01

2.3K 25 1
                                    

Bellamy Blake;;

Yeryüzüne inmenizin ardından bir hafta kadar geçmişti. Bu bir hafta da dünyalılarla anlaşma yapmaya çalışmakla geçtiği için kendini çok yorgun hissediyordun. Bu sebeple tek amacın çadırına gidip uyumaktı.

Kamp alanınızda yakılan ateşin yanından geçip çadırına doğru ilerlerken kalabalığın arasından bir el uzanıp kolunu tuttu. Bu ani tutuş duraksamana sebep olurken kafanı çevirip elin sahibine baktın. Bellamy Blake.

"Ne istiyorsun Bellamy?" Her zaman yaptığı gibi bütün gün seni sinir etmişti. Üstelik ne kadar yorgun olduğunu bilmesine rağmen bunu yapmıştı.

"Sakin ol Y/N. Bu seferki ciddi bir konu." Kolundaki elini yavaşça çekerken eliyle kendi çadırına doğru işaret etti.

Birkaç saniye öylece dikilsende en sonunda çadırına doğru yürümeye başladın.

Yeryüzüne indiğinizden beri sürekli beraberdiniz. Ona karşı bir şeyler hissediyordun ama hislerini belli etmemeye çalışıyordun. Çünkü onun sana karşı hisleri olmadığına inanıyordun.

Bellamy'e ait olan büyük çadıra girerken derin bir nefes aldın. Birkaç adımda çadırın ortasına geldiğinde Bellamy'e dönüp yüzüne bakmaya başladın.

"Ne olduğunu söyleyecek misin artık?" Kollarını göğsünde birleştirmiş gözlerinin içine bakıyordun. Sen ondan bir cevap beklerken birkaç adım ilerleyip aranızdaki mesafeyi en aza indirdi.

"Beni delirtiyorsun Y/N." Sen istemsizce kaşlarını çatarken daha ne olduğunu anlayamadan dudaklarına uzandı. Şaşkınlık içinde geriye çekildiğinde elini beline koyup seni tekrardan kendine çekti. Gözlerin istemsizce kapanırken ne olduğunu idrak etmeye çalışıyordun.

Bir süre onun tarafından öpülürken bir haftadır bu anı beklediğini fark ediyordun. En sonunda dudaklarınız ayrıldığında bir adım geriye gittin.

Hâlâ kapalı olan gözlerin yavaşça açıldı.

"Günlerdir bu anı bekliyordum Prenses." O gözlerine bakıp gülümserken sözleri ona karşı olan hislerini körükledi.

Onun tadı neşe gibiydi ve neşenin tadı yeryüzünde daha güzeldi.

Onun tadı neşe gibiydi ve neşenin tadı yeryüzünde daha güzeldi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

____

"He tastes like joy and joy tastes better on the earth."

Arkadaşlar bölümü okudukça cringe patlaması yaşıyorum yeni bölümü atmaya çalışacağım.)

•multifandom, imagine•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin