°48°

517 37 251
                                    

Yoongiho pohľad:

Začal som utekať za ním, no po chvíli, sa zastavil a začal cúvať.

Zo začiatku som nechápal čo sa deje, no potom som na to prišiel.

Stali tam...

Lin a Hong Joong...

,,To si robíš -..." Pomyslel som si.

,,Ale, ale. Môj ex. Ak si sa prišiel ospravedlniť a prosiť o to, aby sme boli opäť spolu, tak na to zabudni..." Povedala Lin.

Na to som sa len zasmial.

,,Slečna Lin, zobudte sa už konečne." Vratil som jej posmech.

,,Haha vtipne. Takže chceš mi povedať, že som naozaj chodila s buznou? Fuj..." Zase tá hlupa poznámka od hlúpej osoby...

,,Nie, nepoviem ti to..."
Povedal som a pritiahol si Jimina do vášnivého bozku. Jimin hneď sčervenal.
,,...ale ukážem." Dokončil som vetu.

Videl som jej znechutený pohľad a to má zahrialo u srdiečka.

Lin sa začala smiať.
,,Stále nemôžem uveriť tomu, že si ma nechal len kvôli tejto NULE."
To slovo zvýraznila a ďalej sa smiala.

Dobre koniec srandy.

,,Lin...*povzdych*...nezvyknem veľmi mlátiť dievčatá, ale pri tebe asi urobim výnimku...Jimin je tá najdokonalejšia osoba. To čo ľutujem najviac je to, že som si to neuvedomil hneď a bol s tebou. A ak by si chcela vedieť, tak tvoj priateľ chodil s týmto krásnym stvorením." Povedal som a ukázal na Jimina a Joonga.

,,Nezáviď mu, že chodí so mnou. Vidím ako sa mi snaží zničiť vzťah." Pozrela sa na Joonga.
,,Že to nie je pravda?!"

Mlčal.

,,Joong!" Ten jej pisklavý hlas... Nechápem ako som to mohol vydržať.

,,Prepač Lin..." Povedal Joong a pustil jej ruku.

,,Č-čo...to nie je pravda...Joong!"

,,...Naozaj som chodil s Jiminom...a ja...no...stále ho milujem..." Povedal a pozrel sa na Jimina.

,,To si zo mňa už robíš kurva srandu!!!" Začala vrieskať na celý Aquapark.

,,Tak to brzdi chlape!" Povedal som a Jimina si pritiahol viac k sebe.

,,...Je koniec Joong. Už ťa nechcem ani vidieť. A čo sa týka teba, ty malá buzeranska buzna...s tebou si to ešte vybavím." Povedala Lin celá červená Jiminovi.

Postavil som sa pred Jimina a zabíjal som tu zmiju pohľadom.

,,Tak prepač no. Ja nemôžem za to, že nie som kurva, ktorej ide iba o peniaze. Ale chápem tvoje správanie. Mňa by tiež štvalo, ak by mi MÔJHO Yoongiho prebrala nejaká kurva menom Lin. Z celého srdca ti prajem, aby si dostala nejakú pohlavnú chorobu. Prajem krásny deň." Povedal Jimin a hneď sa otočil na odchod.

Toto som od neho nečakal...

Lin ešte niečo na Jimina kričala, no nikoho to nezaujímalo.

,,Jimini?" Povedal Joong

,,Brzdi s tým oslovením." Povedal som a vraždil Joonga pohľadom.

Jimin sa len otočil na Joonga a čakal čo mu povie.

,,P-prepáč za všetko...až keď sme sa rozišli, tak som si uvedomil, že bez teba nemôžem žiť..."

,,Ja sa už nehnevám. Ale som rád, že ťa vidím." Usmial sa Jimin.

,Ak niečo skúsi na MÔJHO Jiminieho, zabijem ho... Kľud Yoongi, len sa rozprávajú...Dobre takže kde schovám telo?' (,Yoongiho myšlienky')

,,Jimi, to čo som povedal Lin...že ťa stále milujem...no...myslel som to vážne..." Povedal pre mňa už mŕtvy muž.

,,Prepáč, ale Yoongiho milujem už dlho a nehodlám ho opustiť..."

Joong len posmutnel a mňa to potešilo.

,,...Ale ak chceš, môžme byť kamaráti." Usmial sa Jimin.

,,To by bolo super." Odpovedal mu a objal ho.

,,LEN opakujem LEN KAMARÁTI..." Povedal som a zabíjal Joonga už zase pohľadom.

Dneska tu každého zabijam...

Prišiel som k Joongovi a povedal som mu to tak, aby to počul len on: ,,Nemam problém sa vrátiť do väzenia, takže radšej nič neskúšaj..."

On len nahlas prehltol a prikyvol.

,,Hyung, nestraš ho..." Povedal Jimin.

,,Veď nestraším...máme len takú menšiu chlapsku debatu..." Odvetil som mu.

,,Počuj, idem Yoongiho dotrepať na tobogany. Pridaš sa?" Opýtal sa mochi.

,,Jasne, prečo nie." Odvetil mu a pobrali sa k tobogánom...

Dám si na teba pozor...

___________________________________

Haii
Jedna kapitolka v deň termínu je tu.

Kto čakal Lin s Joongom?
Bude Joong niečo skúšať na Jiminieho? Uvidíme... _-_

Ospravedlňujem sa za MENŠIE meškanie, ale dôvod je ten, že...

𒀱𒈓꧅𒈙𒈙 ဪ  𒀱𒈓꧅𒈙𒈙 ဪ  ﷽ 𒅌꧅𒁎꧅𒀱꧅𒌧𒅃𒈙꧅𒈙 ဪ ﷽ 𒀱𒁎𒀱𒌧𒅃 𒀱𒈓꧅𒈙 ဪ ﷽ 𒅌꧅𒁎𒀱꧅𒌧 𒀱𒈓𒈙꧅𒈙𒈙

Takže, chápeme sa...

Mám takú otazku... Píšem zrozumiteľne? Čím viac si túto kapitolu čítam, tým menší zmysel mi dáva...

Ďakujem za vašu trpezlivosť, ale fakt mám teraz málo času...

Tehan_Minguk spokojná? A teraz ten Jikook, arigato.

Ďakujem krásne za prekonanú hranicu  4,7 k prečítaní a 800 votes

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Ďakujem krásne za prekonanú hranicu  4,7 k prečítaní a 800 votes. Ste úžasný.

Ak v texte nájdete chybu, dajte mi prosím vedieť do com.

Vote a comment poteší.

I purple you. 💜💜💜

-Sayonara

𝓨𝓸𝓾 𝔀𝓲𝓵𝓵 𝓫𝓮 𝓶𝔂 𝓭𝓪𝓭𝓭𝔂, 𝓹𝓵𝓮𝓪𝓼𝓮  [Ⓨⓞⓞⓝⓜⓘⓝ ] •~{|Texting|}~• ♡Donde viven las historias. Descúbrelo ahora