1.Bölüm

284 35 35
                                    

"Evet arkadaşlar nerden başlamalıyım hiçbir fikrim yok ama şunları söyleyebilirim ki çok heyecanlıyım. Bunlar benim size karşı ilk satırlarım . Ben aslında yıllar önce yazıyordum ama ilk kez sizinle paylaşıyorum. Yazmak bana iyi geldiği için yazıyorum aslında . Bu satırları sizinle paylaşmadan önce kendime şunu demiştim : " bana iyi geliyor belki onlara da iyi gelir , belki sadece gülümseme oluşur yüzlerinde " demiştim. Benim tek amacım sizleri gülümsetmekti.

Satırlarım sizi gülümsetmesi dileğiyle ✨

İyi okumalar.

1 .bölüm
" Yağmur ve gök gürültüsü."

Ben Buse , Buse Aras . Ülkenin en zengin ailelerinden birinin kızıyım. Tabi bu size çok çekici geliyordur . Ama bunu birde bana sorun . Ben hayatı boyunca çok zor şeyler yaşayan biriydim. Annem ve babam beni severdi ama dedem beni hiçbir zaman sevmezdi ve hayatı bana zindan etmek için büyük uğraşlar içerisindeydi . He birde hepimizin ortak sorunu " aşk " . Hepimiz hayatımızda aşık oluruz ve sonra terk ediliriz , ihanete uğrarız . Tabi bende aşk acısını çok iyi çeken bir insanım... Ben bu satırları yazarken annem uyuduğumu sanıp her gün olduğu gibi bu sabahta okula gitmek için aşağıdan bağırıyordu . Eksiksiz her sabah beni bağırarak uyandırır . Tabi şu repliği ile " buse hemen kahvaltıya "  .  Ben bilgisayarımı kapatıp kalkıp yatağımı topladım ve anneme "iniyorum" diye seslendim . Aşağı indiğimde her zamanki gibi beni mükemmel bir sofranın beklediğini gördüm. Hiç beklemeden hemen annem'le sofraya oturdum . Sofrada annem'le muhabbet ederken okula geç kaldığımı anladım. Saate baktığımda haklı olduğumu gördüm ve hemen annemle vedalaşıp evden çıktım. Telefonumu elime aldım ve arabaya bindim. Okula giderken kulaklığımı takıp müzik dinlemeye başladım o anda yağmur yağıyordu. Yağmura dalarken bir anda Şekersiz'in en sevdiğim şarkısı olan "imkansız bir aşk denir " şarkısının çaldıgını fark ettim.  Hiçbir şey demeden sadece dinledim. Sonra şöförümüz Hüseyin abi'nin bana seslendiğini duydum. "Buse hanım geldik" dedi. Ona teşekkür edip arabadan inip okulun bahçe kapısından içeri girdim. Arkadaşlarıma selam verip merdivenlerinden yukarı çıkıp sınıfıma doğru yürüdüm. Sınıftan içeri girdiğimde sınıfın yarısı gelmiş yerinde oturuyordu. Ben de yerime geçip oturdum ve hocayı beklemeye başladım . Sonra içeri sınıf arkadaşlarım Kerim , Berk ve Murat girdi bana selam verip yerlerine oturdular. Sonra içeri "Biyoloji" öğretmenimizin girdiğini görürken arkasından Onur'u gördüm. Onur da bizimle aynı sınıfta. Hocayla aynı anda sınıfa girdi ve yerine yani bir ön sırama oturdu. Hocanın derse başladıgını fark edip derse geri döndüm daha doğrusu Onur'u izliyordum. Tabi o farkında olmadan ,bir ara hocanın Buse dediğini duydum ve herkesin bana baktığını gördum ve tabi
