'Fondip'

306 24 10
                                    

Derslerden dolayı yazamadığım için üzgünüm. Keyifli okumalar.✍🏻

Bahar, hastane kapısından içeri girdiğinde tüm gözler ona çevrildi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bahar, hastane kapısından içeri girdiğinde tüm gözler ona çevrildi. Kaç gündür gelmediği için, gündemdeydi.

En sonunda birisi cesaret edip Bahar'ın önüne attı kendini. "Bahar Hocam, yüzünüzü gören cennetlik." Dedi gülümseyerek.

Bahar yapmacık bir şekilde gülümsedi. "Ahah. Fırat çok şakacısın. İlk esprin mi?" Diye sorduğunda, tüm hemşireler gülmeye başladı. Bahar'da hafifçe tebessüm etti ve merdivenlere ilerledi. Asansöre yakıştığında arkasından birisi sarıldı. İrkilerek sessizce bir küfür savurdu.

"Gü-nay-dın! Aşkla! Huzurla! Neşeyle!" Dedi Ayda neşeli sesi ile.

"Ayda. Bir sal be." Asansör geldiğinde ikisi de içeri girdi.

"Özledin mi beni?" Diye sordu büyük bir hevesle.

"Ateş'le öpüştük." Diye yanıtladı Bahar aniden. Ayda, neye uğradığını şaşırdı. Yavaşça başını Bahar'a doğru döndürdü.

"Dudaktan?"

"Dudaktan."

"Kantine gidiyoruz."

"Gidelim."

**

Ateş, sahil kenarında öylece dolanıyordu. Üzerindeki kot cekete daha çok sarılıp en sonunda bir banka oturma kararı aldı. Elini cebine attı. Telefonunu çıkartıp ekran kilidini açtı. Rehbere girdi.

"Hayır. Arama." Diye fısıldadı kendine. Daha iki-üç hafta önce tanındığı kadın resmen onun hayatındaki büyük bir parça olmuştu. Aklından, hayalinden çıkartamıyordu bir türlü.

"Yanın boş mu delikanlı?" Diye sordu biri. Ateş, başını sağa doğru döndürdü. "Ne o tanıyamadın mı?" Açıkçası tanımamıştı. Biraz daha dikkatli bakınca, kim olduğunu anladı.

"Burak." Dedi gülümseyerek.

"Ya Burak." Gülümsemesine karşılık verdi ve banka oturdu. "Uzun zaman oldu. Nasılsın? Dalmışsın yine uzaklara.."

"İyiyim, sen nasılsın? Özledim ha." Burak, elini Ateş'in omzuna koydu.

"Asıl ben özledim kardeşim. Bir mezun oldun, kayboldun ortalıktan.. sonra haberlerini aldık. Doktor olmuşsun.. sonra Meryem'i.. başın sağ olsun."

"Sağ ol Burak." Tam o sırada Ateş'in telefonuna bir mesaj geldi. Ekran kilidini açıp hemen mesaja baktı.

Kimden:Vedat'ım
Nerdesin lan sen hıyar?
Kayboldun ortalıktan.
Alo.

"Ben bize bir kahve alıp geleyim." Dedi Burak banktan kalkarken. "Nasıl içiyorsun?"

"Bence bunun cevabını biliyorsun." Dedi ve gülümsedi. Burak uzaklaşınca Vedat'a yazmaya başladı.

NeverlandHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin