18:Bölüm

22 7 26
                                    

Multi:Mert

Satır arası yorum yapmayı unutmayın. ❤️ fizyolojii -dokunruhuma  -bulutunuz  --hayaller Bilinmeyen_yazar41  bölüm sizlerin iyi okumalar. ⚡️✨

**********

Eve vardığımızda arabadan inmek için mecalim bile yoktu. Yerimdece oturuyordum.

Mert arabadan inip benim kapımı açtı. İnmem için bekliyordum. Bir haraket etmeyince eyilip arabanın içine baktı. Malumm boyu bulutlara değiyordu arabanın içini görmesi için eğilmesi lazımdı.

Mert
-Hadii...

Ben
-Ben sabaha kadar burda uyuya bilirmiyim?

Mert
-Hayır. Hadi eve gidelim.

Ben
-O zaman beni kucağında götüre bilirmisin?

Mert için hiç sorun olmadı beni kaldırıp kucağına aldığında ayaklarımı beline doladım ve boynuna sığıştım. Gözlerimi kapatım kokusunu yanlızca içime çekiyordum. Çok güzel kokusu vardı. Resmen insanı sarhoş ediyordu.

Asansörden indiğimizde hala kucağındaydım. Ama anahtar bendeydi ve bu yüzden bana hiç sormadan kendi evlerine çıktı. Anahtarıyla kapıyı açıp içeri girdi. Beni koktuğa oturttu.

Ben
-Ya çok yorgunum Mert. Uyuyalım lütfen.

Mert
-Benim odamda uyuya bilirsin.

Ben
-Sende geleceksin ama.

Mert
-Niye?

Ben
-Tek uyumak istemiyorum çünkü.

Mert üstündeki çeketi çıkartdı ve gülümseyerek başını gel anlamında salladı.

Hızlıs adımlarla Mertin odasına girip kendimi yatağa attım. Yüz üstü uzanmıştım ve gözlerimi kapatmıştım.

Bir el eteğimi aşağı çekince başımı oraya çevirdim. Mertdi.

Mert
-Yanlış anlama Selincim. Üstün açıktı o yüzden.

Yanlış anlamıştım zaten. Of mal kafam kendim neden düzeltmiyordum ki. Hiç aklıma bile gelmedi.

Mert yanıma uzandı ve yüzünü bana taraf döndürüp yüzümü incelemeye başladı.

Tabi bu sırada gözlerim kapalı olsada yaptıklarını anlaya biliyorum. Biraz daha sürünce bir gözümü açtım ve sırıtarak ona baktım.

Ben
-Niye uzun uzun bakıyorsun?

Mert
-Hiç uyu sen.

Ben
-Ama uyuyamıyorum?

Mert
-Niye?

Ben
-Üstüm müsait değil. Rahat olamıyorum.

Mert ayağa kalkıp gardrobundan bana çok bol olan bir beyaz t-Short ve altına şort verdi. Sonrada odadan çıktı. Ayakkabılarımı çıkardım. Hızla üstümü giyindim ve Merti gelmesi için çağırdım.

Mert kapının arkasından sırıtarak içeri girdi. O gülünce oluşan gamzeleri beni benden alıyordu. Yatağa oturunca ayakta sıratarak ona baktım.

Mert
-Noldu?

Ben
-Hiçç..

O sırtını yatağa yaslayıp oturuyordu. Bende ayağımı diğer tarafına geçirip üstüne oturdum. Boynunu kucakladım. Mert hala karşılık vermiyordu. Qaliba şaşırmıştı biraz.

❤️ BİZ ❤️ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin