'Dağ Evi'

231 22 10
                                    

keyifli okumalar.✌🏻

"Bahar! Fondip'in mamasını verdin mi?" Diye sordu Ateş içeriye doğru yürürken

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Bahar! Fondip'in mamasını verdin mi?" Diye sordu Ateş içeriye doğru yürürken. Bahar, kendini toparlayıp koltuktan kalktı. "Güzelim, verdin mi mamasını?"

"Ateş.. bana hemen bir açıklama borçlusun."

Ateş kaşlarını kaldırdı. "Ne açıklaması?"

Bahar, elindeki telefonu ona fırlattı. Ateş, büyük bir ustalıkla tutup ekrana baktı. Fotoğrafları gördüğünde içini bir hüzün kapladı.

"Bahar.."

"Açıklama!"

"Ben bir açıklama yaparım.. ama sende bana bir açıklama yapacaksın. Eski kocanla olan fotoğraflar neden hâlâ hesabında mesela?" Diye tısladı Ateş. Bahar, onu ilk defa böyle sinirli görüyordu.

"Bence oturup her şeyi konuşmalıyız."

"Güzel.. yemekten sonra konuşacağız. Bu arada Fondip'e mamasını ver."

**

Merve her zaman ki gibi Ayda'yla oturup çay içiyordu. Gerçi Ayda İbo'yla konuşuyordu.

"Yarın haftasonu.. bir şeyler yapmalıyız." Dedi Merve. Ayda, telefonu koltuğa bırakıp Merve'ye döndü.

"Bizim dağ evine gidelim mi?" Diye sordu büyük bir sevinçle. Merve'nin hemen gözleri açıldı.

"Ay oraya kar da yağmıştır! Gidelim!"

"Bizimkilerle grup açalım. Orda sorarız." Dedi Ayda ve koltuğa bıraktığı telefonu aldı. Hemen bir grup oluşturdu.

Oturmaya Mı Geldik?
grubu oluşturuldu.

Ayda:Hello bad guys, yani kötü çocuklar.🤪

Vedat:Burası neresi be?

Merve:Artık burdan haberleşeceğiz.

İbo:Süpeerrr

Ayda:Sizlere bir teklifimiz var. Yarın haftasonu. Bizim dağ evine gidelim dedik.⛰🏠

Merve:Hem kar da yağmıştırr⛄️

İbo:Her şeyi neden emojiyle anlatıyorsunuz :D neyse.. süper bi fikir. Ben varım.

Vedat:E bende varım.

Ateş:Geliyoruz bizde. Değil mi Bahar?

Bahar:Hııı evet.

Merve:Uuuuu bir şeyler olmuş bunlara.

NeverlandHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin