Just_6

594 74 47
                                    

Zawgyi

"စိတ္မဆိုးပါနဲ႔ဆရာရယ္ စတာပါ တကယ္ေတာ့အိပ္ခ်င္ေနေသးတယ္ ခဏအိပ္ဦးမယ္ေနာ္"

"ေရာ့ ခုနကလန္႔သြားတယ္မလား ေရေလးေသာက္လိုက္ဦး"

"ဟုတ္ မ်က္လုံးေတြစပ္ေနတယ္ဆရာ"

"မ်က္ႏွာေတြလဲနီေနတယ္ ဖ်ားမ်ားေနတာလား"

ေဟာက္႐ႊမ္းရဲ႕နဖူးေလးကိူအသာစမ္းၾကည့္လိုက္ေတာ့ အဖ်ားေငြ႕ေငြ႕ေလးရတာမို႔ အိမ္ျပန္ပို႔လိုက္ဖို႔ပဲေတြးလိုက္တယ္။

"ေဟာက္႐ႊမ္း ဖ်ားေတာ့မယ္ထင္တယ္ အိမ္ပဲျပန္လိုက္ေတာ့ေနာ္ မားတို႔စိတ္ပူေနလိမ့္မယ္"

"ဆရာကလဲ ဆရာပဲဒီမွာနားဆိုၿပီး အခုက်ေတာ့အတင္းျပန္ပို႔ျပန္ၿပီ တကယ္ပဲအဲ့တာေၾကာင့္လူႀကီးေတြေျပာၾကတာေနမယ္ လူပ်ိဳႀကီးေတြကဇီဇာေၾကာင္တယ္ဆိုတာ ဇီဇာေၾကာင္တာအျပင္ ထပ္ထည့္လို႔ရရင္ထည့္ခ်င္ေသးတယ္"

"ကဲေျပာစမ္းပါဦး ဘာမ်ားထပ္ထည့္ခ်င္ေသးတာလဲ"

"စိတ္ကလဲအၿငိမ္မေနတဲ့ေမ်ာက္လိုပဲ အခုတမ်ိဳး ေတာ္ၾကာတမ်ိဳးလို႔ လြယ္လြယ္ေျပာရရင္ေတာ့ ေမ်ာက္စိတ္ေပါ့ဗ်ာ"

"ဝမ္ေဟာက္႐ႊမ္း!!!"

"ဗ်ာဆရာ"

"ငါကဘာလဲ"

"‌ဆရာက ဆရာေလ"

"ေအာ္ ဆရာမွန္းသိေသးလို႔ေတာ္ေသးတယ္ တခ်ိဳ႕ဟာေတြက်ေတာ့ မင္းေျပာတာေတြလိုက္မမွီလို႔ မင္းကိုပဲဆရာတင္လိုက္ရေတာ့မလားလို႔"

"ေကာင္းသားပဲ ေက်ာင္းစာကလြဲရင္က်န္တာေတြအကုန္သိတယ္ အလကားသင္ေပးမယ္ေလ"

"ေအာ္.....ဟုတ္ပါၿပီဆရာေလးရယ္ အခုေတာ့ဖ်ားမွာစိုးလို႔ အိမ္ျပန္လိုက္ပို႔လိုက္မလို႔ပါဗ်ာ ကြၽန္ေတာ့အိမ္မွာက ေဆးေတြဘာေတြမ႐ွိလို႔ ေလးအဖ်ားတတ္လာရင္မလုပ္တတ္မကိုင္တတ္ျဖစ္မွာစိုးလို႔ပါဗ်ာ ကဲရၿပီလား"

"အဲ့လို႐ွင္း႐ွင္းေျပာေလဗ်ာ ကဲျပန္မယ္ လာကုန္း"

"ဘာ!!!!!"

"ေျခေထာက္နာေနလို႔ေန ကုန္းပိုးစီးမလို႔ လာကုန္းခိုင္းတာေလ အယ္ ဆရာကဘာေတြေတြးေနတာလဲ ဟီး ကြၽန္ေတာ္ထင္တဲ့အတိုင္းပဲမလား"

Just... (Complete)Where stories live. Discover now