Chapter 10

3.1K 102 23
                                    

Harry's Pove

ხმამაღალი კარის მოჯახუნებამ გამაღვიძა.

- ძამიკო, გაიღვიძე! მე... ოუ, შენ მარტო არ ხარ... იზი?! რას აკეთებ ჩემს ძმასთან ერთად მის საწოლში? - ჩემი და ცოტა შოკში იდგა, მისმა ყვირილმა კი ჩემი პატარა გააღვიძა.

- რომელ ძმასთან? - ცოტა დაძინებული და მთვრალი ხმით კითხულობს იზაბელი, შემდეგ მე მხედავს და თვალები უფართოვდება.

არაჩვეულებრივი თამაშია.

ალექსი ნორმალურად ვერც ხვდებოდა რა ხდებოდა, და მგონი ეს ჩვენ გვახსოვს.

- ჰარი ჩემთან ერთად საწოლში რას აკეთებ? - ვითომ გაოცდა იზი.

კარგი, შემიძლია თამაშში ავყვე: რომ ალექსი ვერ მიხვდეს, რომ ეს სიმართლე არ არის.

- ეს კიდევ მე ვაკეთებ? რას აკეთებ შენ ჩემს ოთახში, ჩემს საწოლში?

წარბებს ვკრავ და ხელებს გულზე ვიჯვარედინებ.

- შენს ოთახში? - გოგონამ ოთახი მოათვალიერა, შემდეგ კი თავში ხელი შემოირტყა, თითქოს მიხვდაო.
- ჯანდაბა, მაპატიე, გუშინ ძალიან მთვრალი ვიყავი და ვერ მივხვდი, რომ გუშინ შუა  ღამით სადღაც დავდიოდი.

ჩემი და ხმამაღლა იცინის და შემდეგ ამბობს:

- ეს ნამდვილად გგავს შენ. კარგი ქვემოთ ჩამოდით, საუზმე მზადაა.

ამ სიტყვების შემდეგ, ალექსი ოთახიდან გადის, მე და პრინცესამ კი ამოვისუნთქეთ.
მგონი ჩვენ ძალიან წინდაუხედავად მოვიქეცით.

იზი ჩემსკენ დაიხარა და ტუჩებზე ნაზი კოცნა დამიტოვა. ხელები თეძოებზე დავადე, ჩემსკენ მოვიზიდე და კოცნა გავაღრმავე. მის პირში ენით შევედი. ის ძლივს
გასაგონად კვნესის, მე კი ვხვდები, რომ მას საცვლები არ ჩაუცვამს და ახლა მისი ორგანო ჩემს პენისს ეხება, რომელსაც ბოქსერებიდან გამოსვლა სწადია.

- შხაპის მისაღებად წავალ, რომელიც სტუმრების ოთახშია. ქვემოთ შევხვდებით, მამიკო - მიღიმის პრინცესა, შემდეგ ყველა მის ნივთს იღებს და ოთახიდან გადის.

Daddy's princess [Completed] Where stories live. Discover now