34. GANGGUAN

9K 90 2
                                    

"You buat apa lagi kat sini hah????" Hael Nazmi terperanjat apabila melihat Hani Kirana tiba-tiba muncul di ruang pejabatnya.

"Hey!!! I nak kepastian dari you sendiri.. Betul you dah kahwin dengan perempuan kampung???"

"Hani, you siapa nak sibuk pasal I?? Ke you dah lupa kalau kita ni dah takde apa-apa lagi.. You sendiri yang kemaruk layan jantan lain.. Ehhh.. You dengar sini, I dah temui kebahagiaan I.. Even dia just 'perempuan kampung', dia sangat sempurna and bermakna dalam hidup I.. Tak macam you.. Body and face sangat full packages, tapi sayang.. Murah.."

"Shittt!!!" Seraya diselangi satu tamparan hinggap di pipi Hael Nazmi.

"Auwww.. Sakitnya.. Tapi I harap you lagi sakit merasakan semua ni.. Now, get out from here.. And also from my lifes!!!! Jangan berani-berani nak tayang muka you kat sini or kat mana-mana je.. I tak larat nak tatap muka you yang tak tahu malu ni.. Meluat.."

"Nazmi, you ingat.. I takkan biar hidup you aman.." Ugutnya.

"Wow.. Berani nak ugut.. You nak buat apa? I boleh je call polis sekarang angkut you ke balai.. Atas aduan buat kacau kat sini.. Nak I call???"

"Errrghhhhh!!! Shit!!!" Hani Kirana keluar meninggalkannya.

"Gila.." Getus hati Hael Nazmi.

******

"Abang.. Besok sayang kira mau buat sup tulang sama rojak.. Bagi sedekah untuk semua staff abang di sana.. Emm boleh ka??"

"Aduh.. Siapa pula kata tak boleh..? Boleh je sayang.."

"Waaaa.. Terima kasih abang.. Emmm.. Tapi sayang belum beli bahan-bahan lagi ni.."

"Sayang pegi bersiap.. Abang tunggu.. Kita cari kat supermarket je.."

"Yeahhhh.. Kejap aaaa.. Tunggu aaaa.."

Hael Nazmi tersenyum. Dan tiba-tiba dia teringat kejadian pagi tadi di pejabatnya.

"Jangan kau cuba ganggu rumahtangga aku Hani.. Jangan.."

Dia BidadarikuWhere stories live. Discover now