#5

4 3 0
                                    

Илүү ухаантай байя. Түүнд уурлалаа гээд нэг өдрийн дотор "ганц шөнийн бүсгүй" болчихож болохгүй биз дээ? Одоо харъя.

--------------------------------------

Ааахх толгой! Толгойгоо дүүрч өвдтөл нь халуун орондоо унтсан юм байх даа. Цаг. Цагаа харвал өдрийн 2 цаг 27н минут болж байлаа.
Надад цаг одоохондоо хамаагүй л дээ. Гэхдээ Люсиндад бол хамаатай. Тэр өөрөө хоолоо олж идэж чадахгүй.

-Люсиндааа? Өдрийн мэнд..

-Люси?

-Лю?

-Люсинда

-Хөөе бүсгүй? Хаана байна аа?

-Цонх!!

-Өөө тэнэг ээээ.

-Одоо яах вэ?

-Жүхёг.

*Залгах*

-Яагаад ийм олон дуудуулаад байгаа юм бэ..

-Ав л даа.

-Жүхёг!!! Чамайг ална даа.

Би гэж тэнэг хүн шөнө орж ирээд цонхоо онгорхой орхиод тэр чигтээ үд болтол унтаад үхрийн дуунаар сэрчихэж..
Миний жаахан Лю юу мэдэх билээ, 1 давхарын цонхоор гараад л гүйчихнэ шүү дээ.
Лю минь *уйлах*

-Ядаж байхад Жүхёг утсаа авахгүй юм.!

-Яагаад ийм цөхөрсөн үед Жүхёгоос өөр хүн санаанд орж ирдэггүй юм бэ?

Зохиогчийн талаас:

Сохён сандран гадуураа зузаан цамц өмсөн нүүрээ ч угаалгүй тэр чигтээ гараад гүйчихэв.
Эхлээд ойрхон газраар хайж гүйж байлаа. Ингэж хайлаа гээд төдийлөн нэмэргүй болохыг тэр мэдэх болов уу?
Сохён шууд байрны жижүүр лүү гүйж ойр орчмын камерын бичлэгийг үзэх хэрэгтэй юм сан..
Үүнийг нь сануулах гэсэн мэт нэг залуу гарч ирлээ.

?- Эрчүүдийн ариун цэврийн өрөөний бүсгүй? Сайн уу? 

Сохён эргэж харсаар*

-Хэн бэ? Холдож үз, чамайг анхаарах хүсэлгүй байна, хамрын үс ээ.

?- Нохойгоо хайгаад байгаа юм биш үү? Энэ байрных бол шууд камерын бичлэг үзсэн нь дээр дээ.

-Юу? Аан нээрээ болох юм байна. Алив холдоод өгөөрэй!

Урд нь зогсож байсан "хамрын үс"-ийг түлхээд Сохён жижүүрийн өрөө рүү хурдлав.

?- Хамт явъя аа.

-Баярлалаа. Ганцаараа чадна.

?- Хэлэх зүйл байгаа.

Can U Be Mine Again?Where stories live. Discover now