"Din!!! Sini kejap tolong ibu....!!!", pekik Zana kuat dari arah dapur. Berdiri bertenggek dengan hanya memakai kain batik yang ditarik menutup dada hingga paras pinggulnya sahaja. Ketat dan sendat hingga terlihat akan puting susunya menongkat cucuk fabrik kain batik tersebut. Rambutnya yang ikal mayang berona coklat keperangan diwarnakan diikat sanggul, kemas tergantung dibucu kepala. Lehernya yang jinjang dihiasi dengan tinta peluh. Selama sejam bertenggek disinki dapur sambil mencuci ikan yang telah siap dibersihkan. Seminit berlalu, namun masih tiada sahutan suara dari anak terunanya itu. "Hemm...tak sampai lagi...! Ni mesti ralit tengok kartun dekat depan sampai aku panggil pun tak dengar...", ngomel Zana sendirian. Diambil kain tuala yang tersidai dibirai tingkap nako didinding dapur, lalu disapu lap sisa air yang masih meniti dijari-jemarinya. Perlahan dia melangkah menapak meninggalkan ruangan dapur menuju kearah ruang tamu rumah teres yang dibeli oleh suaminya.
"Diiiiiinnnn~dengar tak ibu panggil?", suara Zana bergaung hingga menampar gegendang telinga Din yang khusyuk melihat video porno dikaca televisyen hadapan. "Urkk...?!!! Ibu....!! Ibu....alamak...mana remote...masa-masa ni laaa kau nak hilang...huhuhu....haaa...!! Tak sempat dah!!!!! Tutup jelah terus!!!", pekik Din bernada rendah namun tinggi. Terus ditekan punat suis ditelevisyen jenis kotak berukuran 29 inci tersebut. Langsung terpadam layaran video porno Jepun yang dipasang dengan bunyi minima dikaca televisyen tersebut. Kelibat Zana kelihatan. Berdiri dilaluan yang memisahkan ruang tamu dan ruang makan. Berdiri sambil memandang kearahnya. Dadanya berdegup kencang. Terhenti dalam langkahnya yang terus menutup televisyen sebentar tadi. Mata mereka berdua saling berpandangan.
"Din buat apa?", tanya Zana ringkas. Soalan yang diterima terus mengecutkan sel-sel otak didalam benak kepala remaja tersebut. Kepalanya mula bercerau mengeluarkan peluh. "Emm...tak buat apa-apa....te-tengok t.v? Kenapa bu?", balas Din. "Hemm....patut laa ibu panggil tak dengar! Ni...ibu nak mintak tolong sikit ni...! Din pergi ke kedai dan buang perut ikan tu sekali? Boleh?", tanya Zana. "Fuuuhh....itu je? Kalau yang tu...senang je...! Nak beli apa je ibu?", tanya Din. Hatinya kini lega. Aktiviti tidak bermoralnya masih tidak diketahui oleh Zana. "Emmm...kau pergi kedai Gopal...beli telur 5 biji, rempah kari dengan belacan! Ingat tak tu?", tanya Zana. "Emmm...ingat je bu!", balas Din sambil tersenyum kelat. Dilihat kearah Zana yang menyeluk masuk tangan kanannya kedalam kain batik ketat yang dipakai. Tercari-cari wang baki ke pasar pada pagi tadi disimpan olehnya dicelahan payudara montok tersebut. "Hemmm....mana pulak eh?", kata Zana seorang diri lalu melondeh separuh daripada kain batik yang dipakai olehnya kearah bawah.
Langsung terpampang kedua benjolan payudara bersaiz cup D yang membulat utuh sedikit jatuh kearah bawah. Berat dalam menampung kandungan susu badan yang terisi dikantung dadanya itu. Tercalit rona-rona warna biru urat menghiasi bebola payudara Zana yang berona putih gebu. Puting susu Zana sedikit besar tercacak mengeras kearah atas berona coklat keperangan, manakala bulatan aerola puting susunya bersaiz biasa-biasa. Dihenjut hisap oleh adik perempuan bongsunya yang berumur 2 tahun setengah sehari-hari. Namun kini lain benar apa yang dilihatnya. Terlalu jelas rupa paras payudara Zana berhayun dihadapan wajahnya. Melopong Din melihat kearah ibunya yang bersahaja melondehkan baju dihadapan dirinya tanpa merasa apa-apa. Perkara ini dianggap normal dan biasa bagi diri Syazana binti Abdul Rahman. Dalam kefahaman dirinya sendiri, adalah tidak mengapa berpakaian sedemikian apabila berada didalam rumah. Baginya, Izzudin dan Syazwani adalah anak-anaknya sendiri. Justeru itu, tidak mengapa untuk dia menunjukkan aset payudaranya yang montok untuk ditayangkan dihadapan anaknya Din. Ditambah pula, anak terunanya itu juga pernah menjadikan payudaranya satu-satunya sumber makanan pilihan. Biarpun usia Din telah mencecah remaja, Zana masih menganggap Din terlalu mentah untuk memikirkan perihal seksual. Biarpun telah ditegur berkali-kali oleh suaminya, Syazana tetap berpakaian sedemikian apabila suaminya keluar bertugas. Meninggalkan rumahnya bertahun-tahun. Jadi tiada apa yang perlu disorokkan baginya, dia selesa dengan pemilihan fabrik yang simple dan ringkas serta mudah untuk dipakai. Pernah dahulu ketika Din berumur 7 tahun. Disusui anaknya itu dalam keadaan kedua mereka bertelanjang bulat. Apabila Izzudin telahpun sedikit berusia, bahagian punggung dan faraj makin dijaga rapi oleh Zana biarpun dibalut dengan fabrik ketat. Bahagian itu adalah hak milik suaminya, Mukhriz yang kini sedang berkhidmat sebagai seorang askar yang mengawal sempadan negara ditimur tanah air. Tidak ditayangkan sesuka hati seperti dahulu.
YOU ARE READING
One Shot - Cerporn Collection
Cerita PendekAnda mencari suatu kisah yang lain dari yang lain? Mencari kisah lucah bertulisan rumi? Anda berada ditempat yang tepat. Didalam novel maya ini mengandungi pelbagai kisah 'one-shot' atau erti kata lain hanya satu episod sahaja. Awas! Kisah yang dit...