Sizede öyle geliyo mu yani sizede bi hayattan bıkmışlık hissi nedensizce birine karşı nefret duyma hissi geliyo mu ? Bana çok kere geliyorlar ama her defasında geçiyor çünkü bi başkasında aşınan yaramı başka birilerine kanatmak istemiyorum. Sadece huzur istiyorum biraz sadece huzur bir parça mutluluk tabi bu dünyadan imkansız bişey istedim. Imkansızlarla dolu bu dünyada hep imkanlarımızı kullanmak zorunda kalıyoruz. Ve neden böyle olduğunu da hiç bilmiyoruz aşkın ne olduğunu bilseydik defalarca yaşamazdık ama hep başkalarının sevgisini örtüyoruz üzerimize ve sonra da o örtünün sıcaklığını çekiyorlar üzerimizden yağmur yağmaya başlıyor ve çok üşüyoruz hep böyle mi olur hep seven mi kaybeder sevdiğini yoksa kaybettiğini anladığında mı sevmeye başlar karşısındakini bir kaç dakikada olsa aşıkmış gibi davranırlar sonra ben seni hiçbi zaman sevmedim kelimesi gelir ardından işte o zaman yıkılırız alıştığımı sanıp aslında hiçbir zaman alışamadığım bi acıydı bu çok kişi sevdi ama tek bir kişiyi sevmeliydik sevdiğini görmeliydi birtek insan, gerisini gömmeliydi içinde sadece kalbindeki kalmalıydı ona dair paylaşacağın tek bir sevgi tek bir parça mutluluk belki herzaman mutlu olacağımıza söz veremeyiz ama her mutsuzluk ardında seni bırakmıyacağıma söz verebilirdim ama o sözü daha kendime bile verememişken yalnızlığın gölgesine itti beni elleriyle değil kalbiyle beni sevgisinden uzak tuttu hep kendi mutluluğundan düşlerimize hayaller ekleyemedik o pembe anıları koyamadım hafızama ona dair tek birşey hatırlıyorum sadece nasıl sessizce gittiği kendiyle ilgili tüm o güzel günleri öldürdü benimle birlikte gittiği anı hep yaşattı bana acımadı acımasın da zaten acınacak bir durumda olacaksa birimiz o sen olmalısın yoksunluğunla sevgisizliğinle nasıl sevileceğini bilmeyen bir adamsın sen hiçbir zaman izin vermedin sana sevmeyi öğretmeme ben hiçbir zaman kendimi böyle sevmedim sn gittiğinden beri tam tamına üç yüz altmış üç gün oldu kırk sekiz saat sonra yıl dönümümüzü kutlayacağım gittiğin günleri takvimlerde işaretlemek bana ne kadar acı versede bana yaşattığın bu acıyı hiç unutmayacağımı bilmek beni hırslandırıyor duvarda asılmış takvimleri tek tek koparıyorum artık benden gittiğin günden beri seni özlemediğimi çok iyi biliyorum ama keşke gitmeseydin benden belki herşeyi son kez yazıyorumdur son kez dokunuyorumdur son kez kokluyorumdur son kez sarılıyorumdur son kez ÖZLÜYORUMDUR seni devamı gelmeyecek geçmiş günleri geleceğime yansıtmak çok aptalcaydı senin bana yaptığın gibi işte eğer yalnız kalmışsan korkma artık yanında olmayacağım ama senin bana alıştırdığın gibi seni alıştırıyorum anılarımızı hiç unutmayacağın bi cezayla o ceza bana idam gibi geldi ama yaşadım sende de öyle olacak aynı şeyleri yaşayacaksın yokluğum sana koyarsa sen bizi düşünme bırak gökyüzü düşünsün...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACIYA GÜLMEK...
RomanceBirdaha hiçbir erkeğe aşık olamayacağını hisseden o kızın, ruhuna batan cümleleri..