6:Bölüm

47 25 31
                                    

Hatırlatma: Kızlar taksiyi çağırıp evden çıktı. Yeliz kapıyı kilitledi. Merak etmeyin bu sefer her kesin anahtarı çantasında ne olur ne olmaz.
Bu bölüm sizler için kuzularım^^ SheMizar Tardela sonenisik
Taksiye oturduk ve konumu göstererek oraya vardık.  Arabadan indik. Yeliz üstünü düzeltdi.

Ben
-Güzelsin

Yeliz
-Biliyorum kanka.

Her kes yavaşdan güldü. İçeri girdiğimizde Onur ve arkadaşları karşı masada oturmuş bizi bekliyolardı. Onlara yaklaştık. Ayağa kalktılar.

Onur
-Hoşgeldiniz

Yeliz
-Hoşbulduk.

Hepsiyle el sıkıştıkdan sonra masaya oturduk.

Biraz sohbet ettik o sırada ordakileri gözüme kestirdim. Sarışın olan nedense gözünü Melekden çekmiyordu.  Siyah saçlı beyaz tenli mavi gözlü olan çocuk yani Onurla penceremize taş atan sanki buraya zorla getirilmişti. Aynı benim gibi. Boş boş bakıyordu.  Birde gözlüklü saçları kahverengi olan çocukda Nazlıyla konuşuyordu. Telefonumu alıp saate baktım 07:45.

Sonra yemekler geldi. Yemek yemeye başladık. O sırada tabi konuşuyorduk.

Onur
-Kızlar kusura bakmayın arkadaşlarımı sizinle tanıştırmadım.

Başta oturan çocuğu gösterere yani Meleğin penceresine taş atan Onurla beraber gelen Merti gösterdi.

Onur
-Bu Mert.

Mert elini sallayarak hepimize baktı. Of tam bir odunu ya.

Mertde  sonra oturan çocuğu gösterdi.

Onur
-Bu Anıl.

Hani söyledim ya sarışın olan. Gözünü melekden çekmiyordu.

Anıl
-Memnun oldum

Melek
-Bizde.

Sonra kendini gösterdi.

Onur
-Ben Onur

Onur
-Bu da Ayhan.

Ayhan
-Helloğ.

Neyse böyle işte tanıştıkdan sonra yemeklerde bitmişdi zaten.

Her kes kendi çapında birisiyle konuşuyordu. Melekle Anıl çokdan konuşmua başlamışdı bile. Bu ları shiplesemmi? Olur. Valla bende iyice kafayı yedim.

Kafamı dönderip başkaları ne yapıyor diye bakınca Mertin bana baktığını gördüm. Ben bakınca hemen gözlerini çekti. 1-2 dakika sonra iki elini birleştirip masaya koydu.

Mert
-Kaç yaşındasın Selin?

İsmimi unutmamış. Bu nedenle yüzümde birazcık tebessüm yarandı.

Ben
-19.

Mert
-Kızlarla ne zamaandan beri tanışsın?

Ben
-4-5 yıldır arkadaşız.

Mert
-Ee konuşsana biraz.

❤️ BİZ ❤️ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin