(Thor M: "Hachooo! . . . Bang, abang gantikan aku dulu ye, nak tido bentar. . . Hachooo!"
Thor R: "Ok, tido lah."
Reverse: "Hiraukan =_=")"Aku . . . Dark claw."- !!!
"Ape yang kau nak hah!?"- Reverse.
"Aku nak melaksanakan tugas dari tuan aku "- Dark claw.
"Siape tuan kau?"- Reverse.
"Kau tak payah tau tuan aku, yang penting tubuh ini akan jadi milik aku! Hiarrggh!" *menyerang menggunakan pisau*- Dark claw.
*mengelak*- Reverse.
"Cih, nak main menghindar ye~"- Dark claw.
'Aku kene hati², die ni cukup tangguh.'- batin Reverse.Sementara itu:
Para elementer sudah sekarat kecuali Hali.
"Hah . . . Hah . . . Siapa kau ni hah!?"- Hali.
"Kau tak perlu tau, aku hanye nak bermain dengan korang~"- ???
"Cih, gerakan kilat!" *muncul di belakang ???* "Hiarrggh!"- Hali.
*mengelak* "Heh, lemah."- ???
"Ape!!! Hiarrggh!!!"- Hali.Serangan Hali semakin kasar dan liar, Hali melakukan serangan bertubi-tubi kepada ???, sehingga ??? semakin sulit menghindar
Dan serangan terakhir Hali berhasil memecahkan topeng ???, Hali pun melihat dan terkejut. Rupe nye dia adalah Miko."M- mustahil!"- Hali.
"Cih, kau dah tau aku yang sebenar, jadi . . . Aku boleh bunuh kau sekarang!!"- Miko.
*menghindar*- Hali.Sementara itu lagi:
Reverse mulai kelelahan dan tubuh nye mulai menghilang
"Rev . . . "- Gempa.
"Aku x de masa lagi Gempa, aku kene selamat kan kau."
"Cih, nak selamatkan konon. Hiarrggh!!!"- Dark claw.Jleb~
Dark claw sudah menusuk perut Reverse.
"Rev !!!" *menangis*- Gempa.
*rebah* "Ge- gempa . . ."- Reverse.
*memeluk Reverse* "Rev . . . hiks . . . hiks . . . Aku mohon jagan tinggalkan aku . . . hiks."- Gempa.
"T- tak, aku x kan tinggalkan kau, a- aku a- akan selalu d- di hatimu. . . "- Reverse.Reverse pun menghembuskan nafas terakhirnye dan berubah menjadi butiran cahaya dan menghilang.
Tidak . . . TIDAAAK!!! . . . "- Gempa.
"Heh, musuh dah kalah, sekarang tubuh ini milik aku HAHAHAHA!!!"- Dark claw.Gempa yang dipenuhi wayar pun bangkit dan tatapan nye berwarna merah darah terang yang menandakan itu Dark claw.
(Dark claw = D)
Sementara itu lagi >:v
Hali sudah mulai lemah, die terlalu memaksa diri nye untuk bertarung, tapi tidak dengan Miko, die masih berdiri tegak di tempat nye.
"Aku pikir kau hebat, ternyata lemah."- Miko.
"X gune. Hiarrggh!!!"- Hali.
"Tanah pencengkram !!!"- ???(Kalo benar =^=)
Hali terjebak dalam tanah dan terkejut rupe nye Gempa telah memblokir gerakan nye.
"A- ape ni Gempa?"- Hali.
"Bagus, boneka aku dah datang~"- Miko.
"G- gempa?"- Hali.
". . . "- Gempa (D).
"Gempa?"- Hali.
". . . "- Gempa (D).
"Die x kan dengar kau karena die dah jadi boneka aku hehehe HAHAHAHA!"- Miko.
"X GUNE!!!"- Hali.
"Gempa, jom kite dah takde masa lagi."- Miko.Miko dan Gempa pun meninggalkan para elementer yang sekarat.
"M- macam mana aku keluar ni?"- Hali.
"Aku boleh tolong kau."- ???
"Eh?"- Hali.(Aut R: "Sorry lama, aku dah tak ada ide lagi dah, adek aku sakit lagi.
Aut M: "Hachooo! . . . Sorry kalau hambar . . . Hachooo! . . ."
Gempa: "Vote and comment. Alolo, meh sini aku rawat kau."
Aut M: "Hachooo . . . O- ok.")
KAMU SEDANG MEMBACA
Diculik (BBB Gempa)
Fantasi"Ape yang terjadi ni?" - ??? "To... tolong lepaskan aku!"-!!! "X kan sampai tujuan aku tercapai."-/// "Jangan sakiti die!!!"-*** Nah sile baca x baca pun jadi lah :v yang penting senang.