Telefon bimbit milik Malik berdering berkicauan diatas meja pejabat beberapa kali. Laju tangannya mencapai telefon bimbit tersebut lalu dibuka. Terpampang satu ciapan mesej dari halaman aplikasi Whatsapp, dihantar oleh isterinya. Lantas dibuka tanpa ditunggu dan berlengah. Setelah seharian bekerja tanpa henti bagi menyiapkan kertas kerja bagi satu projek pengubahsuaian makmal sekolah, terasa rindu dihati pada keluarga kecilnya yang ditinggalkan tanpa sempat untuk dihubungi. Nafasnya dihelakan panjang. Direbahkan badannya diatas penyandar kerusi pejabatnya. Dalam senyuman, ciapan mesej yang diberikan oleh isterinya dibuka. Beberapa keping gambar bogel isterinya terpampang diskrin kaca telefon bimbit tersebut.
"Abang~ balik awal tau? Nak bagi abang special sikit malam ni~ Yang Ina bagi sekarang ni...untuk belanja mata abang dulu~ hikk!! Simpan baik-baik tau?", tulis Marliana. Kejung pergerakan Malik apabila melihat akan beberapa kepingan gambar bogel yang diberikan kepadanya. "Heeee~lain macam horny bini aku malam ni? Ngeh...ngeh...yahooo!!!! Dah dekat 3 minggu line selalu tak clear! Cantiklah!!!!", pekik Malik seorang diri. Beberapa kepingan gambar bogel yang dihantar oleh Marliana dibuka lalu diperhatikan satu persatu. Pelbagai posisi mengghairahkan digayakan oleh Marliana. Ada yang menonggeng sambil berbogel, menguak buka kedua daging punggungnya kearah sisi. Menghadiahkan permandangan secara terus terhadap lubang dubur isterinya dengan rona lingkaran merah jambu. Nafsunya mula mendidih secara pantas. Masakan tidak, jarang benar isterinya untuk mengambil gambar bogel dalam aksi sedemikian rupa. Ditilik satu-satu sambil telapak tangannya mula membetulkan parking batang zakarnya yang sedari tadi terlena, kini terjaga. Matanya tidak berkelip, melihat kearah gambar bogel isterinya. Tanpa berlengah, Malik bergegas bangun dari duduknya. Dikemas fail-fail dan lukisan pelan ukuran bangunan dengan tangkas dan laju. Tidak lagi mahu membazirkan masa menelaah kerja yang tidak akan habis, hanya makin bertambah sehari-hari. Ada sahaja perubahan lukisan pelan yang perlu diperbetulkan dek sikap pengetua sekolah tersebut yang sering berubah fikiran pada last minute. Adalah lebih baik jika dirinya berada dirumah saat ini bagi menikmati bahtera cinta nikmat perkahwinan dari duduk dibangku pejabat menyiapkan lukisan pelan bangunan makmal. Melayani nafsu sesama pasangan dalam sebuah malam yang romantis jauh lebih indah dan menguntungkan.
Abdul Malik bin Haji Norman merupakan seorang kontraktor muda yang berjaya. Setelah tamat pengajiannya dipusat pengajian awam yang terletak diselatan tanah air, beliau terus melakukan pelbagai jenis kerja dalam satu-satu masa. Semuanya berpunca pada satu matlamat, iaitu bagi mengumpul modal untuk memulakan perniagaannya. Bermula dari menoreh getah hinggalah membajak sawah. Adakalanya menjadi pelayan direstoran dan sebagai budak penghantar gas pada pelanggan. Malik tidak kenal erti penat apabila cita-citanya masih belum tercapai. Dikejarnya tanpa henti. Usahanya yang bermula daripada bawah membolehkan hasil yang cukup membanggakan buat dirinya dan juga pada keluarga. Kejayaan berjaya dikecapi olehnya pada umurnya lewat 20-an. Sedang rakan dan taulan yang lain masih leka dibuai arus dunia. Biarpun usianya telah mencecah 29 tahun, Malik masih lagi belum berpunya dek kesibukan dirinya dengan melakukan pelbagai jenis kerja sewaktu dahulu, berlangsung sehingga sekarang. Hati ibubapa mana yang tidak risaukan anak mereka hidup tidak berteman? Pujukan dan rekomendasi dari ibubapa dilakukan secara terus menerus. Ditepis secara lembut dan berilmiah. Alasan yang diberikan cuma satu, bisnesnya masih belum berkembang cantik dan Malik selesa hidup bujang dan memilih karier sebagai tunjak utama kehidupannya. Bukan itu sahaja alasannya. Alasan yang tersurat adalah kerana dia masih belum puas menikmati hiburan-hiburan duniawi yang ditutup dengan bijak untuk tidak diketahui oleh ibubapa dan komuniti kampungnya. Malamnya senantiasa didampingi wanita-wanita untuk dijadikan teman tidurnya. Bagaikan menukar pakaian Malik dalam memilih wanita yang mendamping dirinya pada satu-satu malam. Mudah untuk dijadikan teman tidur dengan melempar beberapa kepingan wang ringgit untuk dibelikan barangan berupa hadiah sebagai saguhati untuk meratah tubuh mereka hingga lembik. Dibandar, Malik sangat terkenal dikalangan perempuan-perempuan jalang yang terdiri daripada pelbagai kaum. Setia mengangkang asalkan berimbuhan dengan saguhati. Apatah lagi, Malik bukan calang-calang. Prestasinya diatas katil terlalu memberangsangkan. Sukar untuk wanita yang tidur bersama tidak mengecapi kepuasan inzal aktiviti persetubuhan. Menjadikan bapanya terpaksa memilih cara desakan. Risau jika anak terunanya itu hidup tidak berteman hingga keakhir hayat. Setelah paksaan demi paksaan dilakukan, Malik menerima keputusan keluarganya yang ingin meminang anak kawan baik bapanya sendiri, Marliana binti Salleh. Seorang gadis muda yang berumur 24 tahun dan baru sahaja tamat pengajiannya disebuah kolej swasta. Mempunyai raut wajah yang manis untuk dipandang, dan tona warna kulitnya cerah sekata. Potongan badannya juga menarik, kurus dan ramping dengan pinggul yang menonggek. Faktor tersebut membuatkan Malik tertawan. Terus situasi hidup Malik berubah 100%. Jika dahulu Malik sibuk dalam mengejar kerjayanya. Namun kini, Malik sibuk mengerjakan isteri mudanya. Langsung ditinggalkan tabiat buruk sewaktu bujangnya dahulu apabila layanan Marliana jauh lebih mencukupi daripada layanan wanita-wanita lain selama ini. Terus Malik mengambil keputusan untuk cuti setahun daripada terlibat dengan pengurusan pejabat, dan membawa isterinya untuk keluar melancong keserata negeri. Menyemai benih didalam rahim Marliana diserata pelusuk dunia. Nafsu Malik tinggi, begitu juga dengan pasangannya. Bagai kunci bertemu pintunya. Secocok dan sepadan gandingan dua mempelai ini.
YOU ARE READING
One Shot - Cerporn Collection
Kısa HikayeAnda mencari suatu kisah yang lain dari yang lain? Mencari kisah lucah bertulisan rumi? Anda berada ditempat yang tepat. Didalam novel maya ini mengandungi pelbagai kisah 'one-shot' atau erti kata lain hanya satu episod sahaja. Awas! Kisah yang dit...