Satır arası yorum yapmayı unutmayın. ❤️
Medya:Melek.
Arkadaşlarımızın yanına geçtik. Artık kamp alanına gitmek zorundaydık. Çünkü kamp alanı olduğu için 1-2 saat sonra hava kararmaya başlayacak ve yolu bulmamız zor olacaktı.
Hoca
-Çocuklar hadi gitme zamanı.Her kes yavaştan kalkıp yola düşmeye başladı. Bizde aynı zamanda. Yeliz ve Onurda yanımızdaydı.
Yeliz
-Çok yorgunum ya.Melek
-Aynen bende.Anıl
-Ben açım ama.Mert
-Birazdan yeriz heralde.Kamp alanına vardık ve çocuklarla beraber bizim için hazırlanımış kahvaltı sofrasına oturduk. Çok kalabalıkdı. Sıkış sıkış oturmuştuk. Kahvaltıya başladık.
Biraz sonra kahvaltıyı bitirdik. İlk defa kahvaltıda mısır gevreği yememiştim. Kahvaltıyı bitirip hepimiz kalktık ve biraz ilerde yarış hazırlandığını gördüm.
Ben
-Aa birazdan yarış yapacağız.Melek
-Nerden biliyorsun?Parmağımla orayı gösterdim.
Yeliz
-Yaşasın ya.Hoca
-Çocuklar ha her kes üstüne uygun bir şey giyinsin yarışma yapacağız. Rahat olun.Yeliz
-Hadi kızlar. Üstümüzü değişelim.Melek
-Ya ben böyle iyiyim.Ben
-Tamam o zaman ben gidiyorum kızlar.Çadırıma girdim ve çantama koyduğum sport konbinimi giyindim. Saçlarımı hiç bozmadım topuz olarak kaldı.
Çadırdan çıktım ve herkesin yarış yerinde toplandığını gördüm. Hızlı adımlarla oraya gittim. Bizimkileri buldum.
Yeliz
-Bakın takım halinde yarışacaklar. Yani her quruqda 9 kişi olacak.Ben
-Ama biz 8 kişiyiz.Nazlı
-Komşumuz Burakda bize katılacak.Bu sırada Burağın burda olduğunu fark ettim.
Ben
-İyi madem.Hoca
-Artık takınımız oluştumu?Her kes bir ağızdan evet dedi.
Hoca
-O zaman her takımı bir yere alalım.Bizimkiler tam ortada durdu. Sonra her kes takımıyla beraber sağa sola dağıldı.