Yoongiho pohľad:
Zobudil som sa na to, že mi niekto klope na dvere. Určite nejaký fanúšik. Lenivým krokom som sa postavil a išiel ku dverám. Áno, ja si proste musím jebnuť malíček o roh postele.
,,Piče."
Zišiel som dole po schodoch a mieril si to rovno k dverám.
,,Aká nepríjemná duša má tak skoro zobu-... Jiminie?" jeho som tu tak skoro nečakal.
,,Ďakujem, bol som už všeličo, ale nepríjemná duša ešte nie."
,,Prepač, myslel som si, že si nejaký fanúšik."
,,A fanúšikom bežne hovoríš, že su nepríjemné duše?"
,,Kto je pravý fanúšik, tak vie, že to tak nemyslím."
,,Veď ja viem, len si z teba uťahujem." usmial sa mochi.
,,Podľa tvojho účesu, usudzujem, že si spal." celého si ma obzrel.
,,Usudzuješ správne. Poď ďalej."
Vošli sme dnu a ja som si až teraz uvedomil, že nemám tričko...
,,J-ja sa len skočím hore prezliecť a hneď som tu." povedal som trochu nervózne.
,,Prečo? Takto ti to sluší viac."
Zase ten jeho šibalsky ksicht.
Jimin sa pomaly priblížil ku mne a pritlačil má na stenu za mnou. Svojim rozkrokom sa oprel o ten môj.
,,Hmm" potichu som zavzdychal.
Rýchlo som si zakryl ústa.Jimin sa nad tým len usimal a odtiahol sa.
,,Počkám ťa tu. Tak šup šup sa obliecť." Povedal a šibalsky sa usimal. Zase.
Rýchlo som vyletel schody a išiel do izby.
,,Keď k tomu dôjde, tak ver tomu, že ty budeš ten dole." pomyslel som si a sám pre seba som sa pousimal.
'Toto si ešte vybavíme.'
_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
Jiminov pohľad:
'Musím to skúsiť.' povedal som si sám pre seba.
Pritlačil som ho o stenu a svojim rozkrokom som sa oprel o ten jeho.
Vôbec som nečakal, že zavzdychá, ale tým lepšie pre mňa.
Aspoň viem, že to čo mi písal Hobi s Joonom je pravda.Písali mi, že si uvedomil, že má miluje a tiež aj to, že plakal keď som mu povedal, že chodim s osobou, ktorej meno sa nesmie vyslovovať.
_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
Yoongiho pohľad:
Rýchlo som sa obliekol. Mal som na sebe čierne, upnuté rifle a klasické biele tričko s krátkym rukávom. Išiel som za Jiminom a cestou som si ešte zobral čiernu koženú bundu.
,,Môžne ísť. Zakričal som na Jimina a spolu sme sa vybrali do štúdia.
_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
Pred štúdiom:
Už sme tu. Celú cestu sme sa bavili o všetkom možnom. Začali sme sa baviť o škole a skončili sme pri tom, ako som raz skoro s Joonom podpálil kuchyňu.
No to už je teraz fuk.
Odomkol som dvere a pokynul som Jiminovi nech vstúpi prvý. Ja viem, že som gentleman. Nemusíte mi to hovoriť.
Sadol si na stoličku oproti môjmu stolu. Začal som vyťahovať nejaké papiere o koncerte a všetko mu vysvetlil. Ako bude prebiehať koncert, kedy začne, aké pesničky budeme spievať, koľko pesničiek, aký dlhý bude koncert, atď.
_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
15:30
Pozval som Jimina na obed. Ja viem, že som ho pozval neskoro, ale vôbec som nejak nevnímal čas.
Pri ňom plynie tak rýchlo.
Klasický sme sa zabávali, jedli a tiež som nezabudol prepáliť čašníka pohľadom, za to, ako sa perverzne pazeral na môjho, opakujem MÔJHO Jiminieho.
Nakoniec som zaplatil a odprevadil Jimina domov, rozlúčil som sa s ním a celú cestu premýšľal ako mu to na koncerte poviem...
___________________________________
Ahoj
Táák nová kapitolka Yoonminku je tu. Ja viem, že to vydávam tesne pred polnocou, ale tak priznám sa, že sa mi nechcelo písať.Tá fotka Yoongiho je tak hot.
(Hore)Príde mi, že to strašne naťahujem, čo myslíte?
V ďalšiej kapitole už bude ten koncert.
Otázkou je, či sa mu Yoongi odhodlá vyznať?
Uvidíme.
Trošku dlhšia kapitolka, dúfam že potešila.
Ak v texte nájdete chybu, dajte prosím slušne vedieť.
Vote a comment potesia.
I purple you 💜💜💜
Dobrú nocku Vám prajem.
~Sayonara
YOU ARE READING
𝓨𝓸𝓾 𝔀𝓲𝓵𝓵 𝓫𝓮 𝓶𝔂 𝓭𝓪𝓭𝓭𝔂, 𝓹𝓵𝓮𝓪𝓼𝓮 [Ⓨⓞⓞⓝⓜⓘⓝ ] •~{|Texting|}~• ♡
Fanfiction❌Y❌O❌O❌N❌M❌I❌N❌ Park Jimin jedného dňa napíše náhodnému chlapcovi. Čo sa ale stane, ak ten náhodný chlapec bude slávny rapper Min Yoongi? ,,Celý život žijem v tom, že som hetero. A potom prišiel ON a už som si nebol taký istý." ~•Yoonmin•~ :Fanficti...