Bergelut hingga Berlendir II

12.7K 75 8
                                    

Seawal pagi kenderaan Honda City berona putih milik Faizal meluncur laju diatas sebatang jalan raya disebuah kampung didalam daerah Negeri Sembilan. Membawa kakak iparnya, iaitu Siti dan kedua-dua anak perempuannya, iaitu Nurul dan Anna ke rumah baharu mereka. Setelah seketika memandu, Faizal menyalakan lampu signal dan membelok kearah kiri. Terkesima ketiga-tiga anak beranak tersebut, terkebil-kebil memerhatikan kearah kawasan sekeliling. Terlihat akan sebuah warung yang dibina dibahu jalan terletak tidak jauh dari tempat kereta diparkir. Faizal mengalihkan wajahnya memandang kearah belakang. "Kita berhenti sarapan dulu eh? Boleh? Paksu rasa lapar laa pulak?!", kata Faizal. Tersenyum gembira Nurul dan Anna apabila Faizal berkata sedemikian kerana mereka juga turut rasa perkara yang sama, namun malu dan segan untuk dilontarkan keluar. "Mestilah boleh Paksu!! Hehe~", rengek Nurul. Peluang untuk bersarapan diwarung jarang sekali muncul setelah ketiadaan Kamal, bapanya. Langsung seronok apabila mendengar jemputan yang dilontarkan oleh Faizal tika itu. "Err...Anna okay je~! Tapi.....Anna tak ada duit!", detus Anna. Dengan selamba berlaku jujur tentang status ekonominya tika itu. "Hehe~ Anna tak ada duit...tapi Paksu ada duit? Jomlah~! Korang pergi turun dulu...cari tempat duduk siap-siap! Nanti Paksu dengan mak korang turun.", balas Faizal sambil tersenyum. Terus berbunga hati Anna apabila mendengar tutur kata balasan dari bapa saudaranya itu. Telah terlalu lama mereka sekeluarga tidak sarapan diluar bersama-sama. Keluarga kecil mereka yang dihimpit dengan kemiskinan berubah menjadi daif dan papa kedana apabila Kamal dijemput oleh Ilahi terlebih dahulu. "Yeaaahh!! Nak order roti sardin boleh Paksu?", rengek Anna sambil tersenyum girang. "Hei~ Anna!! Roti kosong sudah laa...!! Lebih-lebih eh??", bentak Nurul sambil menampar peha Anna. "Eeee~ apa kakak ni? Sakitlah!!", rengek Anna. Siti yang duduk bersandar pada kerusi penumpang bahagian hadapan sekadar ketawa kecil apabila melihat reaksi kedua-dua anaknya tersebut. "Hei~ Jangan gaduh laa! Tak malu ke dengan Paksu?", tegur Siti. "Hehe...dah! Dah! Order je apa korang nak makan! Nanti Paksu settlekan. Dah pergi turun chup tempat!! Makin ramai dah yang datang tu~ Nanti melepas breakfast korang? Rumah Paksu jauh kedalam lagi ni? Paksu tak berhenti dah lepas ni....? Cepat..!", balas Faizal. "Haa~ tengok! Paksu okay je~ Akak je yang lebih-lebih! Huh...!!", rengek Anna sambil menolak bahu Nurul. "Tsk~! Yelah..memang laa Paksu okay....! Tapi...malu laa sikit...tahu malu?", rengek Nurul sambil menolak tubuh Anna yang telah mula melangkah keluar. "Hei...bodo jangan tolaklah! Jatuh laa aku...!", rengek Anna! Ditampar-tampar tangan Nurul yang menolak tubuhnya dari arah belakang. "Cuba kalau sehari tu jangan gaduh? Tak boleh ke? Tak malu ke dengan Paksu? Bergegar habis kereta Paksu korang ni tahu tak?", bentak Siti. Makin lama, makin berasa menjengkelkan dengan sikap kedua anak perempuannya itu. Hilangnya sifat sopan dan lembut anak gadis Melayu dari dalam diri mereka berdua. Faizal sekadar tersenyum. "Hish~ bukan adik yang mulakan!!! Kakak ni!!!!", bentak Anna. "Aaaaaahhh~ banyaklah kau! Jalanlah cepat!!! Kang melepas roti sardin kau tu...! Terhegeh-hegeh....turun jelah! Huh!!", bentak Nurul. Tersenyum sengih Faizal dalam memerhati kearah dua anak saudaranya itu. Sempat ditilik kearah daging punggung Nurul yang bergoyang-goyang saat dia menapak turun dari kereta. "Ssssslllrrrpppsss~ Tak lama je lagi~! Hehe...!", detus Faizal sambil tersenyum. Diperhatikan dengan penuh nafsu tubuh Nurul dan Anna yang sedang menapak melewati kereta miliknya sebelum melabuhkan punggung mereka diatas kerusi plastik rona merah yang berada didalam kawasan warung tersebut.

Pandangannya mulai berubah memandang kearah Siti yang masih setia duduk dikerusi penumpang bahagian hadapan. Dicengkam kuat peha kanan Siti dengan mengejut sehingga terjerit kecil wanita tersebut. "Kau buat tak apa aku suruh?", detus Faizal. "Em'em~!", rengek Siti sambil mengangguk. "Betul? Tunjuk~!?", balas Faizal. "Erk? Ta-Tapi....emm...dekat sini ke?", balas Siti menggelabah. "Kau nak melawan aku ke sekarang ni? Nak aku tinggal je korang anak beranak dekat sini? Tak nakkan? Cepat! Jangan buang masa aku!!!", bentak Faizal. "Errk? Emmm....o-okay! Janganlah~ marah aku! Aku takut~!", rengek Siti. Makin pasif sikapnya dalam menahan herdik dari Faizal. Perlahan-lahan digulungkan bawah baju kurung yang dikenakan olehnya kearah atas. Langsung tertayang payudaranya yang mulus tanpa sebarang sarung pelindung. Faizal tersenyum lalu terus mencubit puting susu Siti yang berona coklat karamel dengan kuat. "Tsk~ aaaaahhhh!!! Pijat~! Sakit~", rengek Siti. "Hehehe~ bagus! Bagus! Bawah pun aku expect benda yang sama?", tanya Faizal. "Em'em....! Bawah pun..! Aku....tak pakai...tsk~ spender....! Kau nak check jugak ke?", balas Siti. Remuk wajahnya menahan perit puting susunya dipulas-pulas oleh Faizal. "Sebab apa kakak kau tak pakai bra dengan spender eh~?", detus Faizal. "Tsk~ Emmmhhh~ Se-Sebab aku kena ready 24 jam untuk layan nafsu kau! Jadi...aku tak boleh pakai spender....atau bra~!", rengek Siti. "Hehehe~ bagus!! Serius bagus!!! Hehehe~ Dah...jom turun!! Betulkan baju kau balik~! Satu lagi....!Apa yang anak kau dan kau makan kejap lagi ni....aku akan tuntut berganda dekat kau lepas ni! Faham???", bentak Faizal. "Erk...? Emmm....ba-baik! Aku faham~ Ja-Jangan marah aku~", rengek Siti sambil menunduk. Dibetulkan kain baju kurungnya yang terselak lalu mulai turun dari kereta milik Faizal. Menapak untuk menyertai anak perempuannya yang telah terlebih dahulu mengambil tempat di warung tersebut.. "Hehehe~ nasib baik bukan aku yang kahwin dengan kau dulu Siti. Bengap! Hahahaha!! Kalau tidak~ rugi aku!", kata Faizal sebelum mematikan enjin kenderaannya.

One Shot - Cerporn CollectionWhere stories live. Discover now