2. Bölüm

375 12 34
                                    

Merhabalar 2. Bölümle karşınızdayım. Lütfen oylamayı yorum yapmayı ve beni takip etmeyi unutmayın. hatalarımı affedin. 💞Ve medyadaki şarkıyı dinlemeyi unutmayın öpüldünüz. 😙

Arabam geldiğinden hemen binip çantamı  çeketimi ve fotoğrafları
Yan koltuğa atıp chris in eve gelmediğinde kaldığı otele doğru sürmeye başladım. Otele geldiğimde arabamı park edip otele girdim resepsiyona gidip

" Chris Brown odasındamı, acaba bilgi almak istiyorum. Diye sordum.

"Kimdiniz

" sevgilisiyim.

"Chris bey malesef odasında değil

"Peki, oda kartını alabiyormuyum? Sürpriz yapıcağımda.

"Normal de oda kartlarını vermiyoruz ama madem sevgiliniz verebilirim. 9. Kat 177. Oda ama chris beye haber vermek zorundayım.

"Tabiki sıkıntı yok. kart .

Kartı alığım gibi hemen asansöre binip 9. Kat a basıp beklemeye başladım, elbet odanda bir şey bulurum seni maf edicem. insan yüzüne çıkamayacaksın. 9. Kata geldiğimde hemen asansörden çıkıp. Oda numaralarına bakmaya başladım. Odayı bulduğunda koşarak odanın önüne gelip elimdeki kartı okutup odaya girdim.

Çantamı çeketimi ve elimdeki fotoğrafları yere atıp etrafa bakınmaya başladım. Masanın üstünde şarap kadehleri vardı. Birisi yarısına kadar içimiş diğerinde ise şarap bitirilmiş  ve kadehin üstünde kırmızı rujlu dudak izi vardı.  Bardakları alıp  yere fırlatıp kırdım.sinirle boğazımı yırtarcasına çığlık atıp bağıra bağıra ağlamaya başladım.

"BUNU BANA NASIL YAPARSIN CHRISSS.

hemen odayı aramaya başladım.koltuğun üstündeki yastıkları yere attım bişey çıkmadı. Yatağa çıkıp üzerindeki yastıkları yere fırlattım yok, burada da birşey yoktu oturmak için yatağın önünde duran dikdörtgen pufa oturdum. Pufun üstünde dergiler vardı.

Ve ve büyük boy tablet vardı. Hemen ayağa kalkıp tableti aldım. kocaman tabletin içinde sadece bir tane video vardı. Chris' in o fotoğraflardaki kızla birlikte olduğu video vardı. Göz Yaşlarım istemsizce akarken sadece ekrana bakakalmıştım.

Sertçe odanın kapısı açılınca hemen arama dönüp odanın içine giren chris' in  yüzüne baktım. Yavaş yavaş yanına gidip tableti ayağının tam önüne attım.

"Ooooo hoş geldiniz paşam -yerdeki tableti gösterip- eve neden gelmediğiniz yeterince  belli olmuyor mu?

"Marina sakin ol sevgilim lütfen açıklamama iz-

"Nasıl sakin olayım ya 2 yıllık sevgilim kadınlarla fingirdeşmekten eve bile gelmiyor. Ben sana hep güvendim. Sonra -bana gelen fotoğrafları alıp yüzüne fırlattım-  bana gelen bu fotoğrafları görüyorum ve beni aldattığını öğreniyorum. Odana geliyorum rujlu kadehler, sexsi pozlarınızın olduğu video, birde yüzüme yüzsüz gibi  bakıp, sakin ol sevgilim lütfen açıklamama izin ver. neyi açıklayacaksın beni nasıl aldattığını mı?

"Marina Özür dilerim affet beni çok pişmanım.

Histerik bir kahkaha atıp.

"Son pişmanlık fayda vermez. Ben hayatından siktir olup gidiyorum. Sende daha önce neredeysen oraya dön ha bu arada kaldığımız evden eşyalarımı alıyorum sevgilinle oraya yerleşirsiniz
Otel odalarında fingirdeşmekten iyidir.

Deyip arkamı dönmüş gidecekken içimde kalan şeyleri yapmak için geriye döndüm.

"Haa bu arada bunları yapmadan gitmek istemiyorum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 23, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

365 GÜN (Mafya Serisi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin