Klaus Mikaelson 2:
Uzun ve yorucu bir günün ardından sonunda evine gelmenin verdiği mutlulukla koltuğa oturdun. Bir süre öylece oturup dinlendikten sonra derin bir nefes alıp ayağa kalktın. Ağır adımlarla odana doğru ilerlerlerken yemek masasının üzerinde duran kutu dikkatini çekti. Sabah evden çıkarken kapında bulmuştun ancak acelen olduğu ne olduğunu öğrenemeden gitmek zorunda kalmıştın. Günün o kadar yoğun geçmişti ki varlığını unutmuştun bile.
İçindeki merak kıvılcımları yeniden alevlenirken kutuyu eline alıp inceledin. Çok da ağır olmayan mavi bir kutuydu. Üzerindeki altın rengi "M" harfi baskısını gözden kaçırmak elde değildi. Kutunun içinden her şeyin çıkabileceğini bildiğin için heyecanını bastırıp sakince kutuyu açtın. Karşına kutunun renginde bir zarf çıktı. Zarfı eline alıp açmadan kenara koydun. Kutunun altında küçük bir tablo vardı. Tabloyu incelemek için eline aldığında çizimdeki kişinin sen olduğunu fark edip şaşkınlıkla bakakaldın. Kalabalığın arasında mavi elbisenle durmuş bir ressamın çizim yapışını izliyordun. Biraz uzakta ise seni izleyen sarışın bir adam vardı. Aklındaki yaşanmışlık hissiyatı o geceyi hatırlayıp istemsizce gülümsemene sebep oldu. Klaus Mikaelson. Bu onun işiydi.
Tabloyu masaya koyup biraz önce yanına koyduğun zarfı eline alıp açtın. İçinde küçük bir not vardı.
"Mavi elbisenle tüm dikkatleri üzerine çekiyordun."
-Klaus Mikaelson"I made this for you.."
————Bir yıl sonra tamamen sıkıldığım için yazıyorum. Selamlar bu arada. İyi okumalar :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•multifandom, imagine•
FanfictionSıkıldıkça yazdığım küçük küçük hikayelerden oluşmaktadır. Ben yazarken çok eğleniyorum, umarım sizde okurken eğlenirsiniz. İyi okumalar <3