<اليوم التالي>
أدهم بعصبية: يعني إيه الكلام ده خلال ٢٤ ساعه تكون المعلومات عندي الصفقه دي مهمه جداً بنسبالنا ولو خسرنها الشركه هتخسر كتير واحنا مش مستعدين لأي خسائر.
الطرف الآخر: تحت أمرك يا أدهم باشا كل المعلومات هتوصلك و بالتفصيل.
أغلق الخط وهو يتنهد أوف بقى اطلعي من دماغي مكنتش دي مرة شوفتك فيها لخبطي حياتي فوقاني تحتاني ومش عارف أركز في
الشغل حتى هه والله ووقعت.<في كافية الجامعة>
حنين حمزه بسرح : آآآه
حنين: هههههه مالك يابت متغيرة من امبارح.
دنيا: باين عليكي أووي اخلصي قولي عندي كلمتين عاوزه أأقولهم.
حنين حمزه: أقول إيه ولا إيه بس الواد أدهم من ساعة ماشوفته وأنا بفكر فيه.
حنين: يختي بطه حلوة يعني حبيتي قلبي كان حاسس والله هو شكله كويس ربنا يكتبه من نصيبك.
لترفع حنين يدها: يااااااااارب ياختي
حنين: هههه يبت اتقلي شويه وإنتي يادنيا مالك إنتى كمان.
دنيا: عمر
حنين وحنين في صوت واحد: ماله
دنيا: بعتلي إمبارح واتس بيقولي أنا عمر فكراني بس مردتش عليه لحد دلوقتي.
حنين محمد: طب ماتسأليه عاوز إيه والله أنا قلبي حاسس إنكو هتتجوزو من نفس العيله وتحبو وتتحبو زي الروايات ههههههههههه
دنيا: يابنتي أنا بقولك علشان تتريقي ولا علشان تساعديني.
حنين حمزه: ماقولنا اسأليه الله وإنتي ياحنين معندكيش حاجه تقوليها وقعتي ولا لسه ها بصراحه كده الواد ادم عنيه متشالتش من عليكي.
حنين بتعالي وطريقه مضحكة: اتلمي إنتي عارفة كويس إن أنا مش بحب بسهوله مش أي حد ياماما وبعدين عنده حق ميشلهاش ما أنا قمر برضو ربنا يحميني.
ليضحك كلًا من حنين ودنيا علي طريقة صديقتهم حنين.
حنين: عيال في حاجه مقولتلكوش عليها.
حنين ودنيا بأنصات: هااا
حنين محمد: مش أنا قولتلكو علي طريقة كلام العميد معايا امبارح ادم الرفاعي اللي طلع متوسطلي عنده.
حنين حمزه: صلاة النبي أحسن والنبي أنا مكشوف عني الحجاب مش قولتلك ممكن يكون هو.
دنيا: يبت بطلي هزار بقا خلينا نفهم عرفت إزاي ها كملي .
حنين: بصو هي آلاء كانت حكياله تمام فهو كلم العميد من غير مايقولي علشان آلاء قالتله إن أنا هرفض مساعدته علشان كدا اقترح عليا ومشكش فيه بعد كده بس أنا عرفت.