هی گایز اول ووت بدید بعد بخونید -عال د لاو❤️🍩
با ضربه ی محکمی که به سینش وارد شد به دیوار پشت سرش برخورد کردو کمرش تیر بدی کشید ولی نمیخواد کوتا بیاد!
لی: این چی بود تو اون نامه فاکی نوشتی هان؟ میخواستی منو ضایع کنی اره؟ کور خوندی مالیک تو هیچ غلطی نمیتونی بکنی!
لیام داشت با تمام توانش داد میزد و زین نمیخواست پا پس بکشه ...حداقل اینبار نه!
با صورت درهمی تمام توانشو تو دستاش جمع کردو روی سینه ی آهنین لیام کوبید .
زی: تو پیش خودت چی فک کردی پین ؟ من برده و یا هرچیز دیگه ی تو نیستم که بخوای زندگیمو دستت بگیری و به هر شتی دلت بخواد تبدیل کنی!
!بازم گند کاریای اون یاسر عوضی رو سر من خالی میکنی! البته خودتی که اینجوری فکر نمیکنی! من غیر خوبی واسه تو هیچی نخواستم و نمیخوام لیام اینو بفهم!! تو فقط منو آزار میدی و توقع داری در مقابلت سکوت کنم ، اما واسه چی؟ واسه کاری که نکردم؟ اون روز لنتی من دستتو بخیه زدم ولی تو در مقابلش چیکاری کردی؟ فقط تحقیرم کردی و عملا گفتی هیچ شتی نیستم ولی اگه من نبودم لویی نبود که بخواد نقشه رو بهت بگه ...نایل نبود که اون لپتاپ کوفتی رو هک کنه ... کتکم زدی ..بهم هرچی دلت خواست گفتی... شخصیتمو ... خرد ... خرد کردی!لباش میلرزید...توان مقاومت نداشت ...توان گفتن حرفای سنگین دلشو نداشت تا بخواد مرد متعجب رو به روشو توجیه کنه... ولی مرد.... اون ساکت بود !
شاید تازه فهمیده بود با پسر خورشیدی رو به روش چیکار کرده! شاید تازه فهمیده بود هنوزم هیولای درونش داره به روح پاکش غلبه میکنه...شاید شیرینی وجودش دوباره به تلخی تبدیل شده بود... و هزاران شاید دیگه به ذهن خاکستری اون فرشته ی شکسته هجوم اورد ... کی به اینجا رسیده بود؟ کی اينجوری قلب ادمای رو شکست؟
پسرک قلب شکسته دستای نقاشی شدشو روی چشمای بغض دارش کشیدو بدون هیچ حرفی طرف تخت سفیدو سردش رفتو پشتشو به فرشته ی مهربونیِ خشمگین کرد!
تو افکارش غرق بود... اون تا دوسال پیش حتی نمیدونست چطوری با خشم حرف بزنه ....چطوری یه نفرو بشکنه ...روحش چیزی جز محبتو نمیشناخت ! اون ضعیف شده بودو غم تمام دنیاشو تبدیل به خاکستر کرده بود ! اره..فرشته ی بال شکسته زیادی واسه فهمیدن این چیزا ضعیف شده بود و تازه فهمیده بود سر اون پسر چه بلایی اورده!
اون اینو نمیخواست...نمیخواد اون پسر غمگين باشه! مخصوصا وقتی دلیلش خودشه!
YOU ARE READING
splinter [complete]
Fanfiction+but you hated me -i hate my self for hated you MAFIA