Pagi yang hening dengan embun yang menitis menuruni lembah dedaun kanopi yang menutup UiTM Kampus Alor Gajah cukup menyegarkan. Diatas satu timbunan bukit terdapat 3 buah blok bangunan asrama yang berhampiran antara satu sama lain. Bangunan blok siswa dan siswi dipisahkan oleh satu gelanggang bola keranjang yang terdapat diatas bukit kecil yang terletak ditengah kawasan kolej. Terdapat 2 kolej untuk kegunaan para siswi manakala 1 telah dikhaskan untuk para siswa. Beberapa orang siswa dilihat sedang menggunakan gelanggang bola keranjang yang menjadi benteng pemisah antara kolej kediaman di UiTM tersebut. Kolej Tun Putih iaitu salah sebuah blok asrama bagi pelajar perempuan pada bukit itu seperti selalu keadaannya. Sunyi sepi bangunan 4 tingkat itu pada pagi tersebut. Hanya kadang-kala dihiasi bunyi tawa dan hempasan pintu oleh para penghuni. Para siswi masih tidur lena diulit mimpi-mimpi diatas katil masing-masing. Kamelia seorang siswi yang menuntut bagi jurusan 'Hotel and Tourism' terjaga dari tidurnya apabila alarm yang ditetapkan pada telefon bimbitnya berbunyi. Seperti biasa, dia akan bangun lebih awal daripada penuntut yang lain untuk mandi bagi membersihkan diri. Pengajiannya yang telah mencecah 2 semester mengajar Kamelia pelbagai perkara demi meneruskan kelangsungan hidup disini. Dia tahu jika dia lambat untuk bangun dan bersiap, dia perlu berebut dengan penuntut yang duduk satu level dengannya untuk mandi. Ini kerana, bilik cucian dan bilik mandi hanya terdapat sebuah dipenghujung setiap aras. Bilik mandian diasingkan dengan menggunakan papan pemisah tandas dan terdapat 5 buah kesemuanya. Mana mampu untuk menampung kesemua siswi. Setelah mengambil baldi kecilnya yang terisi dengan peralatan mandian, Kamelia mula menapak kaki bergerak menyelusuri koridor blok kolej Tun Putih untuk ke bilik mandian. "Huuuhhh...pagi-pagi dah bising. Spoil mood pagi aku..", kata Kamelia apabila telinga terdengar akan pekikan suara pelajar lelaki yang sedang berlatih digelanggang bola keranjang semasa sedang berjalan ke tandas. Mengganggu kedamaian pagi yang dirasainya.
Kepala paip dipulas. Berderai air pancutan mandi turun membasahi tubuh badan Kamelia yang putih melepak tanpa seutas benang. Gebu dan halus pori muka pada wajah Kamelia. Langsung tiada kesan-kesan parut jerawat dan cacat celanya. Wajahnya seiras Winona Ryder waktu muda dahulu dengan berambut pendek mencecah bahu. Dipasangkan dengan dua buah kelopak mata yang tajam dan sedikit besar memberikan bonus dan imbuhan kepada tuan empunya badan. Wajahnya mampu menarik pandangan para siswa untuk memberikan perhatian pada kecantikan yang dimilikinya. Badannya kurus dan sedikit kecil bagai gadis tingkatan 3, namun didatangkan dengan payudara cup C yang melengkapkan daya penarik semulajadi dalam dirinya. Putingnya kecil berbentuk pensil menghiasi permukaan payudaranya. Wangi kamar mandi pada aras 'groundfloor' tersebut dipenuhi dengan bau sabun yang digunakan oleh Kamelia.
Setelah usai urusannya, Kamelia mula tergapai-gapai untuk mencapai tuala yang tergantung dipenyangkut pakaian. "Aikkkkkk? Mana pulak kain tuala aku pergi ni?", kata Kamelia sendirian lalu menyeka matanya. "Sudah!!!Aku tak bawak ke? Aduuuuh....dah laa aku sorang-sorang kat dalam ni. Kalau aku keluar macam tu je....emm...kang lelaki-lelaki tu nampak pulak...!Bodoh laaaa....!!!", bentak Kamelia seorang diri. "Mampus laa....apa nak jadi...jadi laa...takkan nak tunggu orang lain? Alang-alang tengah takda orang ni...sempat kot aku lari masuk bilik..!", kata Kamelia sendirian lalu mengelap sisa air pada tubuhnya dengan menggunakan tangan. "Puuhhh kanan!!Puhhh kiri!!! Moga takdak orang nampak!! Hehehe..", kata Kamelia sambil tangannya mula menyelak daun pintu dari arah dalam. Dengan tidak semena-mena satu objek dengan kelajuan yang tinggi melintas tepat pada wajahnya. Kamelia terkejut beruk lalu mulai kehilangan keseimbangan badannya. Permukaan lantai bilik mandi yang licin menjadi antara faktor utama. Punggungnya yang tidak berlapik jatuh menghempap lantai. "Bammm!!!", bola yang laju melintas didepan wajah Kamelia melantun mengenai penjuru dinding tandas lalu menghala kearah kepala Kamelia.
YOU ARE READING
One Shot - Cerporn Collection
ContoAnda mencari suatu kisah yang lain dari yang lain? Mencari kisah lucah bertulisan rumi? Anda berada ditempat yang tepat. Didalam novel maya ini mengandungi pelbagai kisah 'one-shot' atau erti kata lain hanya satu episod sahaja. Awas! Kisah yang dit...