°44°

535 37 28
                                    

Yoongiho pohľad:

Už je to mesiac, čo sme s Jiminom spolu. Za tu dobu sme sa všetci dosť zblížili.

Dokonca aj ten kôň menom Hoseok si našiel priateľa. Síce tvrdí, že spolu nechodia, ale my vieme svoje.

Jiminovi, Kookovi a Teamu o týždeň začínajú prázdniny.

A keďže sú Joon s Jinom už tri mesiace spolu a Tae s Kookom rok, tak sme sa s Joonom a Kookom rozhodli zobrať naše lásky na dovolenku.

Dnes sme všetkých zavolali k nám do štúdia, aby sme im to oznámili.  Som dosť zvedavý na ich reakciu.

Išiel som zo seba urobiť človeka a zamieril si to rovno do štúdia.

Joon a Hobi tu už samozrejme boli.

,,Čaute." Povedal som jednoducho a sadol si za stôl.

Obaja len kývli rukou na pozdrav a venovali sa svojej práci.

Ja som ich ignoroval a začal sa venovať svojej práci. Keďže odchádzam na tri týždne do Japonska, potrebujem toho veľa stihnúť.

Po hodine:

,,Už mám toho plne zuby! "Hodinu v kuse tu riešim nejaké sprosté papierovačky. Už aby prišiel Jimin...

Po ďalších dvoch hodinách:

,,Konečne!" Zvolal som na cele štúdio a zaklapol svoj notebook. Práca na tri týždne je úplne celá hotová.

Divím sa, že som to všetko stihol, no potom som si uvedomil, že veľa vecí som robil, keď som chodil s Lin. Už v tedy mi mohlo dôjsť, že má nezaujíma.

Písal mi Jimin, že už sú pred štúdiom. Jin už tu dávno bol a vešal sa po Joonovi. Fakt som rád, že tu na seba neskočili a -...

,,Ahojte!" Započul som ten najdokonalejší hlások na svete. A hneď potom aj ostatné.

Hneď som vstal a išiel privítať svoju princeznú. Objal som ju...teda ho a daroval mu pusu na čelo a následne aj na pery.

Už sme tu všetci. Ok idem na to.

,,Jiminie, Tae, Jin?" Povedal som.

Všetci na mňa pozerali, ako na zjavenie.

Začnem z ľahka.

,,Už máte vymyslené nejaké plány na prázdniny?"

Všetci záporné prikývli.

,,Fajn, ideme na tri týždne do Japonska. Všetci siedmi." Povedal som najrýchlejšie ako sa dalo.

Tie ich prekvapené tváre...

___________________________________

Ahojky
Minúta pred polnocou... Good

Zase krátka časť. Minule bola dlhá, takže...no, to je jedno.

V ďalšej kapitole už budu na dovolenke.

Už ste určite pochopili, že Jimin o to príde v Japonsku.

Vote a comment poteší.

Ak sa v texte nachádza chyba, dajte prosím slušne vedieť autorke.

I purple you 💜

~Sayonara

𝓨𝓸𝓾 𝔀𝓲𝓵𝓵 𝓫𝓮 𝓶𝔂 𝓭𝓪𝓭𝓭𝔂, 𝓹𝓵𝓮𝓪𝓼𝓮  [Ⓨⓞⓞⓝⓜⓘⓝ ] •~{|Texting|}~• ♡Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz