23:Bölüm

13 4 11
                                    

--lUfTmEnScH -geceIer selinsaqin selinyaman00 -kayanay -Benita goksevia bölüm sizler için kuzularım^^ ✨⚡️😊

Ertesi gün...

Alarmın sesiyle uyandım. Malum bu gün nişan vardı ve erken uyanmam lazımdı.

Kalkmak için destek alıyordum ki üzerimdeki kol buna izin vermedi. Evet bu Mertciğimin koluydu. Sırıtarak eski pozisyonumu aldım ve kapalı gözlerini öptüm. Bal gibiydi yemin ederim. Yanağını ısırmamak için kendimi zor tutuyordum. Niye duruyorsun?-iç ses.
Haklısın niye duruyorum zaten sevgilim değilmi.

Yanağına yaklaşıp çok yavaşca ısırdım. 1-2 saniyye sonra bir gözünü araladı ve bana bakıp sırıttı. Ne var anlamında başımı sallayınca yatakta oturur pozisyona geldi ve gözlerini yoğurup konuşmaya başladı.

Mert
-Selincim. Aşkım. Birtanem. Sevgilim. Herşeyim. Lütfen böyle şeyler yapma bak valla seni öyle bir ısırırım hayatın boyu öyle gezersin.

Kahkaha atarak ayağa kalktım ve "günaydın sevgilim" diyerek banyoya geçip elimi yüzümü yıkadım. Sonrada güzel bir duş alıp odama geçtim. Mert çokdan kalkıp salona geçmişti. 1-2 saat sonra zaten kuaföre gidecektik. Saat 16:00 nişan başlayacak.

Gardrobumu açıp bir şeyler bakındım. Of zaten birazdan kuaföre gideceğiz o yüzden biraz cool takıldım. Üstüme kırmızı bir nike üstü ve altımada beyaz eşofman giyindim. Saçlarımıda ördükden sonra ayakkabımı ve telefonumu alıp odamdan çıktım.

Kombini kendim yaptım nasıl bakalım? 😂

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kombini kendim yaptım nasıl bakalım? 😂

Salona geçip ayakkabımı kapının önüne bıraktım.

Ben
-Herkese günaydın.

Herkes
-Günaydın.

Sofra daha kurulmamıştı. Allah allah heyecandan qaliba. Ya da daha acıkmamışlardır. Hemen mutfağa geçip bir şeyler hazırladım. Çaydanlığı ocağa koydum ve kahvaltılık bir şeyler alıp masaya koydum. Kahvaltını hazırladıkdan sonra sofraya oturduk.

*********

Kızlarla beraber sofrayı topladıkdan sonra koltuklara oturduk. Bu sırada bana arama gelince kim arıyor diye baktım. Deniz

Balkona geçip telefonu açtım.

Ben
-Alo

❤️ BİZ ❤️ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin