°28°

529 38 66
                                    

Idioti s rap skills

HOBItt: No ako sa má naš pán ,,Nedotýkaj sa MÔJHO Jimina"?

King$uga: Shut up !

RMdestruction: Prečo si mi nedovolil ho obiať? :'(

King$uga: Ešte by si mi ho pokazil...

HOBItt: Dvojzmysli Yoongi ;)

King$uga: *Nechápe prečo ťa mama neprehltla...*

HOBItt: By si nespoznal takého dobrého kus chlapa. Moja matka sa nad tebou zľutovala. ¯\_(ツ)_/¯

King$uga: Hahaha... 🙄

RMdestrukcion: No takže k veci.

RMdestruction: Min Yoongi, prehlasujete, že budete Parka Jimina milovať, až kým Vás smrť nerozdelí?

HOBItt: Náš mali Yoongi sa konečne chce usadiť a založiť rodinu. :')

King$uga: Nie, nie a nie!

King$uga: Nemám nič proti LGBT, ale ja nechcem byť jej súčasťou...proste nechcem byť gay.

HOBItt: Podporuješ LGBT, ale nechceš byť jej súčasťou?

RMdestruction: Nie, skôr sa bojí, ako by na to reagovali jeho fanúšikovia... Že?

King$uga: Neviem prečo, ale to čo viem je to, že nechcem byť gay...

RMdestruction: Bože Yoongi, to nie je hamba...

HOBItt: Ty sa len bojíš byť iný...

King$uga: Mám nápad ako si prestanem myslieť, že som gay! :)

HOBItt: Ako?

King$uga: Najdem si priateľku... :D

RMdestruction: Zlý nápad toto.

HOBItt: Yoongi si ty normálny?

HOBItt: Vieš ako tým Jiminovi ublížiš?

King$uga: Nie neublížim. Je to len také obdobie, že sa mu páčim... Jeho to prejde... Musí

RMdestruction: Mysliš si, že byť gay sa dá zmeniť?

RMdestruction: Nedá

RMdestruction: Gayom si od narodenia. Určite si Jimin nevybral byť gay. V dnešnej dobe, kde sa ľudia kvôli orientácii odsudzujú, by si nikto nevybral byť dobrovoľne gay.

HOBItt: Súhlasim s Joonom.

HOBItt: Nerob to Yoongi...

RMdestruction: Ten chlapec tá miluje už dlho. A neviem čoho by bol schopný, keď zistí, že máš priateľku...

King$uga: Veď on vie, že som HETERO.... Písal mi, že to chápe...

HOBItt: Určite niekde hlboko v srdci chcel, aby si zmenil názor...

King$uga: Teraz ste mi písali, že orientáciu si vybrať nemôžeme. Že sa tak už narodíme. Tak prečo mi tu teraz píšeš, že chce aby som zmenil názor...?

RMdestruction: Keď si človek uvedomí, že je gay je to iné. Proste sa mu nepáči opačne pohlavie. Ja som si uvedomil, že som gay až v 20 rokoch. A to som bol niekedy Homofób...

HOBItt: Yoongi, koľko si mal vzťahov? Jeden. So Senou. Ako dlho tí to vydržalo? Hmm... Týždeň?

HOBItt: Prečo? Pretože si Sena uvedomila, že sa jej páčia dievčatá. A to mala len 17

King$uga: A? To neznamená, že som gay...

RMdestruction: Tým chcel Hobi povedať, že možno ešte poriadne nevieš, čo ťa priťahuje.

King$uga: Viem! Som na dievčatá! Senu som miloval. A vždy sa mi budú páčiť dievčatá. To nezmením, ani kvôli Jiminovi.

King$uga: Za to, že vy ste gayovia, nemusím byť aj ja... !

King$uga: Nie som malé decko, že neviem, kto sa mi páči. Tak láskavo do toho nestrkajte nos!

King$uga: Jimina mám rád, ako KAMARÁTA a teraz aj kolegu. A tak to aj navždy zostane.

King$uga: Jimin to iste pochopí...

King$uga: ZBOHOM!

Používateľ King$uga nie je online.

RMdestruction: Toto nedopadne dobre...

HOBItt: Som si na 100% istý, že je gay. Ja mám na teké veci čuch.

RMdestruction: Myslím, že si idem pripraviť nejaké potešujúce citáty.

RMdestruction: Jimin ich bude potrebovať...

HOBItt: Joon... Pomôžem tí. Jimin bude mať ťažké obdobie... Toto si nezaslúži...

___________________________________

Ahojky :D
Nová kapitolka je tu.
Tak...čo dodať? Yoongi to ide všetko posrať.... (Alebo skôr autorka? 🧐)
Jooj, strašne som sa tešila na zápletku.

Prosím, nikto má neplánujte zabiť. MOŽNO sa to dá všetko do normálu...MOŽNO :')
Ďakujem.

Čo si myslíte, zachoval sa Yoongi správne, alebo nie?

Ako by ste reagovali vy, keby ste zistili, te ste na rovnaké pohlavie?
Ja by som bola asi v prvom rade prekvapená a to dosť. Ale myslím si, že tak za týždeň by som si to priznala a bola by som s tým v pohode.

Teraz som si čitala celú knihu od začiatku.. Úprimne sama by som svoju knihu nečítala... Nechápem ako mi to mohlo prísť dobre. Myslím, že tie posledné časti sú na tom trochu lepšie, ale stále nič moc.

Keď nájdete v texte chybu, dajte mi prosím slušne vedieť.

Vote a comment potešia.

I purple you 💜

~Sayonara

𝓨𝓸𝓾 𝔀𝓲𝓵𝓵 𝓫𝓮 𝓶𝔂 𝓭𝓪𝓭𝓭𝔂, 𝓹𝓵𝓮𝓪𝓼𝓮  [Ⓨⓞⓞⓝⓜⓘⓝ ] •~{|Texting|}~• ♡Where stories live. Discover now