Chapter 8

3.1K 105 5
                                    

Harry's Pove

უკვე დაძინებას ვაპირებდი, რომ ჩემმა ტელეფონმა დარეკა. ამ თორმეტსაათზე ვინ უნდა იყოს?

- ალო?

- გამარჯობა მამიკო, ხომ არ გაგაღვიძე?

მე არა, მაგრამ 'ჩემი ბიჭი' - კი.

- არა პრინცესავ, ახლა ვაპირებდი დაწოლას. რაიმე მოხდა?

პირდაპირ ცუდზე დავიწყე ფიქრი. იქნებ ცუდადაა? ან ვინმემ შეაშინა?

- არა არა, კარგად ვარ. უბრალოდ დაძინებამდე შენთან დალაპარაკება მინდოდა - მეუბნება იზაბელი.

კიდევ კარგი, თორემ უკვე შემეშინდა.

მინდოდა მასთან დალაპარაკება, მაგრამ კიდევ უფრო მინდოდა, რომ ის ჩემთან ახლოს ყოფილიყო.

- ოჰ, პატარავ, მადლობა რომ დარეკე - ვკრუტუნებ მე - მაგრამ მინდა ახლოა იყო.

ჩემი გოგოს ხშირი სუნთქვა მესმის ტელეფონში და მე ვხვდები რა მოხდა და რატომ დარეკა მან.

- მე ახლოს ვარ მამიკო. გრძნობ ჩემს შეხებებს? გრძნობ როგორ გკოცნი ტკბილ ტუჩებზე? როგორ ვეხები შენს პენისს?

ამის დედაც.

მისი ნაზი ხმიდან, ნელ-ნელა აღგზნება დავიწყე.

თვალების დახუჭვის შემდეგ, ნამდვილად ვიგრძენი იზის შეხებები.

ჩემმა 'ბიჭმა' ღრიალი დაიწყო განთავისუფლების თხოვნაში. ყველაფრის დედაც.

ადიალა გადავიძვრე, ხელი ბოქსერებში ჩავყავი და ისტერიკულად დავიწყე პენისზე შეხება.

- ოჰ, პატარავ - ვკვნესი მე - როგორი სასიამოვნოა.

ჩემი ხელი სწრაფად მოძრაობს. შემდეგ თავს შევეხე და შემდეგ ისევ გავაგრძელე მოძრაობა.

ამის დედაც.

- ჰარი... შემეხე - კვნესის იზაბელი.

ჩემს თავში სწრაფად გამოჩნდა სურათი, თუ როგორ ასიამოვნებს იგი თავის თავს.

Daddy's princess [Completed] Onde histórias criam vida. Descubra agora