'TONİNHO STARKING:BEBEK KATİLİ!'
'ÇOCUĞUNA SAHİP ÇIK KOCA ADAM!'
'ALTIN AYAK TONY, BARBARLIKLA SUÇLANIYOR!'
'KADIN DERNEKLERİ "BU HEİDİ STAN'E UYGULANMAYA ÇALIŞILMIŞ BİR ŞİDDET ŞEKLİDİR" AÇIKLAMASINI YAPTI VE TONİNHO STARKING SEVİLMEYEN ADAM İLAN EDİLDİ.'
'DÜNYANIN EN ÜNLÜ FUTBOLCUSU EN KINANAN ADAM OLDU.'
.
.
.
"Tanrım! Bu insanlar çıldırmış! Kime ne ha? Kime ne? Ben kimin kiminle düzüştüğüne karışıyor muyum?" Tablet bilgisayarında an be an çıkan haberleri okuyor her haberde yüzünün rengi mora bir tık daha yaklaşıyordu. Heidi ile sadece bir kez birlikte olmuşlardı. Kızdan çok hoşlanmamıştı hatta baya baya da sinir olmuştu. Kız samimiyetten uzak yapmacık bir yapıya sahipti. Tony o doğal bir guzelligin altından böyle sentetik bir kişiliğin çıkmasını da çok yadırgamıştı. Tahammül bile edemedigi bu kızla, akollü olmasa aynı yatağa gireceği de yoktu. Fakat olmuştu işte. Sabah baş ağrısıyla uyandığında yanında çırılçiplak uzanmış bir Heidi yatıyordu. O gün apar topar toplanıp kaçmıştı peki şimdi nasıl kaçacaktı? 'Hiç bir şey hatırlamiyorum.'derse dünya buna inanır mıydı? Ya da gerçeği söylemeliydi ' Bu birlikteliğin tek amacı reklamdı. Heidi beni kullandı.'demeliydi. Sahi ya! O barbie bebek neden korunmamıştı?"Fahişe!"
Diye bağırdı kendini koltuğa bırakırken ve elini kolunu havayı döver gibi sallayarak konuşmaya devam etti
"O sürtuk bana komplo kurdu. Beni kullandı! Beni sarhoş edip benden çocuk peydahladı"
Alnına bir tokat attı
"Kaltak!" Diye avazı cıktığı kadar bağırdı. Sonra eli tekrar tablet bilgisayarına gitti.
'ALTIN AYAK TONY'E BİR KINAMA DA KLUBÜNDEN!'
Ve bir sonra ki haber...
'KLÜP SÖZLEŞME İPTALİNE GİDECEK Mİ?'"Siktir!" Elinden fırlattığı tableti dostu Diego aldı. Çatlayan ekrana rağmen okuyabildiği haberlerden sonra bir küfür de onun ağzından çıkmıştı. Dostu resmen oyuna getiriliyordu.
"Bak dostum. Sakin olmalıyız."
"Benim! Yıllarca! Uğraşıp! Kazandığım! İtibarımı! Yerle bir etti!" Gırtalığını parçalarcasına bağırıyordu. İçindeki öfke bir şekilde dışarı taşmalıydı yoksa ya kendine zarar verecekti ya da o süs bebeğine...
"Biliyorum. Bak bir planım var. Şimdi sen ve Heidi mutlu sevgili rolünü oynayacaksınız hatta evlilik kararı aldığınızı açıklayacaksinız."
"Siktir! Dig senin planını sikeyim! Ben kurtulmaya çalıştıkca batırıyorsun. Bravo!"
Diego, çıldırmış gibi üzerine gelen arkadaşını durdurmakta zorlanıyordu.
"Sakin ol altın ayak. Evlilik kararı aldıktan sonra Heidi talihsiz bir kaza geçirecek ve ne yazik ki bebeğini düşürecek."
Duyduklarının mantıklılığiyla sakinleşen genç adam durum değerlendirmesi yaptı
"Peki ya sonra? İnsanlar anlamayacak mı sence?"
"Heidi depresyona girecek. Sen de bir kaç kez alkol komasına girerek ne kadar üzüntülü olduğunu göstereceksin."
"Alkol koması olmaz. Futbol hayatımla oynuyorsun."
"Yapma Tony! Bir süre istenmeyen adam olacaksın fakat sonrasında 'çok acılar çektim benim ilacım futbol' diyeceksin ve 'TA TA TA TAMMM! YEŞİL SAHALARIN ALTIN AYAĞI BOMBA GİBİ DÖNDÜ!' diyecekler."
"Zorlu bir yol."
"Ya da bırakalım Heidi çocuğu dogursun."
Diegonun söyledikleriyle elektrik çarpmışa dönen Toninho bağırarak
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PUJA
FantasyMiu ırkının uslanmak bilmeyen prensesi. Ayrıca insan ırkına düşman ve tahtı ele geçirebilirse ilk işi insan ırkını yok etmek olacak. Yüzlerce yıl öncesinde İnsanlar ve Miular arasında antlaşma yapıldı ve iki ırkın birbirlerini görüp zarar vermemele...