Kaçış

1.8K 22 8
                                    

Bir odadaydım adnor'u görüyordum. Biriyle konuşuyordu bir kız... millie! Adnor öfkeli görünüyordu ve millie'ye kızıyordu. "anneni ve kardeşini serbest bırakmamı istiyorsan dediklerimi yapacaksın yoksa tıpkı onlar da baban gibi ölür!" millie ağlıyordu "lütfen adnor bunu yapma dediklerini yapacağım." Adnor onu tehdit ediyordu millie bu yüzden onlara itaat ediyordu. "kardeşim nerede, o iyi mi, lütfen o çok hasta bırak da Laura onu iyileştirsin." Adnor millie'nin saçlarını okşadı "merak etme kardeşin şuanlık iyi. İkinci katta yasaklı bölgede onu cam odada sıkı güvenlikle koruyoruz ve evet onu yaşatacak kadar hayatta tutuyoruz. Eğer itaatkarlığına devam edersen laura'nın onu iyileştirmesi için görevlendirebilirim." "lütfen adnor istediğin her şeyi yaparım tek istediğim kardeşimin iyileşmesi" adnor kafasını iki yana salladı "itaat etmen için bu şart. Kardeşin alex ölecek olursa bu senin yüzünden olacak millie" Millie hıçkıra hıçkıra ağlıyordu. Hayır demek istedim hayır bu millie'nin suçu değildi! Millie bu senin suçun değil!
Birden gözlerimi açtım. Oda karanlıktı ve boş yataklar şimdi doluydu. Sağ yatakta eric yatıyordu. Gözlerimi tavana diktim yarın büyük gün olacaktı anlaşılan. Peki ya o kimdi, Millie'nin kardeşi alex. Neden cam oda da kapalı tutuluyordu, onun özelliği neydi? Gözlerimi kapatıp tekrar uyumaya karar verdim. Enerjimi toplamalıydım yarın lazım olacaktı...

Siren sesleri ile uyandım öyle gürültülüydü ki herkes panik içerisindeydi. Kimse ne olduğunu anlamamıştı, ama herkes uyanmıştı. Bellamy ve grubu oda da yoktu gitmişlerdi! Hemen jessica,kate ve eric'i avluya çıkardım. Siren sesi yüzünden sesim duyulmakta güçlük çekiyordu bu yüzden bağırarak konuştum. "Planlarda değişiklik oldu. Siz Mutant 1B kapısına gidip kapıyı patlatacaksınız. Ve sam'i kurtaracaksınız ne olursa olsun onu koruyun ve dışarı kaçın, beni bekleyin!" jessica telaş içinde başını salladı ve hepimiz kapıya koştuk. Bellamy kapının önünde iki elini de kapıya koymuş gücünü kullanıyordu. Anlaşılan bellamy olayı çözmüştü onu gören herkes gücünü kullanmaya başladı. Kimi ellerinden ateş çıkarıyordu kimi su olup yerde süzülüyordu... ama bellamy hâlâ kapıyı açamıyordu. Bağırdım "hadi bell aç şu kapıyı!" bellamy bana baktı. Ellerinden yüzüne sonrada tüm vücudu simsiyah olmuştu kapı yavaş yavaş siyaha dönüyordu ve kapı birden toz haline geldi. Hepimiz koştuk panik halinde herkes bir yere koşuyordu. Jessica, kate ve eric Mutant 1B kapısına doğru koştular. Ah sam seni görmeyi her şeyden çok istiyorum ama inan bana sırası değil. Koşar adımlarla ikinci katın yolunu tuttum. Karşıma kötü adamlardan biri çıktı durmak zorunda kaldım, tam hamleyi yapacaktım ki arkadan bir ateş yükseldi önümdeki adam kül olmuştu ateş adam bana gülümseyip koşmaya devam etti. Bende öyle, ikinci kata çıkmak çok zahmetliydi çünkü çok merdiven vardı sanki ikinci kata değil de onuncu kata çıkıyor gibiydiniz. İkinci kata vardım 'DOSYALAR' yazan bir oda vardı ve kart istiyordu. Çığlık atıp kapıyı kırdım içeriye girdim. Çok acele etmeliydim fazla zamanım yoktu ama ne aradığımı da bilmiyordum. Rastgele dosyaları karıştırmaya başladım burada tutulan kişilerin dosyaları vardı. Bir dosya gözüme çarptı 'millie' dosyayı elime aldım sayfaları karıştırmaya başladım. Millie hakkında her şey yazıyordu millie'nin en başta fotoğrafı bile vardı. Karıştırmaya devam ettim sonra karşıma bir oğlan çocuğu çıktı adı yazıyordu 'alex' sayfaları karıştırmaya devam ettim bu sefer annesi ile babası ortaya çıktı gayet mutlu bir poz vermişlerdi annesi ile babası. Bir sonraki sayfada babasının kanlar içinde yerde olduğu fotoğraf vardı, o ölmüştü. Bir sonraki sayfa bu sefer annesi boğazlanarak asılmıştı! Aman tanrım annesini öldürmüşler! A- ama dün annesi hayatta gibi konuşuluyordu. Adnor millie'yi kandırmıştı annesini de öldürtmüştü. Millie'ye bunu söylemem lazımdı hemen kapıdan çıktım. Merdivenlerin orada Laura ile çarpıştık. "justin ne yapıyorsun burada, sam nerede? Şuana kadar kaçmış olman lazımdı adnor ve adamları durumu kontrol altına almaya çalışıyor." Laura'nın omuzlarından tuttum. "hey beni dinle. Millie'yi bul annesini öldürmüşler bunu ona ilet adnor ona yalan söylemiş. Annesi iyi falan değil Laura onu katletmişler!" Laura şok olmuştu "haydi Laura git bul onu" Laura hemen merdivenlerden indi birinci kata doğru... arka oda da cam odayı gördüm. Bir oğlan vardı bu alex.

YETENEKLİ boyxboyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin