Yoongiho pohľad:
Keď včera Jimin súhlasil, že bude môj priateľ, strašne mi odľahlo. Neviem či by som to prežil, keby mi ho niekto 'zobral'.
Dnes som sa rozhodol, že budeme celý deň spolu. Pripravil som nám plán na celý deň.
___________________________________
Yoongiho plán: 1. Stretko v parku
2. Obed
3. Kino
4. Jazero
5. Prespávačka
___________________________________,,Možno by som tam pridal aj nejaký ten šiesty bod."
Nad tou myšlienkou som sa len usmial a potom si spomenul na ten sen.
,,Dobre na dnes sa ten šiesty bod ruší."
Za hodinu sa máme stretnúť v parku. Áno, len hodina.
A ja neviem čo si mám obliecť!!!
Dobre, dobre, priznávam, že som niekedy horší ako nejaké dievča.Po asi dvadsiatich minútach som sa rozhodol. Zobral som si čierne nohavice a pásikavé čierno-biele tričko.
Ja viem, že to je majstrovský kúsok hodný dvadsiatich minút. Tiež si myslím.
Keď som sa prestal rozprávať sám so sebou, zobral som si ešte čiernu koženú bundu, obul sa a pobral sa k parku.
V parku:
Jimin mešká už desať minút. Dúfam, že sa môjmu šteniatku nič nestalo.
Po piatich minútach som ho konečne videl bežať smerom ku mne.
,,P-prepač, že meškám, a-ale nevedel som, čo si mám obliecť."
Povedal zadychčane.,,Asi sme si viac podobný, ako si myslíme." Povedal som pobavene.
,,Huh?" Divil sa mochi.
,,Ale nič, tak pôjdeme na ten obed?" Opýtal som sa mochiho.
Len prikývol na súhlas.
Išli sme do nejakej náhodnej reštaurácie a objednali si.
Ako vždy, sme sa bavili o všetkom možnom aj nemožnom. Začali sme pri našich rodinách a skončili sme pri tom, ako Jimin načapal Taeho, ktorý bozkával Jungkookovu fotku.
Keď nám asi po dvadsiatich minútach doniesli jedlo.
Ani som si neuvedomoval, že sme v reštaurácii. Ten chlapec dokáže kohokoľvek ľahko donútiť zabudnúť na realitu.
Alebo za to môžu tie plne pery? Ťažko povedať.Spokojne sme všetko zjedli, ako Gentleman som zaplatil a vyšli sme von.
Presunie sa k tretiemu bodu. Práve máme namierené do kina.
Chcel som ísť na nejaký horror, aby sa Jimin ku mne v kine tulil, ale nakoniec má to šteňa presvedčilo, aby sme išli na rozprávku.
YOU ARE READING
𝓨𝓸𝓾 𝔀𝓲𝓵𝓵 𝓫𝓮 𝓶𝔂 𝓭𝓪𝓭𝓭𝔂, 𝓹𝓵𝓮𝓪𝓼𝓮 [Ⓨⓞⓞⓝⓜⓘⓝ ] •~{|Texting|}~• ♡
Fanfiction❌Y❌O❌O❌N❌M❌I❌N❌ Park Jimin jedného dňa napíše náhodnému chlapcovi. Čo sa ale stane, ak ten náhodný chlapec bude slávny rapper Min Yoongi? ,,Celý život žijem v tom, že som hetero. A potom prišiel ON a už som si nebol taký istý." ~•Yoonmin•~ :Fanficti...