Yoongiho pohľad:
Ráno som sa vzbudil pri tej najdokonalejšiej osobe na svete.
To vážne vyzerá po ránu tak dokonalo?
Rozhodol som sa mu pripraviť raňajky do postele, keďže on bude mať mierne (Pff,to určite) bolesti...
Zišiel som dole po schodoch, kde som skoro hodil držku, ale ok žijem.
V kuchyni už bol Joon.
,,Nabuduce sa snažte stíšiť."
,,O čom melieš?" Až potom mi to došlo.
,,Jiminie, určíme si tri pravidlá.
Ja som tvoj daddy. A-ach Yoongi! Urob sa pre svojho daddyho. A podobne" Zaškeril sa ten obor.,,Vážne? A čo toto? Joonie a-ach rýchlejšie. Jinie, tvoje ústa sú dokonalé, ako tvoje vnutro. Urobíme sa naraz zlatíčko." Oplatil som mu posmech.
,,Jimina bolo počuť až na ulicu."
Povedal Joon.,,A? Aspoň každý vie, že je len môj." Povedal som jednoducho a len som nad ním pretočil očami.
,,No haha. A teraz ideš robiť čo? Podpáliť kuchyňu?" Zase si do mňa začína.
,,Idem urobiť pre moje zlatíčko raňajky. A neboj nepodpálim kuchyňu, nie som ty." Odvetil som mu a dával toast do toastovača.
,,Pohni si, pretože ak ťa Jin načape v kuchyni, tak ťa buď to vyženie, alebo zbije vareškou."
Ignoroval som ho a dokončil som toasty. Tanier s toastami som položil na tacku. Nalial som do pohára pomarančový džús a tiež ho dal na tác.
,,Malo romantiky." Pomyslel som si.
Zobral som teda malú vázu, vložil do nej malý kvietok a dal som tam aj trocha vody.
To ho určite poteší.Jimin je ako malé bábo, ktoré má rád pekne a romantické veci.
Je zaujímavé, čo som ochotný kvôli nemu robiť.
Dnes je krásne počasie, takže určite ho nestravíme sedením u telky. Preto všetky tieto existencie a Jiminieho vezmem na kúpalisko.
Išiel som teda naspäť do izby za tým krásnym anjelom.
,,Dobre ranko, Jiminie." Povedal som s úsmevom a tác položil vedľa postele.
,,Aj tebe Yoongie." Povedal ešte zaspato.
,,Ako si sa vyspinkal?" Opýtal som sa ho a pobozkal a pery.
,,Pri tebe sa mi nemôže spať zle." Povedal s úsmevom.
,,Je baby boy hladnučky?"
Na to len prikývol.
S tichým siknutím sa posadil.
,,Nebodaj tá niečo boli?" Začal som ho trochu provokovať.
,,Kvôli komu asi, hmm?" Zase jemne sykol.
,,Neviem o čom hovoríš." Jemne som ho pobozkal na čelo a potom aj na pery.
Zobral som si tác do ruky a kúsok toastu si odhrizol.
Naklonil som sa k mochimu a pomocou bozku, som mu dal ten kúsok toastu.
,,Chuti?" Opýtal som sa.
,,V tvojom podaní najviac."
_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
13:56
ВЫ ЧИТАЕТЕ
𝓨𝓸𝓾 𝔀𝓲𝓵𝓵 𝓫𝓮 𝓶𝔂 𝓭𝓪𝓭𝓭𝔂, 𝓹𝓵𝓮𝓪𝓼𝓮 [Ⓨⓞⓞⓝⓜⓘⓝ ] •~{|Texting|}~• ♡
Фанфик❌Y❌O❌O❌N❌M❌I❌N❌ Park Jimin jedného dňa napíše náhodnému chlapcovi. Čo sa ale stane, ak ten náhodný chlapec bude slávny rapper Min Yoongi? ,,Celý život žijem v tom, že som hetero. A potom prišiel ON a už som si nebol taký istý." ~•Yoonmin•~ :Fanficti...