle dışarı çıkıcazda hazırlanıyordum.
Ben:Hım nereye bakalım.
Buse:Bilmem süprizmişmiş söylemedi.
Ben:Hım ben sana şey sorcaktım ya.
Buse:Ne sorcaktın kanka.
Ben:Annem beni sana mı sordu?
Buse:Evet.
Ben:Sende sizde kaldığımı söyledin demi.
Buse:Evet.
Ben:Nerde kaldığımı hiçmi merak etmedin Buse,ya kaçırıldıysam.
Buse:Saçmalama kızım tabikide Cellatı aradım hemen,oda bende kalıcak bugün diyince tamam dedim.Nasıl olsa güvendesin onla ;)
Ben:Saçmalama Buse mecvur kaldım.Bu arada paçamı kurtardığın için teşekkürler.
Buse:Ne demek kız her zaman.
Ben:İyi tamam o zaman ben seni oyalamıyım.Bb😘.
Buse:Bb çiçem🌼.
Buseyle konuşmamız bittikten sonra yatağa uzandım sanırım uyuya kaldım.(Canlarım daha fazla uzatmıycam bu günü böyle bitiricem.)
Bugün pazar o yüzden yatağımdan bile çıkmak istemiyorum ama annem kahvaltıya çağırmaya başladı bile.Oflaya oflaya yataktan kalkıp elimi yüzümü yıkadım sonrada kahvaltıya indim.
Ben:Günaydınn.
Babam:Günaydın güzel kızım.
Havadan sudan konuşarak kahvaltımızı ettik sonrada annem temizlik yapıcağını ve ona yardım etmemi söyledi.Of bunu yapmak hiç istemiyorum ama annem süpürgeyi elime tutuşturdu bile.
Annem camları silerken bende süpürge tutuyodum.Salonu,mutfağı ve annemlerin odasını süpürdüm.Son olarak kendi odamıda süpürdüm.Tam odadan çıkıcaktım ki vazgeçtim yani azcık otursam nolur ya.Telefonumu elime alıp mesajlara girdim.Buse ve Cellat yazmıştı.İlk Busenin mesajına baktım.
Buse:Kanka napıyon?
Pekte önemli değil,asıl merak ettiğim mesaj Cellatınki,hemen Busenin mesajından çıkıp Cellatınkine girdim.
Cellat:Cemre müsaitsen iş çıkışı yanına gelicem gerçi hayır dersende gelicem,cevap vermessende.
Ve zil çaldı...
************************************
Evet canlarım bu bölümü en heycanlı yerinde kesiyorum ama en yakın zamanda diğer bölümüde atmaya çalışıcam.✨Sizce notta ne yazıyor?
Vote ve yorumlarınızı bekliyorum.💖
Öptüm sizi kocamann.🖤🌼🥔💚