Merhabalar ilk kitabımın 1. Bölümüyle karşınızdayım umarım beğenirsiniz kitabımı oylayıp yorum yapmayı ve beni takip etmeyi unutmayın 💞 sizleri seviyorum Allaha emanetsiniz.
Marina'dan
Gözlerimi yavaş araladığımda kendime gelip yatağıma yanındaki iki çekmeceli dolabın üstünde olan telefonumu alıp saate baktım.saat 06:30' du hemen banyoya girip rutin işlerimi hallettim. Hemen spor kıyafetlerimi giyip yürüyüşe çıktım. 15 dk yürüyüş 15 dk da koşup eve geldim. kilolu değilim ama yinede sağlıklı olmak için spor şart. Sessizce odama çıkıp duşa girdim. Ve giyinme odama girip iş için seçtiğim kıyafetleri alıp kenara koydum. Üstümde bornozumla Hemen makyaj masaya oturup saçını kuruttum ve üstünü giyindim. Saçımı dalgalandırıp
Marina kıyafetleri ayakkabısı ve fiziği.Aşağıya indim.Chris yine eve gelmemişti allah bilir sabahlara kadar ne işi var dışarıda canım birşey çekmediği için kahvaltı yapmadan lacivert ceket imi giyip ayakkabımla aynı renk olan çantamı alıp evden çıktım ve arabama binip yola çıktım.
Marina nın arabası
Beni bekleyen daha çoook işler var. Çalıştığım otele geldiğimde arabamı güvenlik görevlisine verip. Otele girdim.
"Hoş geldiniz efendim
"Hoşbuldum canım
"Bugün önemli bir işimiz yok marina hanım herşey yolunda, odanızda mı? olacaksınız
"Evet tatlım herhangi bir sıkıntı olursa odamda olacağım. Odama sade bir filitre kahve getirebilirmisin.
"Tabi efendim hemen
Hemen asansöre binip 17. Kata bastım.
Evet öncelikle kendimden bahsedeyim. Ben Marina Laswick polonyada yaşıyorum ve verşovada ki en ünlü bir otelde satış direktörü olarak çalışıyorum.(bu arada verşova polonyanın başkenti ve polonyanın en büyük şehridir) chris ile 2 yıllık bir ilişkimiz var. Ama bu ay çok soğuk davranıyor ve neredeyse eve bile gelmiyor. haftanın 2 günü anca eve geliyor. Evet sevgilimle aynı evde yaşıyoruz ama herhangi bir ilişkiye girmedim sonuçta erkek milleti, evlenene kadar bu böyle sürecek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
365 GÜN (Mafya Serisi)
Short StorySicilya mafya ailesinin bir üyesi olan genç ve yakışıklı michale morrone, babasının öldürülmesinin üzerine onun yerine geçer. Genç bir kadın olan marina ise Verşova'da lüks bir otelde satış direktörü olarak çalışır. Kariyer hayatında oldukça başarıl...