Yoongiho pohľad:
Otvorili sa dvere a dnu vstúpil Jimin.
,,Ahoj mochi." Videl som ako nad tou prezývkou sčervenal.
,,A-ahoj." Podišiel som k nemu a sklonil som sa k jeho ušku.
,,Ale, ale, niekto sa nám tu hanbí?"povedal som s pobaveným výrazom. On sčervenal ešte viac.
,,Ponáhľam sa ku-"
,,Priateľovi? Prerušil som ho.
Toto nedobre toto. Ja...žiarlim?
Jimin len prikývol na náznak súhlasu. Prečo má to tak sere?,,Boha" Povedal som nevedomky nahlas.
,,Spravil som niečo zle?"
,,Áno...teda nie, prepač."
,,No to je jedno."
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
3.....2......1......TerazHey gentle man
Wait a minute
neon naega manghagil gido haji
Sorry I have no problem shit
Mo money mo problem shitI know, feel like ㅎ Tony Montana
I know, feel like ㅎ Tony Montana
I know, feel like ㅎ Tony Montana
I know, feel like ㅎ Tony MontanaI know, feel like ㅎ Tony Montana
seonggonggwa haengbok gateun deut dalla
heona deo keun seonggongeul wonhae
deo manheun buwa hwolssin keodaran myeongye
doni nareul jjoccgireul wonhaji donman jjoccneun goemureun doeji anhgilnan gidohae
namui silpaereul baraji anhgiro hae
nae gajokgwa fan geurigo team choeuseone
geurae don beolja nae wondaehan yamangeun jom nopa
The world it yours ije jeonsegyega god damn nae sonane....
(Atď..)
.
.
.
.
.
.
.
.To. Je. Po. Piči. Povedal Joon a hneď mu spadla sánka.
,,Veď to je úplne jasné, spieval som to ja." Povedal som s mojím egoistickym úsmevom.
,,Ja som myslel tu Jiminovu časť.",,...Ha ha ha...Vtipný ako ten tvoj priateľ Jin."(Joon už im Jina predstavil, niekedy cez tie tri týždne.)
,,Vtipný možno nie je, ale aspoň neublížil osobe, ktorú miluje." Povedal Joon.
Ja toho parchanta asi nakopem.
Už som chcel niečo povedať, ale Jimin mi skočil do reči.,,Tak, všetko?" Spýtal sa s tým jeho kawaii kukučom.
"A-ano, už to len pridam k tomu klipu a bude to všetko hotové.
,,Oki"
On sa USMIAL! Čo to so mnou je? Usmieval sa stále, a ja som si toho až teraz všimol.
Ja... Stavam sa na ňom... Závisli? Závisli na jeho úsmeve...hlase...proste na Jiminovi. Park Jiminovi.,,Ja už asi pôjdem..." Povedal mochi.
,,Počkaj... musím ti niečo povedať"
,,Počúvam"
,,No...čo hovoriš na to, že by sme spolu išli na concert?"
,,Podľa toho na aký"
,,No..." Znervoznel som.
,,Bože, dokiaľ sa ty vykecaš, tak ja už deti budem mať." povedal Hobi.
,,A ako asi? Si G-a-y."
,,A vieš o tom, že existuje taká jedna vec, že 'adopcia'?"
Kľud Yoongi, len ti chýba tvoja Soo-jun. (nwm, či také meno existuje, ale tak budeme sa robiť, že áno.) Áno, mám pomenovanú posteľ...a čo?
,,Počkať, teraz mi to došlo...Nemyslíš, snáď náš concert. Ako náš concert. Ja a ty na concerte ako robiť 'lalala', že nie?"
,,Ano, Jiminie. Robiť 'lálala' na concerte." Neubranil som sa smiechu. Keď je nervózny je ešte viac kawaii.
,,Ja to nedam..."
,,Dáš to."
,,Nedam..."
,,D-A-Š! "
,,Prosím, nenuť má Yoongi."
,,Prosím, Jiminie. Budem tam s tebou." Priblížil som sa k nemu a obajal ho okolo pasa. Hneď stuhol. Na 100% je červený ako paradajka.
,,T-tak d-dobre."
,,Ešte aby som nezabudol, tvoja odmena."
,,Netreba"
,,Nechápem"
,,Nechcem peniaze."
,,A čo chceš?"
,,Nič, bol môj sen sa s tebou stretnúť. A teraz máme aj spoločnú pesničku. Ďakujem Yoongi" Dal mi rýchlu pusu na pery.,,Tak ja už teda pôjdem, Yoongi potom mi daj vedieť, kedy je ten concert."
,,J-jasne, ahoj."
,,V pravom rohu máme zamilovaného Yoongiho. Ako to bude pokračovať? Dozviete sa nabudúce." Povedal ten krypel Hoseok.
Radšej som ho ignoroval, aby to neskončilo zle. Samozrejme tie peniaze mochimu potom dám spolu s tými z koncertu. Hovoril mi, že by chcel ísť študovať na výšku, a tak mu tie peniaze bude trebať.
Ale teraz mám iný problém. Problém menom ,,LIN"
___________________________________
Zdravým všetchých čítateľov.
Už si Yoongi začína uvedomovať, že sa správal ako najväčší k**ot.
Ďalšia časť už bude zase texting, aby sa nepovedalo.
Možno táto kniha nebude mať ani 50 časti ako som niekde písala. Ale mám toľko nápadov na knihy, že sa to už nedá vydržať.Ak v texte nájdete chybu, dajte prosím slušne vedieť.
Vote a comment potešia.
I purple you 💜💜💜
~Sayonara
CZYTASZ
𝓨𝓸𝓾 𝔀𝓲𝓵𝓵 𝓫𝓮 𝓶𝔂 𝓭𝓪𝓭𝓭𝔂, 𝓹𝓵𝓮𝓪𝓼𝓮 [Ⓨⓞⓞⓝⓜⓘⓝ ] •~{|Texting|}~• ♡
Fanfiction❌Y❌O❌O❌N❌M❌I❌N❌ Park Jimin jedného dňa napíše náhodnému chlapcovi. Čo sa ale stane, ak ten náhodný chlapec bude slávny rapper Min Yoongi? ,,Celý život žijem v tom, že som hetero. A potom prišiel ON a už som si nebol taký istý." ~•Yoonmin•~ :Fanficti...