Yoongiho pohľad:
Od kedy sa Jimin prestal stýkať s jeho nastavajúcim už prešli 3 dni. S Jiminom sme sa zase zblížili a mám aj taký pocit, že ešte viac ako pred tým.
Stále mu chcem povedať, že som si uvedomil, že ho milujem a že je mi to všetko strašne ľúto, no nemôžem. Bojím sa. Neviem ako bude reagovať a tá neistota má ničí.
Zajtra sa máme zase stretnúť. Keďže si moje fanynky Jimina strašne obľúbili (Kto by si ho neobľúbil?) a stále mi píšu na sociálne siete, či ešte budeme mať spoločnú pesničku, tak sa ho chcem opýtať, či by chcel so mnou ešte niekedy niečo naspievať. Niektoré nás aj shipuju...normalne by mi vadilo to, keby že má niekto shipuje s chlapcom, ale Jimin je proste Jimin. On môže.
No, ale k veci, za 3 dni máme ďalší koncert a ja som sa mu rozhodol význať tam. Veľa ľudí vie, že podporujem LGBT, ale nikto nevie, že tam už aj vďaka jednej osobe patrím.
Som si istý, že o niekoľko fanúšikov pridem, ale nestojí mi to za to. S Jiminom som šťastný a chcem, aby každý vedel, že sa má od neho držať ďalej. A ako lepší to dát vedieť, ako na koncerte?
Fanúšikov si veľmi vážim a som im vďačný, ale je to ako keby som si kvôli pár ľuďom, nechal zobrať šťastie. Ani ja, chladný Min Yoongi nechcem byť naveky vekov sám. Tiež chcem niekoho, na kom mi bude záležať rovnako, ako jemu na mne. Tiež chcem niekoho, kto má bude milovať taký aký som. Chcem mať pri sebe niekoho, kto príde ku mne hoci aj o 4 ráno, len preto, že sa budem cítiť sám. Proste niekoho, kto bude so mnou zdieľať radosť aj smútok a ďalšie zbytočne emócie.
...To čo chcem najviac na svete je byť s tebou Jiminie...♡
_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
Jiminov pohľad:
Od tej chvíle, čo som videl ako sa nemenovaná osoba bozkáva s osobou, ktorá mi prebrala osobu ktorú milujem celým srdcom, som šťastný. Ja viem, je to divné, ale Yoongi je ku mne taký...iný? Samozrejme v dobrom slova zmysle. Je milší, pozornejší a stále mi vie pomôcť a rozveseliť na.
Priznám sa, že aj keď mi ublížil, tak som ho nikdy ani len na sekundu neprestal milovať. S Joo-... teda s nemenovanou osobou to nikdy nezašlo ďalej, ako bozkávanie. Nedovolil som to. Jemu to určite prišlo divné s preto urobil, to, čo urobil.Prečo som si myslel, že svadba bude dobra voľba? Myslel som si, že svadbou sa prinutim ho milovať, ale tak to bohužiaľ nefunguje... alebo skôr vďaka bohu?
...To čo chcem najviac na svete...je byť s tebou Yoongie... ♡
___________________________________
Zdravím všetkých mojich krásnych čítateľov.
Dnes taká oddychová kapitolka.
Hádajte kto dostal 5 z fyziky len preto, že nemal opísanu látku?
Áno, uhadli ste... Ja 😌
Ako sorry, ale ten učiteľ je prijebany :)♡Ďakujem krásne, za prekonaní hranicu 3k reads a 500 vote.
Ste úžasný! ♡
Reálne tu teraz plačem, ako malé decko...Ak v texte nájdete chybu, dajte prosím slušne vedieť autorke.
Vote a comment potešia.
I purple you all 🤞💜
~Sayonara
YOU ARE READING
𝓨𝓸𝓾 𝔀𝓲𝓵𝓵 𝓫𝓮 𝓶𝔂 𝓭𝓪𝓭𝓭𝔂, 𝓹𝓵𝓮𝓪𝓼𝓮 [Ⓨⓞⓞⓝⓜⓘⓝ ] •~{|Texting|}~• ♡
Fanfiction❌Y❌O❌O❌N❌M❌I❌N❌ Park Jimin jedného dňa napíše náhodnému chlapcovi. Čo sa ale stane, ak ten náhodný chlapec bude slávny rapper Min Yoongi? ,,Celý život žijem v tom, že som hetero. A potom prišiel ON a už som si nebol taký istý." ~•Yoonmin•~ :Fanficti...