Onur'unda... bir anlık şoktan çıktıktan sonra hocaya bakıp bana ne dediğini anlamaya çalıştım bana ders hakkında soru soruyormuş soruyu cevapladıktan sonra tekrar Onur'a bakmaya devam ettim. Yan sıramda olan Berk'in bana bir kağıt yolladığını fark ettim. Kağıdı alıp açtığımda bana "iyi misin?" diye yazdığını gördüm ve kafamı yan masaya çevirip iyi olduğumu işaret ettim. 5 dakika daha hoca dersi anlattıktan sonra zilin çaldığını fark ettim . Yanıma Berk , Kerim ve Murat'ın geldiklerini gördum. Ve bana tekrar iyi olduğumu sordular ve bende tekrar iyi olduğumu söyledim. Berk" o zaman aşağı inip birşeyler içelim ." dedi ben de tamam dedim . Aşağı inip birer çay alıp bir masaya oturduk Kerim her zamanki gibi dert yanıyordu . "Neymiş hala bir sevgilimiz yokmuş "ben de zamanı değildir dedim, ama dediğime binbir pişman oldum. Kerim nerdeyse üzerime saldırıcaktı "Buse sen nediyosun?Allah aşkına" dedi . Bende zamanı değildir yada belki yanındadır ama sen farketmiyosundur dedim Murat ve Berk doğru söylediğimi söylediler. Ve Kerim'de haklı olduğumu düşünüp benden özür dilerken içeri Onur'un girdiğini fark ettim ve ona baktığımda bana bakıp güldügünü fark ettim ve hemen kafamı önüme eğdim bana neden güldüğünü çok merak ediyordum ama bu beni yinede çok sinir etmişti yani neden bana gülüyordu ki gülünecek bir halim mi vardı? Sinirden deliye dönücekken Kerim'in bana seslendiğini duydum ve tekrar onlara yöneldim . Kerim Murat ve Berk'e "bizim ki neye sinirlenmiş yine" diyorlardı. Bende birşey olmadığını aklıma ufak birşeyin takıldığını söyledim ama içten içe hala Onur'un bana neden güldüğünü merak ediyordum. Ve zilin sesini duyduk, hep beraber kalkıp sınıfa giderken arkamda Onur'un olduğunu anladım ama hiç bozuntuya vermeden sınıfa doğru yürüdüm sınıfa geçip yerime oturdum ve Onur'un da yerine oturduğunu gördüm ve çantamdan Edebiyat kitabımı çıkardım , kitabı açıp dersteki işleyeceğımiz konuyu baktım. Onur'un bana baktığını gördüm Onur'a "neden bakıyorsun? "diye sordum . " O da hiçbir şey olmadığını , sadece daldığını söyledi ."  İçimden ben şimdi sana burdan bir dalıcam şimdi görürsün derken içeri Edebiyat öğretmenimiz girdi ve hemen derse başladı ben de pür dikkat hocayı dinliyordum çünkü Edebiyat dersini ve kitap okumayı çok severim hoca derse şöyle bir soruyla başladı " hayatta gördüğünüz en büyük aşk nedir ?" sordu. Ben düşünürken Onur parmağını kaldırıp " ay ve gece " dedi. O an kafamı çevirip  ona baktım o sırada hocada onu övüyördu."  Başka cevap vericek kimse yok mu arkadaşlar?"dediğinde ben de parmağımı kaldırdım ve " yağmur ve gök gürültüsü" dedim. O an hoca neden peki diye sordu ben de açıklamamı şu şekilde yaptım: "yağmur yağdıktan sonra da gök gürültüsü olabilir gök gürültüsü olduktan sonra da yağmur yağabilir ya da ikisi aynı anda da olabilir yani ayrı ayrı da yağıp gürlerler aynı anda da ,aşkta bu değil midir zaten? " dedim hoca ve bütün sınıfın beni pür dikkat dinlediğini gördüm ve tabi Onur'unda dinlediğini  fark ettim hoca beni tebrik ettikten sonra Onur'un arka tarafa yani bana döndüğünü gördüm ve şunları söyledi " gerçekten yaratıcı idi."

________________________________________________

Arkadaşlar bu benim ilk kitabım ve ilk bölümüm okuduğunuzda neler düşünüceğinizi çok merak ediyorum umarım beğenmişsinizdir bu arada karakterler nasıl sizce bunun hakkında birşeyler söylerseniz çok mutlu olurum. Hepinizi çok seviyorum...

Acı'nın Resmi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin