°26°

597 39 23
                                    

Jiminov pohľad:
'Dnes je ten osudný deň. Dnes je ten deň, kedy konečne uvidím najlepšiu osôbku na celom svete. Dnes je ten deň, kedy konečne stretnem Mina Yoongiho. Dnes je ten deň, kedy sa strapním pred láskou môjho života...'
,,Kurva, prečo som súhlasil?" ,,Len zničím Yoongiho kariéru..." ,,Bohaaaa" takto som viedol konverzáciu sám so sebou už od rána. Niektoré pohľady má fakt dostali. Celý čas som sa v škole nevedel sústrediť. Písali sme dva testy z matiky a fyziky a už teraz viem ako dopadli. Za 10 minút mi konci posledná hodina. Yoongi už pravdepodobne čaká pred školou a ja tu dostávam záchvaty nervou. ,,Pomoc!" Vykríkol som na celú triedu. Kook a Tae sa dobre že neudusili od smiechu a učiteľka do mňa nehodila triednu knihu. ,,Park Jimin, ak Vás môj výklad nezaujíma, možte odísť." Došli mi nervy. ,,Dobre, majte sa tu všetci pekne a užívajte si ten 'zaujímavý' výklad tej čapatej kravy. Dovidenia." Otvoril som dvere a naposled som sa pozrel na výraz tej svine. Bola celá červená od nervov. Musel som sa nad tým zasmiať. ,,To je strašne, teraz na mňa bude ešte viac zasadnutá..." ,,Aspoň na to bude mať dôvod." Pomyslel som si. Rýchlo som sa prezul a vybehol zo školy. ,,Pane Bože, ak naozaj existuješ, pomôž mi prosím. Ja viem, že nie som nejak extrémne veriaci, ale teraz to naozaj potrebujem." Zase som si hovoril sám pre seba. Vyšiel som z areálu školy a nastúpil do BMWčka v ktorom bol Yoongi. Vážne spal? Začínam sa dosť báť o svoj život...
Hneď ako som zatvoril dvere sa prebral. Už chcel namietať, ale keď videl, že som to ja tak sa uvoľnil.

,,Ahoj Jiminie~"

,,A-ahoj Y-Yoongi. "

__________________________________

Hello
Ok tu to stopnem. Konečne sa stretli... Až teraz som si uvedomila, že je to až v 26. časti...
No to je jedno.
Dúfam, že Vám nevadí, že to nie je texting.

Tak trochu dnešná story:
Ide v podstate len o to, že som skoro prizabila spolužiaka...
Proste ten spolužiak je úplne jebnuty. Stále nadava BTS a celkovo K-popu a pritom si to musel googliť čo to je...
No ale k veci. Jednu vec, ktorú nenávidím na celom svete je to, keď mi niekto berie veci.
No a ako som pisala, že mam novy telefón, tak proste stále mi jebal s prstom do obrazovky (skoro mi spadol) a bral mi proste veci atď. No a mňa to proste prestalo baviť, tak som k nemu išla a vrazila mi takú facku, že skoro chudak odletel. Celá trieda ,,ÓÓÓÓÓÓ"
Celú hodinu (To sme mali TECH) sa držal za ucho a za lico.

A potom len:
Učka: Patrik sa asi zle vyspal, že nevystrája.
Patrik: ...
Darius: Nie, to tota BTS mu vlepila facku.
Učka : 😳
Učka o pár sekúnd neskôr: A dala tí aj na druhú? Aby sme boli spravodlivý. Takto to proste je. Keď si chlapci nevedia rady, potom nastúpia dievčatá na skrotenie.
Ja: ....😳...😂

Keby neprišla učiteľka, tak ho asi naozaj prizabijem. Už 9 rokov mi otravuje život. Zaslúžil si to... ಥ‿ಥ

A po hodine spolužiacka len ,,Dobre si mu dala, ty taká ticha a potom sa tak biješ. Toto som nečakalá."

Btw ,,tichá" no... felixxx159 vie svoje. Môžeš má opisať do commentu. Rada si prečítam tvoj názor. Nápiš tu aká som super XD (Povinné) 😂😂😂

Ale ja proste nemôžem z toho, že ja tam skoro zabijem spolužiaka a učiteľka má ešte pochváli.

Inak sorry že som včera nevydala kapitolu, ale cez deň som nemala čas a večer keď som to plánovala vydať, som zaspala. Takže sry no 😂

Mám pre Vás (asi) dobrú správu. Chcete je počuť? Asi nie čo? Tak Vám ju nepoviem.

Vote a comment potešia.

Ak mám niekde chybu, tak mi to prosím dajte vedieť.

No dobre, tak ta (asi) dobrá sprava je ta, že nebudem vydávať kapitoly každý 3. deň ale každý 2. deň. Ja viem..veľky rozdiel... 😂
Dôvod je ten, že už chcem pomaly publikovať novú knihu, takže chcem túto už dopísať.
A asi to aj všetko pokaziť... 😂

Bude tu aj zápletka, takže určité bude aspoň 50 časti. Nad 50 by som asi nešla.
To je asi všetko

I Purple u 💜💜💜

~Sayonara

𝓨𝓸𝓾 𝔀𝓲𝓵𝓵 𝓫𝓮 𝓶𝔂 𝓭𝓪𝓭𝓭𝔂, 𝓹𝓵𝓮𝓪𝓼𝓮  [Ⓨⓞⓞⓝⓜⓘⓝ ] •~{|Texting|}~• ♡Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora