Chapter 7

3.6K 111 2
                                    

Harry's Pove

მე რა თქმა უნდა ვიცოდი, რომ ჩემი ანგელოზი ჩვენთან სამუდამოდ არ დარჩებოდა, მაგრამ ამის დედაც, სამი დღე მის გარეშე, საშინელებაა.

მე თითქმის ვერ ვხედავ მას, რაც მაბრაზებს. მთელი დღეები ვიტანჯები, იმის გამო რომ ამდგარი მაქვს, როცა ვიხსენებ რას მიკეთებდა მისი ტუჩებით და ხელებით.
მგონი ხელზე მალე მაზოლები მექნება. უკვე ვეღარც ვითვლი, იმდენჯერ დავინძრიე, იმის წარმოდგენაზე, თუ როგორ შევალ მასში.

რას მიკეთებ პატარავ?

წესით დღეს მე უნდა წამოვიყვანო ისინი სკოლოდან. როგორც იქნა ჩემს გოგოს ვნახავ, თორემ უკვე სადაცაა გავგიჟდებოდი.

ეს დღეები, ჩემი და და მისი დაქალი იზის მამას დაყავდა. ის სამსახურიდან დაბრუნდა და რამოდენიმე დღე შვებულება ჰქონდა. მაგრამ დღეს მამამისი სასწრაფოდ გამოიძახეს სამსახურში და ალექსმა მთხოვა რომ მე მივსულიყავი. მანქანა უნდა ვუყიდო.

არა, ჩემთვის რთული არ არის, მაგრამ ხანდახან ეს პრობლემაა, რადგან სამსახურში სასწრაფო საქმეები მაქვს.

ფიქრი ტელეფონის ზარმა გამაწყვეტინა.

- ალო - ვპასუხობ მე და თან კომპიუტერში დოკუმენტს ვინახავ.

- ჰარი ედვარდ სტაილს, შენ საერთოდ აპირებ წამოიყვანო შენი პატარა დაიკო სკოლიდან? თუ ფეხით წავიდე, რომ გზაში ვინმემ მომიტაცოს?

- დამიჯერე ალექს. თუ მოგიტაცებენ, მე აქეთ მომცემენ ფულს რომ წამოგიყვანო - ვეღადავები მე.

არა მიყვარს ჩემი და. ის ყველაზე ძვირფასია რაც გამაჩნია. ნებისმიერს მოვკლავ მის გამო, მაგრამ ხუმრობას ხომ არავინ არ მიშლის, ხომ მართალი ვარ?

- ოო, კარგი რა - გამინაწყენდა გოგო - რამდენ ხანში მოხვალ?

- ნუ მე ახლა გამოვალ სამსახურიდან. დაახლოებით 10 წუთში მოვალ - ვპასუხობ და ფეხზე ვდგები.

Daddy's princess [Completed] Where stories live. Discover now