1.

755 61 21
                                    

Şu anda karşımdaki Üniversiteye bakıyordum.Oldukça büyüktü.Hemde kalabalık.Tanrım...kaç kişi okuyor burada!

Ahh...üniversiteyi bitireli 2 yıl olmuştu.Yeniden üniversite okuyacağım aklımın ucundan geçmemişti,ama bir iş için okumalıyım.

Kendimi tanıtmadım...ben Han Jisung.Kimsenin tanımadığı,ama ünlü olan ve herkesin çözemediği cinayetleri ve ya ona benzer şeyleri çözen bir dedektifim.Çok uzun bir cümle oldu değil mi?

22 yaşındayım ve London'da yaşıyor-dum-.Bu olaya kalkışmadan önce yani.

Arkadaşım Felix,polis ve ben de onunla birlikte dedektif olarak çalışıyorum.İkimizde bu olaylar için London'dan dönmek zorunda kaldık.

Hangi olaylar mı?Tamam anlatayım.

Dünyaca ünlü seri katil olan ve hiç kimsenin görmediği Lee know...

Yani kurbanlarından başka hiç kimse.

Tanıyorsunuzdur muhtemelen.Yine binlerce insanı öldürdü.Adam taramalı tüfenk gibi.

Felix'in son araştırmalarına göre şimdi bu Üniversitede gerçek adı altında okuyor.Ahh..onu bulmak zor olacağa benziyor...

Dün boyadığım lacivert renkte olan saçımı arkaya attım ve çantamın askısından tutarak üniversite kapısından içeri geçtim.

Lacivert saçlarım nedeniyle çok dikkat çekiyordum.Herkes bana bakyordu.Dikkat çekmek istediğim son şey olabilirdi.

Kalabalığın arasında onları umursamadan hızlı bir şekilde geçtim.Üniversitenin arkasına gittim.İyiki kimse yoktu.Telefonumu çıkardım ve Felix'i aradım.Birinci çalışta açtı.

"Ne yaptın?Gittin mi okula?

"Zaten şimdi okuldayım,ama çok kalabalık onu nasıl bulucam!Lanet olsun!"

"Tabikide kalabalık olucak.Ne bekliyordu acaba benim yüksek zekalı arkadaşım?"

Felix'in dalgasına ofladım ve gözlerimi devirdim.

"Hadi nazlanma!Bütün suçluları bulan,cinayetleri çözen sen değil misin oğlum?!Bir yolunu bul Lee know'u yakala işte!Bir gelişme olduğunda ben zaten seni arayacağım."diye konuştu Felix ve telefonu suratıma kapattı.

Lanet olsun!

Küfür ederek telefonu cebime koydum ve oradan uzaklaştım.

Kafamı toplamam gerekiyordu.

___

Umarım beğenirsiniz

Bol bol yorum ve beğeni lütfen♥

Jisung'da lecivert saç rengi,Minho'da turuncu saç rengi.Bence çok yakışıyor onlara bu saç rengi.

Murder-MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin