[First..author disini nak kata sorry sbb dah lma x update. Penat ye rakan ii. Sorry again. ENJOY LA EPISODE NI. MANA AUTHOR NAK HIATUS LAGI. AHAHHAHAHAHA- ok ok author stop. Ha..sila lah njoi-]
<<<<<<<>>>>>>>>
"Semenjak kamu dengan taeyong balik dari tokyo...kenapa oppa tengok kamu ni macam letih je. Ada apa apa terjadi ke?" Soal chanyel pada adiknya y/n."Tak de lah. Y/n okey je. No need to worry" balas y/n lalu terbatuk-batuk.
"Eeeee...ni mesti ada buat sesuatu ni" kata serim lalu buat muka pervert.
"E-eh..mana ada-"
"AHAHAHAHA..KANTOII" gelak serim.
Pakkk!
Satu pukulan kuat yang kuat hinggap di lengan serim.
"Aduh...NOONA!!" Jerit serim lalu mengusap lengannya.
"Tahu pon. Tak habis habis nak nyakat orang. Macam mana nak jadi suami yang baik kalau perangai macam ni" tegur joy.
"Entah entah maria pon tak nak...AHAHAHAHA-" belum sempat y/n habiskan gelaknya serim dah tinggikan suara.
"AKU TAK NAK DENGAR NAMA BUDAK MARIA TU LA!!" Kata serim lalu blah dari situ.
"Apahal budak tu?" Soal chanyeol.
Y/n dan joy hanya mengangkat bahu menandakan yang dorang tak tahu.
"Haih...korang la ni sakat dia banyak sangat" kata chanyeol lalu membuka phone nya.
"Kita pulak" kata joy.
"Hmm- patut la single..nak kata orang aje" sambung y/n
Chanyeol hanya boleh pasrah melayan karenah 2 adik perempuan nya itu.
>>>>>><<<<<<
//skip//
Semenjak ni..y/n asyik pening-pening kepala. Taeyong perasan perubahan atas isterinya itu.
Pada suatu hari, taeyong masuk ke dalam bilik untuk mencari y/n tapi tidak dijumpai.
Satu rumah di carinya tapi tidak dijumpai. Sekali lagi taeyong masuk ke dalam bilik dan dia perasaan y/n pengsan di atas lantai.[Hey..x nampak ke bini kau kat situ tadi. Tu ah..gelabah lebih. Simbah air zamzam baru tahu-]
Taeyong dengan segera mengangkat y/n dan bawa masuk ke dalam kereta dan terus dibawa ke hospital.
>>>>>><<<<<<
"Saya dekat mana ni?" Soal y/n.
"Y/n...awak dah sedar?..ha..btw awak dekat hospital tadi awak pengsan" terang taeyong.
"Ouh...apahal saya tengok awak happy semacam? Mental eh?" Soal y/n dengan pelik.
"Guees what..."
"Apa? Awak di pecat? awak ngandung?" Soal y/n.
"Bukan saya yang ngandung..tapi awakkk" kata taeyong dengan happy.
"Eh? Dah kenapa? Ni mesti mabuk ni" kata y/n lalu memandang taeyong dengan muka yang minta penyapu.
"Betul la...awak mengandung dah 1 bulan" kata taeyong lagi.
Y/n tiba-tiba diam
YOU ARE READING
[C] forced marriage (taeyong × reader) (malay)
Hayran KurguSebuah kisah y/n yang kena kahwin dengan jejaka yang tampan Lee Taeyong secara paksa... HARAP KORANG SUKA💚👑