Hael Nazmi tiba-tiba teringat bekas kekasihnya, Hani Kirana. 2 tahun bukanlah satu jangka masa yang singkat. Tidak sangka selama tempoh itu jugalah Hani Kirana telah berlaku curang di belakangnya.
Pernah sekali sewaktu dia datang secara mengejut ke apartment itu, wanita itu sedang tidur bogel dalam selimut. Dan farajnya basah. Melekit. Tetapi dia tidak terfikir hal lain. Malah nafsunya naik dan terus dihenjutnya wanita itu semahunya.
Nafsu seks wanita itu kuat. Sering memintanya untuk dipuaskan nafsu. Bijak menggoda. Sedangkan ada kalanya ketika Hael Nazmi sedang memandu kereta, wanita itu akan menggodanya. Zakarnya dikulum sehingga Hael Nazmi terpaksa memberhentikan keretanya di tepi jalan kerana ingin terpancut.
Hani Kirana memang seorang penggoda. Hael Nazmi sering tewas pada nafsunya. Manakan tidak, di dalam apartment itu, Hani Kirana hanya berbogel. Lelaki mana yang tahan iman. Zakarnya juga sesuka hati menusuk di mana-mana yang diinginkannya. Lubang dubur Hani Kirana pertama kali dihenjutnya ketika kali ke2 mereka melakukan seks di hotel. Dan sejak daripada itu, dia bebas melakukannya. Lagi pula wanita itu yang ketagih untuk minta ditusuk lubang duburnya.
Dalam masa 2tahun mereka bergelumang maksiat. Mujur sahaja Hani Kirana tidak mengandung. Sebenarnya memang sudah lama Hael Nazmi berhajat untuk memperisterikannya. Tetapi wanita itu sering memberi pelbagai alasan. Dan akhirnya Hael Nazmi sendiri menemukan sendiri sebab mengapa lamarannya sering ditolak.
'Selain I ngan Tommy, siapa lagi yang pakai body you? Negro? Orang putih?"
Hani Kirana hanya mengangguk lemah.
'Oh I see.. Patutlaaa posing dalam majalah tak kekok berpeluk sana berpeluk sini, rupanya batang dah masuk lubang.. So, lubang belakang pun you bagi jugakla?'
'Hey Nazmi, sebelum I kenal you pun, I dah biasa buatlah.. You je tak tau.. Lagipun you jenis tak kisah pun I tengok.."
Wanita itu akhirnya membuat pengakuan.
'Well.. Baguslah.. I lagi bersyukur sebab I dah nampak siapa you sebenarnya Hani Kirana. I cuma berharap agar one day nanti, you takkan cari I lagi.. Sebab I tau you bakal menyesal kerana lukakan hati I..'
'Never!!!'
'Okay fine!!! Thanks for two years.. Thanks for the cheap services!!!'
"Assalamualaikum.."
Suara memberi salam itu menghentikan lamunannya.
"Waalaikumsalam.."
Dibukanya pintu.
"Oh uncle.. Kenapa?"
"Ni ada lebih sup tulang.. Panaskan saja kalau lapar tengah-tengah malam.. Cuaca sejuk macam ni bikin lapar selalu.. Ngam betul minum sup panas-panas.."
"Waaa.. Rezeki jangan ditolak.. Hahaa.. Uncle ni macam tau-tau je saya jenis kuat makan malam.."
"Eh.. Yaka??? Uncle mana tau.."
"Uncle, marilah masuk dulu.."
"Inda apalaaa Nazmi.. Uncle balik dulu.. Tiada kawan dorang Aunty Misah kau sama si Fatin tu sana rumah.. Uncle jalan dulu aaaa.."
"OK uncle.. Terima kasih.."
"Sama-sama Nazmi.."
Husin pun beredar. Dan Hael Nazmi pun menutup kembali pintu rumah itu.
"Emmmm.. Sedapnya.. Tadi kat surau segan aku nak makan.. Padahal aku rasa nak bedal habis.."
Hael Nazmi segera memanaskannya.
"Siti Aminah.. Abah ada sebut jugak nama ni.. Siapa sebenarnya diorang sekeluarga ni? Apa kaitan dengan abah..?"
Hael Nazmi menghirup sup itu dengan penuh berselera.
"Ayu.. Cantik.. Sederhana.. Sedap mata memandang.. Pandai masak pulak tu.. Nak dibandingkan dengan perempuan jalang tu, hmmm.. Jauh panggang dari api!!! Eeehh kejap.. Kenapa dengan aku ni.. Main banding-banding pula.. Crazy!!!"
Licin mangkuk itu. Hael Nazmi sangat berselera.
"Eh.. Kalau aku nak makan lagi, rasanya boleh order ke? Hmm.. Nazmi.. Nazmi.."
Hael Nazmi mengangkat mangkuk kotor itu ke sinki untuk dicuci.
"Sejuk gila air ni.. Tak sanggup aku nak mandi pagi besok.. Ehh tapi besok kan aku masih berehat lagi.. Lusa baru mula berurusan.. Yesss!!!! Bangun lambat!!! Horrrayyyy!!!!"
Dia membuka jendela. Menikmati suasana malam yang mendamaikan itu.
'Manalah tau Nazmi mau cari calon isteri sumandak Sabah..'
Kata-kata Husin masih terngiang-ngiang di telinganya. Dia tersenyum lagi.
YOU ARE READING
Dia Bidadariku
RomanceHanya kerana permintaan terakhir seorang insan yang bergelar ayah, Nazmi diminta menikahi seorang gadis kampung yang tidak berpelajaran dan agak ketinggalan zaman. Siti Aminah, gadis yang sangat lemah lembut dan berwajah manis merupakan anak seoran...