Chapter 4

3.6K 124 5
                                    

Harry's Pove

შუა ღამეს წყურვილმა გამაღვიძა. როგორც ჩანს, მელთან სექსის შემდეგ ყოველთვის ალკოჰოლი მჭირდება.

იქვე მელისა იწვა. მისი შეღებილი ქერა თმა ბალიშზე იყო, ხოლო მისი მაკიაჟი ადღაპნილი.

პორდაპირ გეტყვით, გულისამრევი სანახაობა იყო.

როდესაც სამზარეულოში ჩავდიოდი წყლისთვის, გვერდი უნდა ჩამეარა იმ ოთახისთვის, რომელშიც ჩემი პრინცესა იყო.

კარი შეღებული იყო. იქედან მოგუდული კვნესის ხმა გამოდიოდა. ჰოომ, ეს უკვე საინტერესოა. ვხვდებოდი ის იქ რასაც აკეთებდა, მაგრამ ახლა ჩემში ორი ურთიერთსაწინააღმდეგო გრძნობა ბრძოლობდა.

ჩემი ერთი ნახევარი ამბობდა, რომ უნდა ჩამეარა, მაგრამ მეორე პირდაპირ ჩამყვიროდა, რომ შევსულიყავი.

- იზაბელ, კარგად ხარ? - მოჩვენებითი შეწუხებული ხმით ვეკითხები მე, ოთახში შევედი და საწოლთან ახლოს მივედი.

- ჰარი? მე... ოჰ... კ-კი, კარგად ვარ - ჩემს გოგოს ხმა აუკანკალდა, დიდი ალბათობით ხელი შევუშალე, რომ ორგაზმი განეცადა.

იმის წარმოდგენაზე თუ რას აკეთებდა ის, აღვიგღზენი.

- შენს თავს ეხებოდი, ხომ ასეა? - ეშმაკურად ჩავიცინე და იზის თმებზე მოვეფერე.

რას აკეთებ, სტაილს! შენს ოთახში დაბრუნდი, ის ძალიან პატარაა შენთვის გარყვნილო!

- ა-არა - თავს იკატუნებს ჩემი პატარა, მაგრამ ჩვენ ორივემ ვიცით სიმართლე.

მამიკოს არ უყვარს, როდესაც ატყუებენ, პრინცესა.

ჩემი 'ბიჭი' უკვე ღრიალებდა. უკვე ინსტინქტებით ვმოქმედებდი, იმიტომ რომ საღი აზრი ჩემზე გაბრაზდა და ანერვიულებული "კუთხეში ტიროდა".

იზაბელს ადიალას ვხდი და ნაზ კოცნას ვუტოვებ ყელზე და კოცნებით გადავდივარ მის შეუდარებელ ლავიწებზე.

Daddy's princess [Completed] Where stories live. Discover now