Néhány héttel később
Minden a régi kerékvágásban folytatódik. Gus újra a sulinkba jár és a xanax-szal is felhagyott. Nemsokára elballagunk és a terveink szerint Gussal Harvard-ra megyünk.
Ma este Gusnál leszünk. Elég fontos a mai nap hiszen Gus ma bemutatt a barátainak, rengeteget mesél róluk, fontosak neki ezért nem szeretnék rossz benyomással hatni rájuk. Nagyjából másfél óra mulva jön értem Gus addig lezuhanyzom felkapok valamit a szekrényből és megpróbálom eltűntetni a fáradság okozta karikáimat.
A zuhany alá állva a forró víz jólesően égette a bőrömet a zene pedig elterelte zavaros gondolataimat a jővővel kapcsolatban. A vízcseppek válltakozó gyors tempoban peregtek le a bőrömön. Amíg a kis cseppek kellemesen térképezték fel testemet elképzeltem a találkozást Gus barátaival remélem, hogy kedvesek lesznek majd.
Elhagytam a zuhanyzót és magamra csavartam egy puha fehér törölközőt. A szekrényemből elővettem egy fekete farmert és egy szintén fekete haspolót.
Nem szerettem volna túlzottan "mű-nek" tűnni ezért csak egy kevés sminet tettem fel.
Amikor viszonylag egész normálisan néztem ki kopogást hallottam az ajtó felől. Izgatottan ballagtam le a lepcsőn és üdvözöltem az ajtóban álló fiút.
Gus fekete pulcsit viselt egy fekete melegítőt. Elnevettem magam amikor végigmértem Gust barna kócos fürtjei eláztak, ruháján pedig az esőcseppek hagyták maguk mögött jellegzetes nyomaikat sőtét kicsi foltokként.-Mi olyan vicces kis asszony?- kérdezte hozzá nem illő komolysággal az arcán
-Semmi kerülj beljebb- próbáltam komolyságot erőltetni magamra miközben tovább nevettem
Néhány percen belül már a kocsiban ültünk. Rádióból egy kellemes dallam szólt feltekertem a hangerőt és próbáltam a szövegre koncentrálni majd a fejemet Gus vállára tettem és élveztem a zenét
I Dream of you almost every night hopefully
I wont wake up this timeNagyjából negyed óra utazás után megérkeztünk egyházhoz átlagos családi ház volt a kertvárosban, aranyos barna kerítés szürke falak.
Kiszálltam a kocsiból, megvártam Gust és a ház felé vettük az irányt már kezdtem el tervezni magamban a szituációt milyenek is lehetnek Gus új barátai amikor Gus telefonja megcsörrent.- Fasza elöbb is szólhattatok volna- tette le a telefont majd vette az irányt újra az autó felé Gus.
- Valami baj van?- kérdeztem aggodalmasan
-Nincs semmi csak a fiuk még a pláza mögött vannak. Mi is oda megyünk.- döntött határozottan majd beindította a motort elcsavarta a kulcsot rálépett a gázra és újra útnak eredtünk.
Hello srácok
Nagyon sajnálom hogy csak ilyen rövid részt sikerült összehoznom,ezt is több hónap után, de nem igazán volt ötletem, időm, sem kedvem írni amit sajnálok de viszont most már nagyon fáradt vagyok. Próbáltam ma valamit kiadni a kezeim közül Megjött a kedvem és remélem hogy gyakrabban tudok tartalmasabb részeket is összehozni.