2.Bölüm

56 32 64
                                    

Satır arası yorum yapmayı unutmayın. ❤️ (başlıyoruz)

Bu gün okulun ilk günüydü. Annem sabah erkenden odama daldı ve..
Annem
-Selin kalp saat 7:30.
Hızla yerimden fırladım ve telefonda saate baktım.
Ben
-Anne ne 7:30 ya saat daha 6:30.
Anneleri bilirsiniz. Çocukları erken kaldırıp yüreklerine indirmelerinden zevk alırlar.

Yavaş ve yorgun adımlara kalkıp lavaboya girdim. Güzelce duş alıp dişlerimi fırçaladım ve odama geçtim. Saate baktım 6:45 di. Geri yatağıma uzandım ve biraz düşündüm. İlk defa liseye başlayacaktım ve çok heyecanlıydım. Acaba kızlar ne yapıyor. Onlar kesin uyuyolardır. Yoksa 6:45 de kim kalksın?

Gardırobumun önüne geçtim ve ilk gün için güzel bir kombin seçtim.

Bu şekilde giyindim ve saçlarımı dağınık topuz yapıp lippam sürüp odamdan çıktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu şekilde giyindim ve saçlarımı dağınık topuz yapıp lippam sürüp odamdan çıktım. Ah tabi kitaplarımıda çantama topladıktan sonra.

Aşağı inerken annemle babam beni bekliyorlardı. Babmın yanağına küçük bir buse kondurup anneminde saçlarından öptükten sonra kahvaltıya oturdum mısır gevreğimi yedim.

Yemeyi bitirdim ve evdekilerden vedalaşarak liseye doğru yol aldım. Buraya çok uzak değildi. Ama çokta yakın değildi. Bir durakta durdum ve otobüsü bekledim. Bu sırada telefonumu çıkarıp "4+4" qurubuna bir mesaj attım.

Ben:
"Bu yılınız ummadığınız kadar iyi geçer inşallah. Derslerinizde başarılar."

Otobüsde gelmişdi zaten. Bindim ve oturmak için kendimi uygun tek koltuklu bir yere geçtim.

Yol boyu yolu seyr ettim.

Sonunda varmıştım. Otobüsden indim ve doğruca liseye girdim. Vay canına burası çok büyüktü. Ayrı zamanda içeriside muazzamdı.

Kenarda duran 3-4 kız qurubundan oluşan kızlara yaklaştım.

Ben
-Merhaba. Müdirin odası nerede acaba?

İçlerinden sarışın mavi gözlü boyu 1.70 falan olan bir kız bana cevap verdi.

Kız
-Soldan birinci oda.

Eliyle gireceğim yeride göstermişdi zaten. Teşekkür edip ordan uzaklaştım.

Müdirin kapısını çaldım ve gir seyle içeri girdim.

Ben
-Merhaba. Ben Selin Akca. Bu yıl liseye yeni başaldım. Okuyacağım sınıfı öğrene bilirmiyim?

Müdir esmer ve biraz yaşlı bir bayandı. Biraz bilgisayarda oyalandıkdan sonra.

❤️ BİZ ❤️ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin