--lUfTmEnScH-- ErenXxq -_sadecezelal_- -foIklore bölüm sizler için. İyi okumalar ⚡️✨😊💛
Mert
-Seni gördüğm ilk günü hatırlıyormusun?Evet hatırlıyordum. Pencereden baktığımda.
Başımı evet anlamında salladım.
Mert
-O gün pencereden baktığında gülen suratım düşmüştü. Biliyormusun neden?Başımı hayır anlamında salladım ve kafamı göğsüne yasladım.
Mert
-Çünkü ilk defa bir kızdan ilk görüşte etkilenmştim. Hatta hayatımda ilk kez bir kızdan etkilenmiştim. Selin beni bu hayata bağlayan sen oldun. Ben seninle tanışmadkdan önce çok qarip birisiydim. Çekilmezz arkadaşlarım bile benden bıkmıştı. Arkadşlarım hayatında biri varmı diye sorduklarında benim hayatım mı var allah aşkına derdim. Gece uyumak için yatağa uzanırdım kulaklığı takıp şarkıyı dinlemek isterdim düşündüğü şeylerden şarkıyı bile dinleyemezdim. Selin benim hayatımı insanlığımı değiştiren tek insan sen oldun. İlk gün sizin eve geldiğimizde salona girince... O dağınık saçlar şişmiş gözler pijama ah hatırladıkca deliriyorum.O konuştukca bende gülüyordum. Çok güzel konuşuyordu. Bir an uykuya dalacaktım. Sesi insanı adeta rahatlatıyordu.
Mert
-Hani derker ya "BİR ERKEK DÜNYANIN EN GÜZEL KADININI SEVMEZ... O DÜNYASINI GÜZELLEŞTİREN KADINI SEVER." sende öylesin. Beni dünyamı güzelleştiren faremsin.Burnumdan öpünce ona sıkı sıkı sarıldım. Gerçekten eskiden kendine kapanık bir insanmış. Her şeyi içinde yaşıyormuş.
Ben
-Ben seni her haline aşığım be adam.Mert kafasını bacaklarıma koyup uzandı. Refleks olarak ellerimi saçlarına daldırdım ve saçlarıyla oynamaya başladım. Yumuşacık ve ipek gibiydi.
*********
Düzenli nefes sesleri duyduğumda uyuduğunu anlamıştım. Başına bir öpücük konsurup sehpada olan telefonumu aldım ve internetten yarın için kıyafet baktım.
20 dakika sonra.....
Bir şeyler sipariş verdikden sonra gözlerimi kapattım Mert hala ayağımda uyuyordu. Bende uyudum.
*********
.
-Oo çifte kumrular. Kalkın hadi yemek yiyecez.Gelen seslerle gözlerimi açtığımda Anılla Ayhan bizimle dalga geçercesine konuşuyordu. Mert gözlerini açıp baktığında ilk gördüğü kişi ben oldum. Gülümseyip adından Anıl ve Ayhana baktı.
Mert
-Olum bi rahat verin allah aşkına. Şimde sizi güzel dille kovardımda Selin var.Ayhan
-Hadi yemek yiyecez. Kalkın.Odadan çıktıkdan sonra Mert ayağa kalktı.
Mert
-Nasıl uyudum ama.Ben
-Hı hı. Dizlerimi hiss etmiyorum.Mert sırıtarak yanıma geçti ve yanağıma sulu bir öpücük bırakıp sıkıca boynumu kucakladı.
Sonra kalkıp salona geçtik ve masaya oturduk. Yeliz ve Onurda gelmişti.
Ben
-Mekan baktımızmı?Yeliz
-Evet ama çok büyük yer bakmadık. 100 kişinin gele bileceği bir yer. Zaten nişanda kimler olur ki kız tarafın ailesi bir de erkek tarafın ailesi. Ama düğün için çok gğzel ve büyük bir yer ayarladık. Olum mükemmel