Eski Bir Dost

1 0 0
                                    

Raymond: Bitti mi? Buraya kadar mı yani?

Norton: kafasını iki yana sallar Lanet olsun... Mahvolduk...

Raymond: kafasını Kamira'ya çevirir Nasıl oluyor da bu kadar sakin kalabiliyorsunuz Doktor Kamira?!

Kamira: Bana bir kaç dakika verin... Bir arama yapmalıyım... gözlüğünün projektöründen yansıyan ekranda rehberini karıştırırken "Seth"' ismini arar

Raymond: Boş versene...

*****

Seth: Telefonunun çaldığını duyar ve gözlüğünde beliren ismi görünce bir anlığına somurtur ve etrafında bulunan herkese odayı boşaltmalarını işaret eder Bu iyiye işaret değil... aramayı açmasının ardından masanın üstünde hologramı beliren Kamira'ya bakar

Kamira: Uzun zaman oldu ha eski dostum? hafifçe gülümser

Seth: İçimden bir ses fazlasıyla zor bir durumun içinde olduğunu söylüyor "eski dost". sırıtır

Kamira: Beni yakaladın. Yakın zamanda elimden kaçan bir yapay zeka ile ilgili...

Seth: Elimde bir adamım var. Ama bilirsin şu aralar...

Kamira: Entersol seviyesine taşınmışsın bil.

Seth: Sizinle iş yapmak bir zevkti... sırıtır

hologram kapanır

*****

Raymond: Neden içimdeki bir his tereyağından kıl çeker gibi işin içinden sıyrıldığımız için böyle sırıttığını söylüyor?

Kamira: Çünkü tam olarak öyle oldu.

Norton: Benim içimdeki bir ses ise bunun karşılığında yine başımıza iş açabilecek bir bedel olduğunu söylüyor...

Kamira: kafasını evet anlamında sallar

*****

Zoe ile bilgisayarın başında muhabbet etmekte olan Vincent gözlüğüne bir arama geldiğini görür ve ekranında beliren ismi görmesi ile biraz gerilir ve koltuğundan doğrulup kendini içeri atar

Vincent: aramayı açar

Seth: Bay V! Sizi yeniden görmek ne kadar hoş anlatamam ancak tatlı bir muhabbete atılmadan önce korkarım ki tam da size göre bir işim var!...

Vincent: Dinliyorum.

Seth: Eski bir müşterim aradı ve bilirsiniz son zamanlarda yerel ağ üzerinden kendisinden kaçmayı başarmış ileri seviye bir yapay zeka mevcut. Göreviniz yapay zekanın konumunu tespit edip bize bildirmek ve oraya anında silahlanmış bir ekip gönderilecek...

Bay V: Fevkalade. En kısa zamanda size geri dönüş yapacağımdan emin olabilirsiniz...

Seth: Sizinle çalışmak bir zevk.

arama sonlanır

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

arama sonlanır

Vincent: olduğu yerde anlını siler ve yüzünü ovalar, ardından bilgisayar odasına geri döner ve monitöre bakar [ Düşün Vincent düşün... ] elini cebine atar ve Cierra'nın çipine bakıp uzun uzun düşünür Sanırım ne yapacağımı buldum... Ama önce Ikora'yı aramam gerek... Zoe rica etsem?...

bilgisayarın kontrollü tekrar Vincent'a geçer ve Vincent bilgisayardaki bağlantının güvenli olup olmadığını kontrol eder ve Ikora'nın kimlik kodunu çaldırır

Ikora: Bekletme için kusura bakma. Bilirsin eşyaları yerleştiriyordum ve...

Vincent: Ikora! Seni gördüğüme çok sevindim! Ancak yardımına ihtiyacım olacak gibi!

Ikora: O kadarının farkındayım, beni günün bu saatinde araman da hayra alamet değildi zaten... Sorun nedir?

Vincent: Seninle birlikte Entersol seviyesine taşınma planını hatırlıyor musun?! Son zamanlarda oralarda hava bayağı güneşliymiş diye duydum!!!

Ikora: Durum o kadar kötü ha? Bana bir haft...

Vincent: Hayır! 3 gün içinde evi terketmiş olacağım Ikora!

Ikora: yüzünü ovalar ve derin bir şekilde iç çeker Pekaka ama ciddi bir açıklamaya sahip olsan iyi eders...

Vincent: Mükemmel! Geçiş kapısına varmadan seni ararım!

arama kapanır

Zoe: Ne planlıyorsun?.

Vincent: Duyduğum kadarı ile! bilgisayarından sinyal güçlendirici antenini bir kasanın güç kaynağını söker Kaçak yapay zeka hakkında fazla bilgileri yok... elindeki güç kaynağı ve anteni bir lehim aleti ile birbirine sabitler ve ardından bir sürücü girişi monte eder eğer Cierra'yı onlara karşı bir yem olarak kullanabilirsem. Entersol seviyesinin girişinde Ikora ile buluşmamıza yetecek kadar zaman kazanabilir ve temiz bir kaçış sağlayabiliriz...

Zoe: Peki benim yapmam gereke...

Vincent: Seni uzun zamandır Cierra üzerinde kullanmak üzere tasarladığım geliştirilmiş bir mobil sürücüye aktaracağım ve yanıma alacağım. Sana ihtiyacım olduğunda. Anlayacaksın...

Zoe: "anlaşıldı" anlamında sessizliğini korur

Vincent: Hemfikir olduğumuza sevindim. Şimdi yapmamız gereken tek şey yarın akşama kadar beklemek ve planda oluşabilecek herhangi bir pürüze karşı ek planlar oluşturmak...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 02, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

OBLIVION: İnsanlığın AlgoritmasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin