°22°

553 37 16
                                    

SleepSuga: Hey, Johan kde kurva si? Už na teba čakám 25 minút!

DboyJK: Aký som ti ja do piče Johan?

SleepSuga: Keď som si na teba spomenul, tak má napadlo meno Johan...

DboyJK: Prečo si Jimin nemohol vybrať niekoho iného...

SleepSuga: ???

DboyJk: Ahh... čo už...

DboyJK: Zdržal som sa s priateľom. Ide so mnou, tak nie že budeš nepríjemný.

SleepSuga: Boha ok, len už si pohni...

DboyJK: Ok, ok.

Stretnutie:
[Yoongi]
[Tae]
[Jungkook] (a.k.a Johan 😂)

,,No konečne Johan."

,,Johan?"

,,Tae... nerieš"

,,Ok?"

,,Ahoj ja som Min Yoongi, stačí Yoongi."

,,Em... Ahoj ja som Kim Taehyung, ale stačí Tae. "

,,Pôjdeme do kaviarne a tam sa podrobiš výsluchu."

,,To bude zase deň... "

Yoongiho pohľad:
Išli sme do kaviarne menom S'Coffee. (Nwm prečo take meno, asi preto, že autorka je lenivé prasa a nechce sa jej vymýšľať niečo originálne ¯\_(ツ)_/¯ ). Objednali sme si a Tae s Johanom sa začali pýtať na tie ich 'zaujímavé' otázky typu ako sme sa spoznali a podobne. Posledná otázka má však zarazila. ,,Miluješ ho?" opýtal sa Tae. Ja som len mykol plecami. Aj keď som si istý, že k Jiminovi chovám iné city ako napríklad k Hobimu alebo Joonovi, stále si to nechcem pripustiť. Tae s Johanom na seba len hodili podozrievavý úsmev. Nakoniec sme sa rozlúčili a ja som ako gentleman všetko zaplatil. Dnes už na všetko jebem. Napísal som Jiminovi a pobral sa domov. Tam som sa len osprchoval a išiel si ľahnúť.

__________________________________

Ahojky
To mi pripomenulo ako kamarát nazval Jungkooka Johan. 😂
Tak úprimne, z tejto časti sa mi najviac podľa mňa podaril len ten texting hore. Tá konverzácia a Yoogiho pohľad sa mi nejak nepáči. Asi túto kapitolu prepíšem. Sľubujem, že tá ďalšia kapitola bude lepšia. Dúfam, že Vám nevadí, že to nie je všetko texting.

Keď v texte nájdete chybu, dajte prosím slušne vedieť autorke.

Vote a comment potešia.

I purple you 💜💜💜

~Sayonara

𝓨𝓸𝓾 𝔀𝓲𝓵𝓵 𝓫𝓮 𝓶𝔂 𝓭𝓪𝓭𝓭𝔂, 𝓹𝓵𝓮𝓪𝓼𝓮  [Ⓨⓞⓞⓝⓜⓘⓝ ] •~{|Texting|}~• ♡Donde viven las historias. Descúbrelo ahora