Hamba Seks Peruncit

13.2K 115 6
                                    

Suasana malam disebuah kampung yang terletak disebuah daerah didalam negeri Pahang pada malam tersebut sedikit sunyi daripada biasa. Suasana meriah dengan kehidupan warga kampung berlegar-legar disekitar makin pupus ditelan arus masa. Para pemuda dan pemudi rata-rata berhijrah ke bandar-bandar bagi mencuba nasib. Tidak dikemudikan ekonomi kampung sendiri sehingga maju. Langsung membuatkan kampung yang dahulunya rancak dengan kehidupan, menjadi sunyi dan sepi. Apatah lagi apabila mentari telah berlindung disebalik bulan. "Heeeemmmm~ Tskk!! Untung tak macam dulu!! Ini je jumlah aku dapat hari ni? Tsk~ Tsk~ Hutang je berlambak....hemmm!", detus Gopal. Sibuk mengira hasil jualannya pada hari tersebut. Berdetap-detap jarinya menekan picu punat di kalkulator. Gopal merupakan seorang peruncit. Membuka sebuah kedai runcit didalam kampung tersebut semenjak penubuhan kampung tersebut. Antara kedai runcit pilihan bagi penduduk kampung tersebut pada satu ketika dahulu. Namun kini tidak lagi, apabila sebuah kedai runcit yang baharu telah dibuka, terletak tidak jauh dari kedai miliknya. Dibina pula diatas blok bangunan rumah kedai yang lengkap dengan fasiliti-fasiliti yang lain seperti dobi dan restoran, berdekatan dengan sebuah taman perumahan yang baharu. Persaingan yang diterima cukup hebat, mana mampu untuk bersaing dengan ikan kelah didalam kolam yang kecil apabila dirinya hanyalah seekor sepat. Kedai runcit baharu tersebut disertakan dengan penghawa dingin bagi menyejukkan para pembeli, peti sejuknya senantiasa berfungsi dengan cemerlang tidak seperti peti ais dikedai Gopal yang seringkali rosak, dan kecekapan mengendalikan kehendak pelanggan membuatkan perniagaannya yang masih mengekalkan konsep lama semakin ketinggalan dari hari ke hari hingga memangkinkan keadaannya sekarang ini. Hanya berjaya mengaut kerugian, bukannya keuntungan. Berkerut dahinya melihat kearah angka yang terlalu sedikit berjaya dibawa pulang. Menggelengkan kepalanya melihat kearah angka yang tertayang pada skrin kalkulator sebelum anak matanya bagai menangkap pergerakan dibalik rak yang terletak dihujung kedai. Ditilik kearah seorang wanita muda bertudung litup yang mengenakan baju t-shirt lusuh yang besar, berjalan mundar-mandir didalam kedainya sedari tadi. "Dari tadi kau pusing. Dah satu kedai kau jalan....apa pun tarak ambil ka?? Chitt~!", detus Gopal didalam hati. Berasa curiga dengan gerak-geri wanita tersebut. Apatah lagi apabila mendapati dirinya diperhatikan, cepat-cepat dia akan mengalihkan pandangan dan dengan laju beredar dari rak tersebut. Kelakuan wanita tersebut betul-betul mencurigakan. Gopal sedar apa yang perlu dilakukan olehnya. Pengalaman dirinya yang telah membuka perniagaan runcit terlalu lama membuatkan dirinya lebih peka terhadap keadaan sebegitu. Kenal sahaja bahasa tubuh seorang pencuri dalam sekali imbas. Langsung bangun dari duduknya dan melangkah menuju kearah roller shutter kedai miliknya. Dalam sekali tarik dengan cakuk besi, roller shutter tersebut tertutup separuh. Bunyi gesekan pintu kedai tersebut diturunkan mengejutkan wanita muda tersebut yang masih leka memerhatikan rak dimana sardin didalam tin diletakkan. Lantas, dengan laju dia bergerak keluar dari deretan rak yang panjang tersebut, menapak menuju kearah hadapan sambil terpekik-pekik. "Ahh~! Uncle...Uncle....jangan tutup lagi! Saya belum keluar!!", bentak wanita tersebut. Memerhati kearah Gopal yang sedang berdiri dan mencekak pinggangnya dihadapan pintu kedai yang terbuka separas lutut. "Ooo~ ada lagi U sini? Ingat sudah balik?", kata Gopal. Ditilik kearah wanita tersebut dari atas sampai kearah bawah. Terlihat beberapa objek seakan-akan disorokkan dibalik dalam baju t-shirt lusuh tersebut. Apatah lagi apabila separuh hadapan t-shirt besar tersebut disumbat kearah dalam seluar. Membuncit perut wanita tersebut dilihat oleh Gopal. "Satu jam U pusing? Tarak apa mau beli? Hemm??", tanya Gopal. "Err...tak...tak ada apa kot Uncle. Saya cari biskut meri....! Macam takde je~ Jadi saya nak gerak balik dah la ni...he..hehe~", balas wanita tersebut. Gopal merenung tepat kearah anak mata wanita yang berpakaian selekeh dihadapan dirinya itu. "Tadi masa U masuk...U kurus saja I nampak...sekarang masa mau keluar tiba-tiba terus jadi buncit ya? Mengandung ka U? Automatik ka? Haa??", bentak Gopal. Terus dihentak telapak kakinya memijak mulut pintu roller kedainya hingga rapat ke tanah. Berdentum kuat bunyi pintu besi tersebut mengaum memenuhi ruang lingkup dalaman kedai. Tersentak wanita tersebut apabila melihat kearah satu-satunya pintu keluar dari kedai runcit tersebut telahpun ditutup rapat. Apatah lagi teguran Gopal mengenai dirinya tepat mengenai sasaran. Buncitnya bersebab. Didalam bajunya terkandung sebungkus tepung gandum, garam, dan satu tin susu pekat manis. Disorokkan didalam baju t-shirt lusuhnya yang besar. Namun semua itu dilakukan bukanlah kerana nafsu, hanya mahu memenuhi keperluan dan tuntutan hidupnya untuk sehari dua kerana dia tidak mampu. Tidak sempat untuk membalas bicara, Gopal langsung menyambar tangannya dan menarik tubuhnya secara paksa untuk masuk kedalam stor dibelakang kedai. Meronta-ronta wanita tersebut apabila tubuhnya ditarik untuk disoal-siasat oleh Gopal. Namun masakan mampu wanita yang kurus melawan tenaga lelaki berbangsa India yang gempal dan buncit. Hanya mampu menyeretkan kakinya diatas lantai.

One Shot - Cerporn CollectionWhere stories live. Discover now