Tiba-tiba
"HAI Y/N~~" "HAI Y/N!!!" (Secara senretak)
"AIGOO KAMCHAGIYA" "eh...alice and maria-"
"Huehuehue"
Ok..ini alice and maria...mereka adik beradik kembar.Diaorang banyak persamaan..perbezaan pon banyak.Diaorang ni bijak dekat university dari sekolah tadika lagi.Alice and maria da jadi kawan Y/N sejak diaorang tadika lagi.
Biodata alice:
Nama:Alice kim
Hobi:menyanyi,menari,duduk diam dan termenung
Biodata Maria:
Nama:Maria kim
Hobi:menyanyi,rap,menari,bersukan,gelak walaupun benda tak kelakar.
Alice seorang yang baik,comel,rajin and more.Kalau maria pulak..dia seorang yang baik,garang,kuat gelak,rajin and more.
Cara untuk bezakan diaorang ialah dengan cara dengar cara mereka bercakap.Kalau alice..dia cakap dengan lembut.Kalau maria pulak..dia cakap dengan cara mat rempit.Alice mempunyai sifat yang berani manakala maria pulak sifat dia pemalu....Kadang-kadang cikgu pon tertukar alice dengan maria.Lagi-lagi Puan hana.Nak kata beza..tak de lak beza nya..dedua rabun.....Tapi kalau belajar..alice selalu pakai cermin mata..kalau maria kengkadang dia tanggalkan cermin mata dia.
"KORANG LAMBAT JUGAK KE?!?" tanya Y/N.
"m-mana-"
"Yup..gile kau awal.Kalau awal tak de kitaorang berlegar legar kat hallway ni lagi" jawab maria.
"Ye tak ye"kata y/n sambil tersengih.
"Korang...apa kata kita gerak...da lambat ni..tak masal nanti kena marah dengan puan Hwayoung-" kata alice.
"ye ah...da lambat gile ni...apa kata kita lari~~"kata maria sambil senyum.
"Dalam kiraan....1.....2......3...LARIIII"
"W-WEYH!!!AKU TAK CAKAP PAPE LAGI-"kata y/n yang sedang blur.
[Skip]
[Waktu balik]
"Weyh weyh...jom ikut aq~~" kata Y/N.
"Kau nak gi mana?!? Jangan ajak aku pergi merokok eh!!!..."kata alice
"AAAAAAA Y/N NAK-"
Belum sempat alice nak sambung...Maria da tutup mulut alice sebab...Maria tau apa alice nak cakap.
"APA KAU NI?!?! MAIN TUTUP TUTUP MULUT ORANG...GELI TAU TAK?!?!" Kata alice.
"Aku mempertaruhkan tangan aku sebelum kau melebih lebih"kata maria.
"ok ok..kau nak bawak kitaorang pergi mana??" Tanya maria kepada y/n.
"Aku nak ajak kau pergi umah aku...Aku tau mak n ayah kau outstation..apa kata korang tido umah aku...TAK DE LA AKU SESORANG KAT UMAH~~" jawab y/n.
"Haa...BAIK BOH..MAGHILAH KITA TIDO UMAH Y/N~~...WOOOOOO" kata maria lagi.
"Ha...jom jom....kita buat sleepover~"kata alice.
"Ok lah gitu..jumpa jap lagi...BYEEEE~~" kata y/n kapada rakan kembar nya itu.
{Bersambung}
.
.
.
.
.
.
[Support la acc saya yang kentang ni😢💚]
[Vote au..kalau da vote..thank you sooo much..love u~~🌚☁👑🍉)
YOU ARE READING
[C] forced marriage (taeyong × reader) (malay)
FanfictionSebuah kisah y/n yang kena kahwin dengan jejaka yang tampan Lee Taeyong secara paksa... HARAP KORANG SUKA💚👑