Chapter 3

3.6K 128 3
                                    

Harry's Pove

პრაქტიკულად ჩემს ოთახში შევფრინდი და ჯინსები და ბოქსერებო სწრაფად გავიძვრე.

უკვე ფეხებზე მეკიდა ის, რომ ქვემოთ ჩემი უმცროსი და და მისი საუკეთესო მეგობარი იყო.

ხელში ვიღებ ჩემს 'ბიჭს' და თავიდან  გლუვ მოქმედებებს ვიწყებ, ზემოთ და ქვემოთ.

ამის დედაც, უკვე დამავიწყდა როგორი იყო მასტურბაცია.

იმის შემდეგ რაც  დავრწმუნდი, რომ საკმარისი ცხიმი იყო, უფრო სწრაფად დავიწყე ხელით ნძრევა.

თვალებს ვხუჭავ და იზაბელს წარმოვიდგენ, რომელიც ჩემთან ახლოს, მუხლებზე ჯდება.

ჩემი ხელის მაგივრად ახლა ჩემი პრინცესას ნაზ თითებს ვგრძნობ, რომელიც ჯერ პენისის თავზე მეხება და შემდეგ მთელ სიგრძეზე.

- ოჰ, პატარავ, მამიკოს პენისი მოწოვე - კვნესა მწყდება ტუჩებიდან, მაგრამ მკიდია და ხელის მოძრაობას ვასწრაფებ. ჯანდაბა. მალე გავათავებ.

წარმოვიდგენ როგორ მოძრაობენ ჩემი იზის ტუჩები ჩემი 'ბიჭის' ირგვლივ და როგორ ნაზად წოვენ მას.

ჯანდაბა. ჯანდაბა. ჯანდაბა.

- ღმერთო პრინცესა, ბოლომდე ჩაიდე!

ხელის სწრაფად მოძრაობისას, ვხვდები, რომ ჩემი ტანჯვა მალე დასრულდება.

წარმოვიდგენ როგორ წოვს თავს ჩემი პრინცესა და მისი ხელით ნაზად არხევს.

ვგრძნობ როგორ პულსირებს ჩემი პენისი და ხმამაღლა ვკვნესი:

- ამის დედაც, იზაბელ... მიდი უფრო მაგრად პატარავ.

რამოდენიმე მყისიერი წუთის შემდეგ, ვგრძნობ როგორ ასხამს სპერმას. რაც მაიძულებს ექსტაზისგან ვიკანკალო.

ამის დედაც, ვისაც არ უნდა  ვუთხრა, არავინ დამიჯერებს. ჯანდაბა, ვიღაც პატარა გოგოს გამო დავინძრიე.

პანიკაში ჩავვარდი, რადგან კარებზე დააკამუნეს.

არავის არ გაუგონია ხო? არ მინდა ჩემმა უმცროსმა დამ გაიგოს, რომ მისი საუკეთესო მეგობრით ვარ შეპყრობილი.

Daddy's princess [Completed] Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang